Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat heeft Two Worlds hiermee te maken?

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het nog eens goed ;)

Two Words: Motherfucking Briljant zegt ie.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game blijft me verbazen. Kwam weer boven de grond ergens en er stonden 2 Super Mutants en een Brute. Die 2 Mutants neergeknald met mijn energy weapon die ik had gekregen van Harkness. Gewoon een headshot en ze waren neer, + die perk dat vijanden uit elkaar spatten = legendarisch. Die Brute had een missile launcher, dus die van hem nu gepakt.

Kwam net in een steegje waar een man stond, er was iets met een andere gast verder op die alle explosieven zou activeren als iemand naar hem toe zou gaan. Dus tegen die gast gezegd dat hij het gewoon moest proberen, loopt hij erheen en opeens ontstaat er een ziekelijke grote explosie, hehe. Gelukkig gesaved toen ik bij hem kwam dus maar een andere manier zoeken om hem te laten leven. :)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zag niet dat er geen L in stond. ;)O-)

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe zet je je PipBoy light aan?
    Ik zit altijd in het donker, en dan kan ik geen flikker zien.

En ik zit bij een missie waarbij je de bron van de Fire Ants moet zoeken.
    Those! heet de opdracht volgens mij. Maar waar is die bron?
    Ik loop een beetje in dat stadje, en na een tijdje komen er een stuk of 5 van die beesten op me af, en dan ga ik dood. (Kut sterke beesten...)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    B ingedrukt houden ;)

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oh thanks man;)
    Was er zelf niet achter gekomen....thanks!!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, geweldig! _O_

Nee, het einde is geweldig, heerlijk die anti-climax! En natuurlijk worden er veel mensen boos om, maar ik denk dat dit ook wel de bedoeling was van de makers. Beetje stoken. :+

Het heeft zijn momenten, ik vind vooral de dialogen erg leuk!

Oké, ik heb een paar vragen. :+

1 ) Hoe krijg je een wapen van Harkness (Rivet City)?
    2 ) Welk wapen is dat?
    3 ) En waar kwam jij dat laatste tegen?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gaat om de quest The Replicated Man. Je krijgt een A3-21's Plasma Rifle. Ik weet niet of je al bezig bent met die quest, want anders spoil ik het misschien. Mocht je meer willen weten: Klik

En over optie 3 moet je hier even kijken. Stelt niet veel voor maar vond het wel geniaal.

Kwam net ook weer op dat stuk waar die 3 Brotherhood gasten stonden, alleen waren er op dat moment ook 2 Deathclaws :+, dus alle 3 waren ze dood. Die 2 Deathclaws neergeknald en al die shit van die 3 gasten gestolen en naar me huis gebracht! :D Hoe zorg ik ervoor dat ik meer kan dragen trouwens, kan maar 210 Kilo? dragen...

10. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met power armor kan je meer dragen of die perk waar je 50meer kan dragen

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb die Quest gedaan! :eek: Niks geen wapens van Markness. Wat ik gedaan heb:

Ik was al enige tijd op zoek naar aanwijzingen en werd toen aangesproken door een vrouw die opkwam voor de rechten van ontsnapte slaven (o.i.d.). Zij zag die cyborg (of wat was het?) uit de Quest als een ontsnapte slaaf en wilde dat ik bepaalde neponderdelen aan de Quest-giver (ben al die namen kwijt) gaf. Dat heb ik gedaan en kreeg vervolgens ook wat coördinaten voor een toevluchtsoord. Verder niks van Markness gehoord.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dan krijg je alleen 50 Caps dacht ik. Ik ging naar Pinkerton, die woont aan de andere kant van het schip. Door daar te komen moest ik in het water zwemmen want ergens onderwater was een deur daarheen. Daar kreeg ik informatie en foto's. Vervolgens naar Harkness gegaan en met hem gepraat. Uiteindelijk geloofde hij mij en gaf die wapen en kreeg 200 Good Karma. Daarna heb ik hem gevolgd omdat hij Zimmer en zijn bodyguard ging vermoorden. Daarna die spullen van hun ook gestolen. Stelde niet veel voor, maar handig om te verkopen. :cool:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, oké. Pinkerton heb ik ook al gevonden. Ná die Quest. Ik kwam heel de tijd die Pinkerton tegen in dialogen en ben toen toch maar eens gaan zoeken. Stukje zwemmen, schip in, adem happen, zwemmen, Mirelurks knallen, ja. Haha! Maar goed, die twee heb ik dus niet gecombineerd.
    Hij kan overigens wel Facial Reconstruction doen, als je dat wilt. Moet je de juiste mensen spreken. ;)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik stopte vanmiddag bij iemand een granaat in zijn zak terwijl ik aan het sneaken was. Alleen gebeurde er niks, moet ik eerst wat leren daarvoor ofzo ?

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoef je niks voor te leren maar misschien ben je ondekt door die persoon en dan lukt het niet.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je ongezien een granaat plaatst moet die als
    'Live Grenade'
    aangegeven worden.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu best een hogere repair en science skill zorond de 60
    maar ik heb nog nooitmn eigen wapens gerepareerd of zelf items gemaakt...
    kan imenad mij miss vertellen hoe dat werkt aub?

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wapens maken doe je bij een workbench. Deze zijn over de hele wereld wel verspreid. Je hebt wel blueprints nodig van wapens die je wilt maken en de daarbij horende items.

En repareren doe je niet zelf, maar volgens mij heeft dit effect op de conditie die je wapens krijgen als je ze laat repareren. Dus aals je een hoge skill hebt is de conditie ook hoger en kun je het dus langer gebruiken. Denk ik iig hoor ;)

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan wel zelf repareren...

Als je twee of meer van dezelfde wapens hebt, kan je ze 'samenvoegen', waardoor ze gerepareerd worden. Ga naar je inventory -> items -> weapons -> (Y)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is niet helemaal waar. Ze moeten namelijk ook in een bepaalde conditie zijn. Dus als je wapen bijna gebroken is en het andere wapen, zelfde type, in een goede conditie, dan kun je ze niet samenvoegen. Het ligt idd aan het type wapen en aan de conditie ervan voor je ze samen kan voegen. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina