Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    best leuk, maar je ben zowieso met 4 characters in een level, dus je kunt net zo goed online de campaign spelen. Het spel is zo goed in het dwingen tot samenwerken en het laten weten wat de rest aan het doen is dat je niet eens heel veel hoeft te praten (behalve als je op expert speelt ;) )

2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Schijnbaar kun je tussentijds niet een game saven in dit spel. En dat is vrij moeilijk als je de expert achievements wilt halen en niet direct 3 vrienden hebt die ongeveer een uur tot 2 uur over hebben om jou daarbij te helpen per missie. Nou vroeg ik me af of de creators dit anders hebben opgelost door voor elke chapter te registreren op welke moeilijkheidsgraad je hem hebt uitgespeeld. Zodat je gewoon verder kunt gaan vanaf de chapter waar je gebleven bent op expert. Weet iemand of dit zo is of moet je echt het level in één keer op expert uitspelen?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Expert moet je in één keer uitspelen. Wij kwamen vorige ook tot chapter 4 en bij 5 waren we gestopt. Dit betekend dus dat je weer bij 1 moet beginnen.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game met kameraad gespeelt en dan ook via systemlink 3 man :+ Sodeju wat was dat gaaf zeg! Deze game is gewoon een must voor co-op! Super! En dan ook elke keer weer anders kwa zombies etc! En ook kwa waar stuff ligt die je vind in gebouwen verandert ook elke keer

5. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verheug me erop om deze game ook es een keer met wat mede NL's van xboxworld.nl te spelen, de enige met wie ik even heb gespeeld is I Priest. Dus voeg me maar toe.

Ik speel nu vaak met Amerikanen, en lach me soms eerlijkgezegd slap om die dramatische reacties die ze ingame geven. Die gasten gaan soms helemaal in hun rol op, en praten dan ook echt alsof ze een toneelstukje aan het doen zijn :)

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vind het echt een geweldige game!:)

Is versus-mode maar op 2 maps te spelen?

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup :)

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer dat je niet op alle 4 de maps kunt.
    Ook jammer dat je maar een paar wapens tot je beschikking hebt.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Komt nog een update waarbij de andere twee ook in versus gespeeld kunnen worden ;)
    En nog meer content.

10. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

weet iemand van jullie hoe je die witch dood krijgt met 1 headshot? en met welk wapen, shotgun of sniper?
    ik heb al 4 of 5 keer geprobeer maar het lukt niet echt haha.
    alvast bedankt

groet arno

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Lees dit maar 's:

12. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel, het is gelukt haha, de 2e keer meteen kopje eraf.

en erna wou ik eens single player en dan een level op expert uitspelen, maar dat is niet tedoen met de hulp van de computer zelf, telkens liggen hun 3 op de grond, en dan komen al die infecte enz na mij en ja dan ga ik er ook aan haha.

dan maar deze week op live een level expert uitspelen krijg ik tenminste die achievement erbij haha.

bedankt voor je antwoord :thumbs:

alvast een fijn nieuwjaar allemaal

groet arno

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    no problemo :)

14. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je toevallig hoelang een campaign duurt op expert? en is dit erg moeilijk op live?

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee want ik heb de game niet 8)
    @shcaap: papier vouwen? :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hangt er helemaal vanaf hoe vaak je doodgaat :D een campaign duurt ongeveer een uurtje als je je er makkelijk doorheen blaast, dit al op Expert niet het geval zijn. Ga er maar vanuit data je zeker de hele avond bezig bent om een campaign te halen. En ja het is moeilijk en soms frustrerend, ikr aad je aan om alleen met mensen te spelen die je kent en waar je je zowieso wel mee vermaakt. Ik heb zelf nog niet het geduld gehad om een hele campaign mee te doen op Expert, meestal na een paar chapters vind ik t wel weer leuk geweest :)

18. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, na 1 of 2 uur achter elkaar dit spel te spelen op expert dan is het langzaam genoeg geweest, haha en zeker als je het samen met de computer zelf doet, wat een gebraggel.

ja niemand van mijn vrienden het dit spel haha

bedankt voor het antwoorde :thumbs:

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk, een eigen tank op je bureau hebben staan is toch leuk?

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als het een action figure is wel, niet van papier:+

Deel Deze Pagina