Juist gespeeld met Malaga zeker geen slecht ploegje zit wel talent bij maar 2 keer verloren tegen Hoffenheim 1-3 verloren en 3-2 verloren met hoffenheim speelde weer zo een superhuman sprinten sprinten en zelfs met 5 verdedigers kan je hem niet stoppen.Een beetje belachelijk maar dat heb je via zo een loting natuurlijk als je geen geluk hebt heb je het zitten
Malaga (PRO EVO6) 1 - 3 Hoffenheim (Xboxgamernr1) Goals: Spoiler Ballesta ??' Obasi 29' Obasi 43' Obasi 45' Kaarten: Spoiler Geel voor Nilsson Hoffenheim (Xboxgamernr1)3 - 2 Malaga (PRO EVO6) Goals: Spoiler Baha 25' Heis 26' Luque 39' Ba 52' Ba 59' Kaarten: Spoiler Geel voor Weligton en voor Salihovic
Obasi deze man is superhuman. Goed gespeeld trouwens Xboxgamernr1 Mijn flater met mijn doelman gezien ? mijn controller bleef op a hangen.
Obasi is inderdaad koning Jij ook man, was zeker niet makkelijk (wat 3-1 misschien wel doet vermoeden). Haha ja, ik denk ''dan ga ik er maar voor lopen, kijken of het werkt''
Haha ik heb mijn controller al in de vuilbak gegooid ik heb hier toch nog ene liggen.Hopelijk ga je door je verdiend het
Ja en dan moet je tegen Vitoria Setubal 2x winnen om door te gaan en minimaal met 7 goals verschil xD
Ja: Alleen geeft ie nu in een keer geen antwoord meer Hoffenheim (Xboxgamernr1) 3 - 2 Vitoria Setubal (bertan8 Goals: Spoiler Weis 27' Ba 38' Moraes 68' Obasi 84' Moraes 85' Geen kaarten
Haha, achja..we zien wel Er is blijkbaar ook een 2e ronde voor de nummer 3/4 had ik begrepen uit reacties van je van de vorige pagina
2 berichten gestuurd naar de man of vrouw die met Vitoria Setubal moet spelen maar geen antwoord en nu is hij offline Ik stel voor dat ik 2 keer met 5-0 win