Kan je daar ook kampioen worden xD Tja dan kan iedereen nog gewoon mee spelen want bij andere toernooien als je niet 1e of 2e werd niet door
Je hebt nog 3 wedstrijden te gaan kan altijd nog. In principe kan je je nog steeds kwalificeren voor 1e klasse
Vitoria Setubal (bertan80 - 6Hoffenheim (Xboxgamernr1) Goals: Spoiler Ba 34' Obasi 48' Obasi 54' Eduardo 80' (pen) Weis 83' Ba 90' Kaarten: Spoiler Geel voor Elias Ik speelde lekker, Hoffenheim speelt lekker beter gezegd Vond de 1e wedstrijd een stuk moeilijker, nu hopen dat ik nét genoeg doelsaldo heb voor een 2e plaats.
Euhh nu heb ik 2 met hetzelfde doelsaldo +6 . Maar dan heeft de gene wie het meeste doelpunten tog voorrang Of is het met de minste tegendoelpunten ? Xboxgamerrnr1 jij bent hieruit uitgesloten
Snap ff niet wat je bedoelt (zal wel aan mij liggen trouwens ) Wel respect voor de manier hoe je dit toernooi organiseert Heel duidelijk en meteen updates bij de 1e post \o/
Als PRO EVO ook 2x wint maar met een beter doelsaldo naar 1e klasse gaan moet jij tegen Colin een beslissing match spelen . Beter plan
dus ik moet er voor zorgen dat ik precies 5 doelpunten tegen krijg...dat eindigen ze alledrie gelijk hahahaha lol