Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoe duur was dat zetje?

    Ennuh, die pads, die kunnen toch ook op de RB1 drums? Zijn ze goed?
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk pedaal raden jullie me aan als ik:
    1. Niet teveel geld wil uitgeven ( Max. 75 ong.)
    2. Wel een goede wil hebben?
    Of kan ik beter op Rock Band 2 drumstel wachten? Maar dat vind ik weer zonde om te kopen omdat eigenlijk alleen men pedaal shit is.
    Zat zelf aan de Destroyer te denken maar twijfel wel een beetje want de shipping is al bijna duurder dan het ding zelf. En voor dat geld koop je bijna een heel nieuw drumstel ( ook al krijg ik dan weer hetzelfde shitpedaal :p)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het heeft aardig wat gekost, maar onder het mom van de feestdagen.... ;)

    - RB2 drumstel (import vanuit de USA) - 99 Euro
    - RB2 cymball expansion (ook import USA) - 35 Euro
    - Skull pads met stokjes - 25 Euro

    Mijn oude RB1 drumstel heeft altijd prima werk geleverd, maar ik merkte toch dat hij niet precies genoeg was en ik ergerde me dood aan het pedaal. Dit nieuwe drumstel voelde na de eerste speelbeurt al een heel stuk degelijker en het is me nu zelfs gelukt sommige nummers 100% op expert te drummen en dat is iets wat me voorheen nog nooit gelukt is.

    Er stond op het doosje dat ze universeel waren en ook bruikbaar waren voor RB2. Ik ga er dus vanuit dat deze pads al bestonden toen RB1 uitkwam. Nu ben ik geen expert op het gebied van die beschermende / geluidsdempende pads, maar volgens mij doen ze aardig hun werk. Het verschil met mijn oude pads en zonder pads is te horen. Het zijn de stilste en fijnste pads die ik tot nu toe heb gehad en dat je er nog mooie passende stokjes bij krijgt is natuurlijk al helemaal mooi meegenomen.

    http://www.bol.com/nl/p/games/i-con-rock-band-drum-silencers/1004004006303897/index.html
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die link is dat hem? Want ze zien er best mooi uit. Maar maakt het echt aanzienlijk minder geluid? Me ouders klagen nogal wel eens over het geluid :)
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja, via die link heb ik ze besteld.

    De pads maken minder geluid, je hoort ze nog wel altijd natuurlijk maar aanzienlijk minder (al weet ik niet hoe hard jij slaat :thumbs:). Ook veren de stokjes nu mooi terug met het slaan op deze pads.
     
  6. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla echt heeeeel hard :). Nee dat valt wel mee. Ik ga ze denk ik wel een keer bestellen. Mijn Rock band 1 drum sticks zien er ook niet meer uit :). Bedankt voor de info!
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar heb je die skull pads + stokjes gekocht? :eek:

    En die passen dus ook op het RB1 drumstel?
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi om te horen dat alles het naar behoren doet. :) Werd toch nogal sceptisch voor de degelijkheid met al die verhalen en filmpjes op het internet.
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Er stond op het doosje dat ze universeel waren en ook bruikbaar waren voor RB2. Ik ga er dus vanuit dat deze pads al bestonden toen RB1 uitkwam. Nu ben ik geen expert op het gebied van die beschermende / geluidsdempende pads, maar volgens mij doen ze aardig hun werk. Het verschil met mijn oude pads en zonder pads is te horen. Het zijn de stilste en fijnste pads die ik tot nu toe heb gehad en dat je er nog mooie passende stokjes bij krijgt is natuurlijk al helemaal mooi meegenomen.

    http://www.bol.com/nl/p/games/i-con-rock-band-drum-silencers/1004004006303897/index.html

    ;)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik begreep t de eerste keer ook wel. :+ Hehe. :)
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of dat Pedal dat in NL gaat uitkomen iets van Hard Rock Pedal ofzo een beetje goed is? Want de prijs is iig minimaal.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand hier die Rock Band AC/DC heeft?
     
  13. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is precies het verschil tussen de drums van RB1 en RB2? Ze schelen namelijk maar $10.
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Rock Band 2 drums is wireless Rock Band 1 drums niet.
    Rock Band 2 drums heeft een beter Bass Pedal.
    Dat zijn denk ik de belangrijkste verschillen.


    Ja heeft iemand dat AC/DC trackpack al? Lijkt me wel leuk maar 30 euro ( Is het goedkoopste dat ik hem heb gevonden) voor 18 nummers is wel een beetje duur.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is waarschijnlijk al eens gevraagd, maar kun je met de Guitar Hero World Tour instrumenten ook AC/DC Rockband spelen?
     
  16. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok thnx. Heb namelijk zelf Guitar Hero 4. Maar geen drumstel. Nu wil ik er 1 aanschaffen. Maar helaas gaat het feest niet echt door denk met die RB2 drums. Verschepingskosten zijn duurder als het drumstel zelf haha.
    Iemand suggesties waar de RB2 drums "goedkoop" zijn?
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Reken het eens om naar DLC prijzen, dan is het helemaal niet zo duur. ;) Plus je hebt dan nog achievements erbij e.d.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En je kunt ze overzetten naar de RB2 collectie :)
     
  19. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb RB:AC/DC hier liggen :)
    Het spel zelf ff gespeeld voor de achievements (alles behalve flawless singing :p), verder alleen de nrs in RB2 gespeeld :)
    Op de achterkant van het boekje staat een eenmalig te gebruiken code waarmee de nummers naar de console te downloaden zijn. Vervolgens zijn ze dus in RB1 en 2 te spelen.

    edit:
    De intro van thunderstruck is overigens vrij onmogelijk op expert gitaar (voor mij iig :p)
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de rockpedal gister binnengekregen. Echt een aanrader. Wel ongeveer 95 euro, maar ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina