[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind het een heel leuk spel.
    Heb je fable 1 gespeeld? Als je die leuk vond vind je deze ook leuk, is alleen maar beter. Het enige wat beetje teleurstellend is aan Fable 2 is de korte main quest. Dit valt echter wel goed te omzeilen door gewoon ook alle side quest enzo te doen, ik zelf had er rond de 25 uur opzitten toen ik m uitspeelde.

    Fallout 3 heb ik niet zelf, maar wel bij een vriend gespeeld. Leek mij iets te veel op morrowind en oblivion, niet echt mijn type rpg's.

    Edit. Er zitten ook nog al wat bugs in, zelf heb ik hier eigenlijk totaal geen last van gehad maar anderen op dit forum kunnen je daar wel wat meer over vertellen;)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een spel met uitdaging wilt dan kan je het beste voor Fallout 3 gaan. Fable2 is echt te makkelijk en das wel een beetje jammer. Het is wel leuk en je kan er sowieso wat uren mee overweg, maar dan moet je het op de Fable manier spelen: sidequest doen, gezin beginnen, rijkdom opbouwen, demon doors binnengaan, schatten zoeken weet ik het wat.
     
  3. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu bijna alle gargoyles. ik mis er nog 1 in Brightwood en die kan ik echt niet vinden. ik heb op internet gezocht en waarschijnlijk mis ik deze
    - Above an arch on the way to Westcliff (behind you when going there). It is near the southwestern-most water on the map.
    maar zelfs met deze instructie luct het niet dus mss kan iemand het nog net iets preciezer uitleggen.
    edit:
    laat maar ik heb hem al.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer youtube, daar staan soms ook waltroughs
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Fable 2 is in veel opzichten beter dan deel 1. Het is wel kort op zich en het geeft niet echt het gevoel dat je de hele tijd bezig bent om een evul man te verslaan met zijn wilde plannen. En als je hem dan eens tegen komt dan versla je hem zo wat een enorme kut streek is en alle fun uit de game zuigt.

    Fallout 3 nog steeds plezier mee. Enige nadeel daar vind ik dat de map onduidelijk werkt icm het kompas. Loop je heel lang door gangen en tunnels aangezien dat aangegeven wordt en blijk je er via een andere weg te moeten komen. Qua bugs heb je er bij F3 ook minder last van.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Anders nog nooit problemen gehad met het kompas in FO3.. En FO3 vind ik een stuk beter dan Fable 2, je raakt er minder snel erop uitgekeken, veel meer te doen en natuurlijk minder bugs :)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister dacht ik, even gezinnetje maken.
    Dus ik leuk huisje gekocht... chick zoeken wat niet zo makkelijk was omdat ze allemaal kuteigenschappen hadden.. kwam eindelijk eentje met goede eigenschappen tegen wilde ik ring geven stond er een vent naast me die ook verliefd was op me.. nou daar heb ik het niet zo weg van dus ik die vent afslachten voor d'r neus maar toen werd ze scared en rende ze weg..

    Dus ik heel veel proberen bij haar te komen maar ze was steeds bang.. maar nog steeds wel met hartje boven d'r hoofd.. Dus uiteindelijk heb ik d'r ook maar gekilld moet ze maar niet zo dom doen.

    En kwam natuurlijk weer nieuw vrouwtje voor in de plaats toevallig (??) met de zelfde eigenschappen dus die maar ten huwelijk gevraagd he. Wel een zeikwijf maargoed kan niet eeuwig droog blijven staan in de wereld van albion he.

    Meegenomen naar huis.. ik dacht eens ff flink batse dus haar naar bed laten volgen maar hoe laat je de magie gebeuren eigenlijk?? Ik wil kids!!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet daarvoor een expression leren "Come over to my place". Dat leer je uit een boek "Come hither dear" en die kun je kopen bij de Bowerstone Bookstore. Als hij niet in stock is, moet je even boven in die boekenkasten kijken. :)
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, mooi verhaal Aernhem :)

    ik ben echt al superlang met zo'n vrouw met lange wijde jurk uit Bowerstone getrouwd. Niet echt heel mooi ofzo, maar wel trouw. Zo ben ik een paar keer met wat hoeren getrouwd geweest in Bloodstone (volgens mij de enige die er nog een beetje aantrekkelijk uitzien lol), maar als je die ff in de steek laat en evil wordt gaan ze al gauw weg. M'n vrouw in Bowerstone werd wel even bang van me, maar bleef hondstrouw. Die kinderen maakt het al helemaal geen flikker uit wat je doet :9
    Ik moet zeggen dat dat stemmetje van je dochter wel echt poeslief schattig is. (vooral als ze zegt 'I missed you') Dat hebben ze leuk gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Thx Matrix zal vandaag is ff gaan kijken.

