Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb hem inmiddels op medium uitgespeeld. Nu eerst alles op 5* maar dat is best moeilijk, de laatste boss battle tegen Lou moest ik 2x doen de rest in 1x. Het is in ieder geval een super spel dat prima vermaakt!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hè Bassie! :mad:
    Kan iemand ff langskomen? 8)

3. Ashavan

Ashavan Guest

Heb hem sinds kort. Gisteren even 3 uur gespeeld. Ben natuurlijk op Easy begonnen en werk me weg wel omhoog. Net die Guns 'n Roses gozer vrijgespeeld. Heb alle nummers in de eerste poging meteen 97-100% score. Gaat lekker dusver :D

Maat van me heeft nooit een gitaar in zijn handen gehad. Die zat echt te kutten :confused:

4. clawclock

clawclock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k'heb hem ook sinds gister, ben nu op de helft met easy (88-100% score)
    Straks maar eens op medium beginnen:D

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zit vast op "same old song and dance" op hard:mad:

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Paint it Black is makkelijk vergeleken met andere nummers. Volgens mij heb ik die zelfs 100% op expert (sla me niet)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat vind jij, maar het kan me voorstellen dat het wel snel gaat. Met groen-ander kleurtje-groen-ander kleurtje etc.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Zo snel was het niet. Voelde me wel in de zeik genomen bij een nummer genaamd Johnson ofzo. Het klonk rustig dus dacht ahh even een rustig nummertje tussen door. Vergeet het was punk en op sommige stukken moest ik even opletten :eek:

Maar verscheidene nummers die lekker stevig zijn zit ik gewoon mee te headbangen terwijl ik de knoppies in druk :p

Hoe zit het met nummers die je koopt in die shop. Komen die als unlocked songs die je vanuit het hoofd menu kunt spelen wanneer je wilt buiten de career om?

Learning curve van deze game vind ik best laag, maar wel goed gedaan. Begin nummers zijn simpel en niet te snel. Naar mate je verder komt wordt het tempo iets hoger en begin je meer afwisseling te krijgen in frets die je moet aanslaan. Dus tja...dusver verloopt alles goed vind ik.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2008
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Je kan in je career bij het kiezen van een nummer op de blauwe of oranje fret drukken, dan kom je bij je gekochte nummers uit :)

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Blauwe zijn de bonus songs gekocht in de winkel, Oranje zijn de downloadable nummers.:)

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist met me normale controller ''Mississippi Queen'' foutloos uitgespeeld op hard :cool:

12. Ashavan

Ashavan Guest

w00t heb easy uit. Moet alleen Slayer - Raining Blood nog een keer over doen. Zit 1 rot stukje in. Overige songs waren te easy. Ben benieuwd hoe Medium zal zijn :D

Alleen jammer dat ze van Slipknot ook weer een nummer in de game hadden moeten stoppen :mad:

13. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet welk stuk jij bedoeld, ik heb alles 5 stars op easy enkel die song niet :x

14. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik GH heb gespeeld bij een vriend van me gelijk helemaal verkocht, dus ik gelijk kijken bij de pakketten, heb je teveel verschillende sorten. Nu zag ik dat bij de GH World tour (alleen de gitaar dan), er nog een extra functie op zit. is het nou zo dat als ik de 'oude' gitaar heb van Legends, ik niet meer de World Tour versie kan spelen (en de volgende versies) omdat ik verplicht ben de nieuwe gitaar met functie te kopen?

En als ik de World Tour Gitaar koop, kan ik dan nog wel de vorige delen van GH spelen? Alvast bedankt, ik kan het nergens vinden!

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt het vinden in de startpost van het Guitar Hero World Tour topic. ;)
    - De GH3 Les Paul gitaar werkt met alle GH én Rock Band delen
    - De GHIV gitaar werkt ook met alle voorgaande delen en Rock Band

16. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, zag het later ook,

Laat ik het dan zo zeggen, is die nieuwe gitaar het waard om erbij te kopen als je het alleen koopt als gitaar versie, niet om later het pakket aan te gaan schaffen? Ik neem aan dat ze verder op de functies gaan borduren waardoor het 'oude' gitaar steeds meer beperkt gaat worden. Zit ik er helemaal naast of is dit waar?

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je zit er helemaal naast. ;) De nieuwe "functie" die ze erbij hebben gegooid, voegt zo weinig toe aan het spel. Merendeel van de spelers gebruiken de functie niet eens, je hoeft niet bang te zijn dat ze erop door borduren. Basis blijft bij 5 knopjes + strumbar en dat zal naar mijn gevoel niet snel veranderen. :+

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik krijg 2 nummers van de laatste tier maar niet onder de knie op medium.|:-
    "one" van metallica en de bovenste van de laatste tier lukken me maar niet. Erg vervelend maar nog wel leuk om te blijven proberen. Haalde one net tot 98% en toen ging ik af.|:- Toen ben ik dus wel even gestopt.:+

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet die laatste 2% ook wel lukken

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mij lukt Raining Blood op medium maar niet om 5 sterren te halen, zit er steeds vlakbij maar net 4 sterren. Dan heb ik in het begin een goede streak, dan verprutst ik het einde weer. Best frustrerend 8)

Deel Deze Pagina