FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wie hier heeft trouwens 1000G van Fifa 09?
    Ikzelf heb er 719 :9
    Kmoet nog een keer The Purist halen.

Weekelijkse Blog gemaakt door mijn Xbox!

ferronn's Weekly Recap - Dec 29 2008

It is that time of the week. I got your weekly recap right here: Not two, not five, but SEVEN days of gaming in a row! Last week was as solid as it gets when it comes to ferronn throwing down with the games. Our gamerscore saw a 190 point boost which is good. I guess that is what completing 5 achievements can do! Also, I think we can all agree that ferronn's favorite game last week was FIFA 09. He played it on 7 of the days.

That's all for now... keep reading the blog! Send us a PM or a game invite if you are lonely.

En Nethris...

Wij nog een keer unranked tegen elkaar?

Laatst bewerkt: 1 jan 2009
  2. Nethris

Nethris Guest

Hoe doe je dat?

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat?

Maar uh wil je?
    Kom online? :9

4. Nethris

Nethris Guest

Nee, de blog.
    En ja, ik kom nu online. :cool:

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  6. Nethris

Nethris Guest

Leuk potje feron, je wist zelf wel dat ik niet serieus speelde.
    (Als je keek naar de legenda, keeper kwam steeds uit enzo)

Zo heb je dus ook twee keer gescoort, omdat keeper uitkwam kwam hij te staan op een verkeerde plek.

Verder wel een leuke match.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Merkte het bij de 3 - 1 ja :9
    Speel jij altijd met 5 verdedigers? :9
    En trouwens ik kijk nooit naar de legenda :9 dan raak ik gelijk de bal kwijt :D

8. Nethris

Nethris Guest

Nee, meestal 4-1-2-1-2.
    Deed het alleen toenet. *)

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    And the shit continues.

Villa - Bayern. Ik 4 keer weer op de paal, echt ongelofelijk hoe triest dit is. Hij in de 115e minuut een uitbraak met zen supersnelle podolski -> 0-1. 1! schot op goal, 1!!!!!

Het had echt allang 2-0 moeten staan. De ballen gaan serieus gewoon naar die paal toe, godverdegodver.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voordat ik eindelijk is een normale wedstrijd ben tegengekomen komt daarvoor nog 5x Manchester United...

EDIT:

Net ff gewonnen van AC Milan.
    Met 6 - 0.
    Ik dacht laat ik is met een andere opstelling gaan spelen: 4-1-2-1-2
    Die gozer had 1 op 1 kans met mijn keeper ik kom met mijn keeper heel ver uit, hij loopt in 16 meter gebied ik haal hem van achter neer:
    Penalty, ik stopte hem (heb nog 0 penalty's niet gestopt v/d 2 XD) Toen ik snel naar voren en goal toen nog in de 80+ minuten 3 gescoord.

En dit vind ik nou gierig:

pacogvega [Level 1] vs ferronn [Level 1]

0 - 6 (final score)

Skill Level Points = 0

Kon ik het net zo goed niet spelen =.=

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog een lekkere pot tegen Real. Ik kom 1-0 voor, mis veel kansen (2x paal, keeper is ineens een kat lijkt het wel). Daarna hij een vrije trap vanaf zijn helft, hoge pass -> Cannavaro scoort gewoon omdat mijn keeper uitkomt :lol:. De bal stuitert OVER men keeper heen. Ik laat hem niet uitkomen of niks, de bal rolt zacht over de doellijn.

Daarna de bal in mijn 16, hij blijft liggen en men spelers kijken ernaar alsof het een bom is. Grijpen niet in en lopen niet naar de bal toe. De keeper komt dan maar uit, maakt een sliding en een penalty :lol:. Hoeveel pech kan je hebben. Zo triest dat het gewoon grappig begint te worden.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hier op de Xbox geen last van :9
    Ene hoeveel wedstrijden heb je verloren en gewonnen?

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    verdomme :confused: online speel ik tegen zo'n gozer. ik haal dom een rode kaart maar ik speel door, scoort hij in de 83e minuut oneerlijk, want ik speelde beter, scoor ik 88e de 1-1 en in de blessure tijd nog de 2-1, quit die 5 seconden later. En dan stuur ik berichtje met 'fag' erin, en nu stuurt die net terug Upp yours fagget. Domme mensen toch op live zeg en echt tifus vervelend gewoon.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ongeveer 280 gewonnen en 235 verloren ofzo. Morgen ga ik met een nieuwe account beginnen denk ik, ik ben meteen online gegaan dus heb in het begin 30 potjes verloren ofzo :lol:

15. Nethris

Nethris Guest

Eerst over mijn ratio beginnen, en dan zelf een nieuwe account aanmaken?
    Teeeheeee. :thumbs:

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daarstraks ook een grapjas na 20 minuten sta ik 2-0 voor en dan gaat hij heel de tijd rondtikken met zijn verdedigers ik had geen zin om achter die bal te lopen en ik heb mijn controller aan de kant gezet en tv gekeken en hij bleef daar maar rondtikken tot de 90ste minuut.

17. Nethris

Nethris Guest

Ik kan echt niet tikken, heb het is geprobeert voor de laatste 3 minuten.
    Hij pakte de bal af en scoorde, haha.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan het ook niet, ik doe het ook niet, vind het te riskant..
    Zojuist stond ik tegen een top 50 gast 2-1 voor in de 104de minuut, toen moest ik die voorsprong dus verdedigen, hij heeft 1x de lat en 1x de paal geraakt.
    Ik had een engeltje op de lat zitten maar toch, ik moet echt leren een voorsprong te verdedigen:eek:

19. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geef je een voorzet naar 1e of 2e paal? Ik blijf die voorzetten moeilijk vinden om te geven, eveneens om ze te koppen.

Als iemand een keer tegen mij wilt spelen, voeg me maar toe; rauwdouwer

Liever geen Barcelona, Manchester United e.d. \o/

Gr. Ronald

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stop ermee voor vandaag 11 keer achter elkaar gewonnen en sta nu 1350ste morgen moet ik die top 1000 in.

Jamie Beckham7 [niveau 19] tegen PRO EVO GAMER 6 [niveau 20] 1 - 6 (einduitslag)

Dat was een mooie overwinning maar de verliezer heeft mij nog heel de avond gestalkt.Zeker 10 berichten

N7 AMAURI 8 MK [niveau 24] tegen PRO EVO GAMER 6 [niveau 20] 1 - 3 (einduitslag)
    Deze was ook de moeite tegen iemand die 300ste stond

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina