Tottenham Hotspur 3-0 Fiorentina 23e Bentley 1-0 37e Pavlyuchenko 2-0 86e Bent 3-0 59e King GEEL (Spurs) Fiorentina 1-0 Tottenham Hotspur 11e Mutu 1-0 90e Vargas ROOD (FIO) 90e Gambarini GEEL (FIO) Onterecht gewonnen 2x kansen en jij keeper is gwn een man zonder hem had je gewoon verloren die pakt gewoon ballen man
Tottenham 3-0 Fiorentina 23e Bentley 1-0 37e Pavlyuchenko 2-0 86e Bent 3-0 59e King GEEL (Spurs) Fiorentina 1-0 Tottenham 11e Murgu 90e Vargas ROOD (Fio) 90e Gambarini GEEL (Fio) Je hebt gewoon terecht verloren ik had nog 2 zware kansen die ik miste. En ik speelde nog wel zonder Adidas Live Season. En mijn keeper is net zoals mijn plaatje: Nothing shall pass
Laat me niet lachen man . Jij hebt mss 2 kansen gemaakt maar dat waren je enige ... Ik was gewoon veel beter maar jij countert en dan staat het toevallig 1 verdiger tegen jou Mutu ... En het was Unranked dat is altijd zonder Adias Live Season
Lazio Roma 6-0 AS Roma As Roma 0-2 Lazio Roma doelpunten moet je ff vragen aan colint12....waren leuke wedstrijden! met je gekke vriend on the stereo hahahaha
Fiorentina - Aston Villa 1-3 20' Agbonlahor 0-1 25' ? 1-1 112' Milner 115' Agbonlahor Wat heb ik me geirriteerd, 6 verdedigers, ik had 80% balbezit waarvan 70% op zijn helft en hij schiet alleen maar de bal naar voren waarna hij een kopduel wint en door wilt komen, dat lukte 1x waardoor het verlenging werd waarna ik alsnog verdient won. Aston Villa - Fiorentina 8-0 2' Agbonlahor 37' Agbonlahor 41' Carew 47' Agbonlahor 77' Carew 82' Carew 85' Milner Een koekje van eigen deeg, Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, Als het kalf verdronken is dempt met de put etc..
Verlenging telt toch niet? En ik zie 7 goals in plaats van 8 bij de 2e game...en ik hoorde van hem dat jij ook een heel verdedigende opstelling had dus ik weet niet wat je loopt te zeuren
Telt verlenging niet? Dan snap ik het ranked principe niet echt helemaal.. maarja, en ik tel er nu ook 7 idd En ik heb non-stop zitten aanvallen in beide potjes (7-0 win je niet verdedigend he..) Ik speelde aanvallender dan verdedigend
Ik zag bij jou opstelling wel 3 middenvelders op eigen helft staan. Dus dat is toch verdedigend? En dat ene doelpunt had Semioli gescoord
Dus als je gelijk speelt, met ranked. Wie krijgt de win, of moet je doorspelen zonder bedoelingen voor het toernooi?
Marseille - Sevilla 1-0 35' Niang Sevilla - Marseille 0-5 13'Ben afre 22'Niang 30'Niang 57'Kone 70'Zenden
ik vond het ook erg leuk diie eerste wedstijd schoot je in de 80ste min nog tegen de paal pff ik kreeg het er warm van
Sevilla 0-2 Schalke 04 57' 0-1 Farfan 60' 0-2 Kuranyi Geel: Bordon Schalke 04 3-0 Sevilla 9' 1-0 Kuranyi 27' 2-0 Farfan 68' 3-0 Squillaci (OG)