Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel even gehad met de achievements voor dit spel, echt belachelijk dat zo'n grote titel gewoon een bug heeft die al je achievement progress gewoon wist. Zit ik zonder boosten al een heel eind in party like it's 1999, hopla allemaal kwijt. En alle collectibles tot 35 ofzo gehaald, die kunnen ook weer helemaal opnieuw:mad:

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand niet beter een thread aanmaken waar je kan klagen over games, in plaats van dat in het gwne thread van die game te plaatsen of bestaat dat al.

ik heb eigenlijk ook zoiets van een bug, ik moet een collectible nog vinden maar als ik kijk op de plek waar hij zou moeten zijn is hij er niet, en in m'n warjournal staat hij niet....

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad! Ik heb g*dv*rd*mme ook nog 20punten tegoed! 10voor story progresion act3, chapter3 en eentje voor dat je 10enemies met zo'n granaat moet killen:mad:

4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alles al gehaald vorodat ik die glitch kreeg, nu begint alles weer overnieuw, waarom weet ik niet..

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen nog de achievement van Submission en Seriously 2.0
    Die laatste haal ik nooit, ik bedoel fak kheb ook een leven ipv 13 uur met een brumak rijden (zit nu op 7000 kills ofzo gewoon).
    Submission spelen zuigt vet, 9/10 keer krijgt iemand net op het laatst de capture. En natuurlijk zit hij in de gayste playlist met KotH en Annex.
    Damn ben blij als ik hem heb dan leg ik deze game weg tot er ooit een goeie patch komt. Hoogst waaschijnlijk nooit dus het is maar de vraag of ik GoW3 een kansje geef.

Fuck it dan mensen, ziet niemand het? Deze game staat nu alweer op .. de vierde plaats ofzo!
    Dan zien de makers zelf toch ook dat er iets fout zit? Er is geen enkele game uitgekomen die veel gamers kan 'afjatten', behalve dan CoD5. Voor de rest geen grote concurrent in dezelfde tijd. Gezien de tijd dat GoW1 op nr. 1 gestaan heeft is het toch belachelijk dat deel 2 nu alweer afgezakt is naar de vierde plaats? Ze moeten het zelf ook echt wel snappen, maar who cares. They already got our money

6. -SlaYeR^

-SlaYeR^ New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de nieuwe mappen gedownload?
    zoja, zijn ze de moeite waard om aan te schaffen :D?

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is deze game ruk zeg. Net submission, op Day One.
    Fakkin 43 kills en 38 downs en NIET EEN CAPTURE! Elke x pakte net een teammate hem of whatever.. Echt te verlept kk spel.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waarom is het dan meteen een kutspel ??

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    weet niet of je het al weet he,, er zijn maar 2 captures in Submission, met 10 spelers, is de kans niet zo groot dat jij hem hebt he;)

Oja, nog een weetje; je zou ook Execution,Warzone,Guardian,Wingman,Annex of King of the Hill kunnen spelen he;)

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk: GoW 1 is in veel opzichten beter dan GoW 2.

11. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    JA NOU DAT IS INDERAAD ECHT SUPER NIET LEUK. De chainsaw die overal doorheenzaagt, de shotgun die losse flodders schiet, de mensen die slaan zodat je ze je al hun ub3rsk1llz doodkunnen schieten terwijl je stil staat, de irritante rookgranaten die om de 10 meter PIEPEIPEIEPEIEP doen zodat je op de grond ligt te hijgen en het door de muren heenslaan is nog wel te begrijpen maar DIT.

Tssss...

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de tutorials gedaan en vind de online modus eigenlijk ook niet zo sterk. Die bepaalde punten zien te verdedigen gaat wel, dan respawn je tenminste (iig bij een zo een modus). Normale team deathmatch gaat ook wel, al is het vervelend dat je tijd moet wachten als je dood bent, waardoor je erg op safe moet gaan spelen. Die submission mode vond ik erg vaag. Eerste keer in tutorial verloor ik. Zag die capture gast niet, ander team had hem. Tweede keer had iemand uit mijn team hem dan wel, maar nog zag ik hem er niet mee lopen. Zelf ben ik dan van wat meer vrijer knallen. Hoeft niet zo als in Unreal (waar ook weinig mis mee is), maar Halo vind ik online toch net wat leuker, waarschijnlijk omdat de snelheid wat hoger ligt en je altijd respawnt. Deel 1 heb ik ook nauwelijks online gespeeld. Kan best een goede online game zijn, maar op een of andere manier trekt de MP me niet zo bij GoW. Maar misschien komt het ook wel omdat ik meer een SP fan ben.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb heel act1 op insane uitgespeeld, zegt de hdd g*dv*rd*mm* alleen de laatste 2chapters op insane uitgespeeld:mad:

Ik heb eigenlijk ook alleen maar met gears of war2 problemen met mijn hdd:mad:

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor de mensen die het WEL eens zijn met de shotgunveranderingen:
    Is het een soort van realistischer, dat wanneer je HIPfire doet wanneer je loopt.. Je opeens in de grond ACHTER je schiet?
    Ik hoorde mensen zeggen; Nee dat is realistischer want je shotgun beweegt onder het lopen.
    Ehm. Sorry?! Dan kun je niet meer voorruit schieten?

Maargoed het killen lukt me uiteindelijk wel gewoon in de game, moet alleen nog 5 captures bij kk submission voor die acheivement en dan mag deze game de la in.

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    je moet je zelf niet zo aanstellen....

je wordt vanzelf beter.

17. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    De shotgun knalt nog steeds hartstikke lekker. Misschien heb ik ook wel voordeel omdat ik in gears 1 quick-scope met de shotgun ipv uit de hip te schieten.

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook veel te maken met de lagg online. Als je local speelt, schiet de shotgun gewoon perfect! Ik haat gewoon de lagg en het matchingsysteem!

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    Gow2 online = _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    Weg met al die Executionbende, Horde 4 LIFE!
    Speel dat nou al een maand en t verveelt nog steeds niet.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Fok jou ik ben (bijna, als marruk erbij is uiteraard niet) altijd 1e. Daar gata het mij niet om.
    Het gaat mij er om dat je niet normaal hipfire kunt gebruiken. Slaat gewoon nergens op en het is gewoon fokkin kansloos dat jij dat niet toe durft te geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina