Ik vind het soms echt moeilijk, maar er zijn gelukkig zoveel races dat je niet direct dezelfde serie overnieuw hoeft te proberen. Dat vind ik opzich wel fijn. Ik ga meestal na een mislukte serie gewoon even cruisen of een andere race doen.
Ik zei toch dat bijvoorbeeld die camaro race Oranje was. En heb ook nog een paar Gele gedaan. Zaten ook wel wat groene tussen, en die won ik dan ook met een straatlengte verschil, maar die tel ik even niet mee . Ik volg alleen tot nu toe totaal geen verhaal zit gewoon een beetje te racen zonder echt duidelijk doel (behalve rep en geld verdienen).
hoi allemaal heb net een week midnight club la het begin is wel makkelijk dan zeggen ze waar de race is de eerste twee races dan maar hoe moet ik nu verder hoe kan ik een nieuwe race racen sorry snap het niet zo goed lekker dom van me maar goed kan iemand me helpen
Je gaat naar je map (klik op back) en dan zie je allerlei races aangegeven. Je gaat met je D-pad naar één zon race, klikt op a en je GPS is geactiveerd. Zo kan je naar de plek rijden waar je tegenstander is, je gaat achter hem rijden en klikt op Y. De race begint !
Hij lag onder de kerstboom Ben nog niet ver, maar hij is wel al leuk! Wel jammer dat de teller niet in km/u kan. En je hoeft niet echt te remmen ook. (Nu nog niet tenminste...) Als ik bij SocialClub op Player profile klik, zegt ie dat ik m'n account moet linken. Maar ik kan wel de statistieken bij Driver License zien, en de gallery en RateMyRide doen het ook gewoon?
Ik heb het spel gister binnengekregen en ik vind het ook echt een leuk spel, World at War gaat stof happen ben ik bang
Is er een "cheat" zodat het altijd dag is ? Heb dat donker sfeertje nu wel gezien na NFSU 1 en 2. En wel echt balen dat je de snelheid niet in km pu kan zetten.
Vind hem wel lekker spelen. Net een toffe achtervolging gehad, is toch wel erg vet. Jammer alleen dat bijna alle Hiphop / West Coast Rap zo erg gecensureerd is, verpest alles.
Nja, ik vind wel echt dat ze goede muziek hebben uitgekozen voor deze game. Meteen een custom playlist gemaakt zodat ik die rock troep niet hoef te horen. Gewoon lekker lijstje met Crookers, Chemical Brothers etc. HEERLIJK!
Ik wil zo snel mogelijk voor de Audi R8 gaan, it. Krijg ik dus de R8 als ik al die balkjes vol heb gemaakt ?
Ik heb hem ongeveer 2 weken geleden besteld bij play-asia.com, maar nog steeds niet binnen edit: Je klaagt op een forum dat je de game nog niet binnenhebt, en een kwartier later komt de postbode langs met je pakketje...
Ik begrijp dat gedoe met het vullen van je nitro niet helemaal. Voor de rest wel een toffe game, weet alleen nu al dat ik af en toe zwaar ga verliezen omdat ik de verkeerde kant opga .
Al lang geleden dat ik het nog gespeeld heb ik ga het binnekort nog is spelen maar ik mis hier toch wel de prachtige politie achtervolgingen
uhm... Wel hoor. Als je een foto hebt aangeklikt op de SocialClub website, staat er links (met grote letters) "View High Def version (720P)" Probeer dat maar eens
Ik heb hem nu ook, en ik vind het spel het er goed uitzien en het racen gaat ook lekker, daarnaast is het op zich ook redelijk druk op straat en dat ziet er toch wel tof uit.