O oke, meteen even doen! EDIT: Gespeeld en sjezus, wat zijn die gevechten vet zeg! Wat doe je nou eigenlijk precies in het spel? Is het wel een beetje duidelijk wat je moet doen enzo?
Jazeker! Je moet side missies en hoofdmissies doen. Gaanderweg leer je als het goed is een nieuwe jutsu en kom je steeds nieuwe characters tegen. Ook kruip je in de huid van Sasuke, en leer je meer over hem en zijn kant van het verhaal. Ik heb hem btw ook besteld, kon hem niet laten liggen voor die prijs.
Leuk spel, ook als je helemaal niets met de serie hebt (zoals ik). Gevechten zijn tof en er is genoeg te doen naast de hoofdlijn van het verhaal. Je kan vissen, munten verzamelen, mini-games spelen op een soort kermis en meer.
Is het niet te RPGachtig dan? Of zijn er genoeg gevechten of actieloop dingen (in die bomen ) ? Want ik wil namelijk geen RPG
Het is geen RPG. Wel krijg je na elke missie friendshippoints, hiermee kun je stats verbeteren, strenght, health, chakra en jutsu. Daarnaast kun je scrolls kopen/unlocken en als je die aan je character geeft kan dat je stats ook verbeteren. Dat is het enige RPG-achtige deel, naast de upgrades die je kan kopen voor de messen die je werpt en health-items. Die actieloopboomdingen doe je weer genoeg en er zijn ook weer genoeg gevechten. Gelukkig (vind ik) zijn die gevechten niet meer zo random als in Rise of the Ninja (daarin had je soms om de paar meter wel een tegenstander).
Je hebt geen gear of zelfs geen items, buiten shuriken en wat scrolls (maken de gevechten makkelijker, geven je wat voordelen) en chakra pill/food pills/ramen die je chakra/health bij vullen. Als stats heb je de dojo waarin je je "friends" moves kunt leren (is zeer snel gedaan) en de 4 stats van jezelf. Maar die stats van jezelf gaan niet zo snel vooruit dus je moet er niet constant naar zien . Het RPG gedeelte is eigenlijk het minst prominente gedeelte van het spel.
Thanks voor de informatie dudes! Gelijk ff bestellen bij GH EDIT: Your Order number is #17743... zo, dat ook weer gedaan
heeft xboxworld de game al opgestuurd naar de winnaars? zou echt de volledige game willen spelen ipv de demo.
Heb van het weekend de demo gespeeld en was gelijk verkocht. Heb inmiddels de full-version liggen. Vind het gewoon een hele leuke game die erg goed in elkaar steekt.
Gametrailers heeft eindelijk een review voor The Broken Bond gemaakt: [gt]44203[/gt] Goede review, heb alleen de game nog niet gespeeld maar kan wel inzien waarom bepaalde punten aan het licht zijn gekomen. Een fan van de serie zal waarschijnlijk meer plezier uit de game halen dan iemand die het niet kent. Ik koop het spel wel nadat mijn Xbox terug is, weet alleen niet precies wanneer.
Vandaag binnengekregen, al 35 minuten gespeeld en is erg leuk Er zitten wel RPG elementjes in, maar niet te veel