    Maar ging altijd vrij "good" door het leven... totdat ik opeens in bowestone een slachtbui kreeg.. ofwel, safe mode uit en gaan met die banaan.. duurde niet lang voor dat ik volledig evil was.. Evil worden is vrij makkelijk dus.

    Zijn er ook easy manieren om in korte tijd good te worden? Lijk wel een smurf met dat kleurtje van me nu.

    Was op gegeven moment ook superdik haha.. veel selderij gekocht en ben alweer wat afgevallen. Eigenlijk hadden ze gewoon moeten doen dat je vanzelf afvalt na lopen/vechten.

    Heb trouwens een vrouwtje uit oakfield een barmeisje geloof ik, ideaal leek me zo, vrouwtje dat goed bier kan schenken.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    geef 1.000.000 centjes aan een zwerver en je krijgt er 10.000 good bij. Vond het wel droog om een keer te doen. Die zwerver rende nog voor me weg ook omdat hij bang voor me was. Een paar honderdduizend moet ook wel volstaan om weer helemaal good te worden. Met een beetje geld is good worden dus toch het makkelijkst.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan kan je al raden wat ik nu ga vragen... :+
    Hoe de fuck kom je aan zoveel geld... :+
    Die economie bullshit snap ik ook geen flikker van ben nog altijd zwaarden aan het smeden voor een lullig bedrag :+

    Wel tof trouwens gedaan dat je bijv. bij trouwen dat filmpje hebt en bij kiddo krijgen.. wijze levenslessen van moeder theresa *)
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, het is vrij simpel op een empire op te bouwen. Je koopt simpelweg langzaam alle shops en huizen. Van de shops krijg je automatisch een bedrag en de huizen moet je nog even verhuren zodat je rente krijgt. De kraampjes kosten meestal maar een paar duizend net als veel huizen. Het is trouwens handig om eerst flink wat renown te hebben want daarmee krijg je veel korting op huizen/shops.

    Ik raad je aan om eerst naar het gypsy camp in Bowerlake te gaan. Daar staan van die caravans die je voor 1000 geldcentjes kan kopen. Om de 5 minuten krijg je je rente en inkomensten van shops. Het is dus klein beginnen met een inkomen van 40 per 5 minuten, maar je krijgt ook geld als je Fable2 niet speelt, dus het is makkelijk verdienen.

    of ik geef je 500.000 dan ben je snel klaar, maar het is leuker denk ik om het zelf op te bouwen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  14. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    en moet je dat geld dan zelf ophalen bij al die huisen/shops, of komt het vanzelf in je account?

    ik ben nog niet ver met fable2 maar vond de gameplay van fable1 stukken makkelijker en beter.
     
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je hero ook weer afvallen? en zo ja hoe dan?
     
  16. MilanXS

    MilanXS Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    2
    Celery kopen bij de groenteboer in Bowerstone! :)
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je vanzelf binnen. In het midden van het scherm zie je dan zo'n geldbedrag langzaam naar boven gaan in gouden letters (net als je geld verdient bij een job)
     
  18. Proslayerrr

    Proslayerrr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej gasten, ik ben hier nieuw, en dat is omdat ik een probleem heb met Fable 2, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Het zit als volgt:

    Ik speel nu de quest The Hero of Will, ik heb net zon grote bos trol verslagen en moet nu die dagboeken opgraven, het probleem is alleen dat er geen schepje verschijnt bij mijn d-pad opties, ook niet als ik gewoon ga graven. Kan het zo zijn dat ik mijn schep heb verkocht? Zo ja, waar kan ik dan een nieuwe kopen?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

    Mvg Proslayerrr:thumbs:
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een schep (spade) kopen in Bowerstone. Travel naar Bowerstone Market en zoek naar een kraampje waar ze general goods verkopen. Volgens mij als je vanaf de brug naar het pleintje met de clock-tower loopt dan vlak over de brug rechts kan je het ergens kopen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  20. Proslayerrr

    Proslayerrr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah gevonden, bedankt man! Nu kan ik weer mooi verder;)!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina