Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Moet heel eerlijk bekennen dat het spel al weer een tijdje ligt weg te rotten hier in de kast. SP was erg tof, beter dan GOW1, maar op een of andere manier pakt het me niet genoeg om de MP es op te starten. Terwijl ik GOW1 MP echt vaak heb gedaan. Het lijkt wel of de rek er een beetje uit is bij mij of het spel het qua multiplayer net niet heeft..

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Had ik ook, even weer erin gedrukt en nu speel ik het toch wel weer regelmatig. Ik probeer veel met de shotgun te doen het is alleen erg jammer dat als er iemand met de chainsaw op je af komt je diegene niet kunt stoppen tenzij jij ook chainsawd. Verder is het jammer dat er vaak voor het potje begint al mensen geleaved zijn.

Gister zat ik samen met een andere die het spel net had in een team tegen 5 anderen. Hij speelde voor het eerst en wist dus veel dingen nog niet, toen werd die keihard uitgelachen. Alleen zo slecht speelden we nog niet eens hij had 2 kills en ik 5, maar we hadden wel 2 keer het gebied veroverd (Annex). Ja, was een leuk potje ondanks dat we verloren. Ik vond het wel zielig dat hij werd uitgelachen, alleen met mijn gebroken engels valt er niet goed te communiceren dus veel potjes daarna lukte ook niet :+

3. Slutmaster

Slutmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een keer zin heeft om met mij mp gow2 te spelen moet hij/zij me vinden op mijn online tag: SlutmasterR

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een verschil tussen 2 Vs 2 met sniper onlly spelen dan gewoon public.
    In River zitten veel noobs die gewoon met sniper/torque gewoon naar de respawn plaats zitten te gaapen. Gewoon laf als je zo gaat beginnen. 2 Vs 2 met sniper kan inderdaad leuk zijn.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik heb het over mensen die dan de hele map vol met snipers douwen waardoor je 8 man met snipers hebt. en als je dan met je shotty begint te killen wordt je gekicked.

en ik noem mezelf op dit moment zeker geen hardcore proo. Ik heb gow 1 wel heel lang op hoog niveau gespeeld in een goede clan. waar we zeker meer dan 200 clanmatches gewonnen hebben. maar op dit moment ben ik gewoon casual gamer die voor de lol speelt al is het natuurlijk wel leuk om bovenaan te staan.
    Maar sorry als jullie op je teentjes getrapt zijn:):. ik uit hier gewoon mijn mening. en ik vind sniper matches maar saai, niks hardcores aan volgens mij.

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Als die gasten sniper-only doen wat deo je dan in die game... Is het toch normaal dat je gekickt wordt...

7. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je niet van te voren kunt weten dat het een sniper-only game is? Plus dat het schijt irritant is als je gekicked wordt als je net een goeie room hebt gevonden.

8. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar laf aan? Ik vind het eerder dom als je daar blind de bow/sniper oppakt zonder t ekijken of er eentje aan de overkant naar "zit te gapen"

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan niet zien dat het een sniperonly game is. Maar dat merk je snel genoeg toch. Dan word je gekickt klaar.. Ik snap je probleem niet echt.

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

Let’s take a moment to look over the ranking system in Gears of War 2, to make sure everyone understands what they’re looking at when they check out other players online. Your rank in Gears of War 2 multiplayer is based on your TrueSkill rating, which calculates the relative strength of all players on Xbox LIVE.

There are five ranks total, and the first rank is achieved after you play your first multiplayer match. The more Gears 2 matches you win, the higher your rank will be, and your rank will go down when you lose matches. Rank is not affected by Horde Mode and private matches. The ranks are displayed in game using the icons to the left.

TrueSkill is like the chess ELO system, which tries to predict who should win the match based on the skill of the players. If you were predicted to lose and your team wins, then your TrueSkill goes up more than if you won and you were predicted to win. This holds true for the inverse scenario: If you were predicted to win and you lose, then your ranking drops more than if you were predicted to lose.

Rank is not a constantly increasing value, such as is typical in role-playing games (RPGs). Your rank may plateau or even drop as it closes in on your correct and accurate skill level. It will probably take tens of Public Xbox LIVE matches for your rank to move in one direction or another, and it may even take hundreds of matches to achieve a skill with the highest rank we offer, assuming you are good enough to get there(rank 5).

Also, keep in mind that each rank icon represents a specific range or bucket of TrueSkill values, so while your skill is fluctuating in very small increments from match to match, your rank icon will only change when your skill moves from one bucket to the next. Therefore, your rank is not just about number of kills or experience or the amount of time played. It's an aggregated representation of your skill level based on your wins and losses during Public Xbox LIVE matches. And yes, quitting will lower your rank.

- Six Okay(www.gearsofwar.com)

kwou dit er gwn even opzetten voor de duidelijkheid ;)

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En ik heb het over vrienden en een headset, ik joint niet random amerikaantjes.
    Daarom zet ik het op met 4 man en dan 2v2.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    kan iemand me helpen?

Ik ben in campaign bij dat stuk met de centaur, nadat de wagen stilvalt komt er een groep corpsers maar ik kan niet weg en schieten heeft geen zin :confused:.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je moet wachten tot de Corpsers hun poten omhoog doen en dan op ze schieten dan raak je ze op hun lichaam en dan gaan ze naar achteren, dat bij elke even doen en dan lukt 't :)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar je gaat zo snel dood :{

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    helemaal links beginnen, (links slaat eerst..)

Dacht ik(verbeter me als ik ongelijk heb:))

Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    naah nu ik gewoon ze 1 voor 1 neerknalde ging het prima :) bedankt.

@mattiej: volgens mij rechts juist maar boeie:9

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu alleen nog ma seriously 2.0 en die twee achievements van Guardian en Submission.
    Mar kheb echt totaal geen zin om deze game te spelen, elke x zit ik in een gay kut team en kom je weer bij KingoftheHill uit ofzo.

Iemand hier die het nog veel speelt en teammate zoekt? GT: theRedDevilNL

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net opnieuw uitgespeeld, maar dan op normal. Best goed te doen (ben geen pro).
    Af en toe een frustrerend stuk, waarbij je voor je teammaat kan kruipen, maar die helpt je dan toch echt niet, waardoor je dood gaat. Zitten ook wel de nodige toffe stukken in.
    Die online en kills/rounds ga ik sowieso niet halen. Wellicht dat ik hem nog eens co-op uitspeel voor de co-op achievements en eventueel hogere graad.

19. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb de game in een paar avonden op insane via co-op online uitgespeeld, ik heb nu die achievement voor het uitspelen op insane gekregen. Ik heb echter Friends with Benefits (Finish all chapters in co-op) niet gekregen, als ik in bij die achievement kijk staat hij op 28/29 van de chapters. Ik heb echter alle chapters helemaal doorgespeeld. Daarom heb ik ook die insane achievement behaald, ik heb alleeen op insane via co-op gespeeld. Heeft iemand een tip wat te doen? Kan ik het beste opnieuw er doorheen crossen op casual?

20. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet die tutorial dat je Carmine trainen moet overgeslagen? Die telt dacht ik ook mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina