FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zwak.

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor onzin?

Ik wist niet wie het was. Kwam na 46 minuten al op 3-0 ofzo. Daarna 2e helft gewoon een beetje MSN'en tussendoor en totaal geen gevaar tegen krijgen. Kijk ik in mijn player hub, blijkt het de nummer 15 van de wereld te zijn.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Booster?

4. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    en dan heb je alle stadions gehad....komt er nog dit:

Note: It has been said that to unlock this achievement you also need to win the International Cup final at the end of your 4th Be a Pro Season at Wembley Stadium. They seem to be 2 different stadiums ingame.:lol:\o/:'-(:b:

E. lees net ergens anders dat het niet hoeft:D

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  5. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    en je hebt trouwens toch niet alle teams nodig of zie ik het verkeerd...bij instellingen kan je stadion kiezen die je wil

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ex-booster denk ik. Zag in zijn hub dat hij meer potjes verloren had van mensen rond de 1000e positie.

7. johnnie16

johnnie16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog mensen zijn die over een half uurtje nog ff een balletje willen trappen, voeg me dan maar ff toe

pa1ngame3

Onthou wel ik ben nog lang geen pro;))

8. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien welke positie de tegenstander op de ranglijst staat voordat de wedstrijd begint? of kan dat niet.
    ik kan alleen na de wedstrijd bij de Hub ofzo zijn statistieken zien.

9. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toegevoegd ;)

10. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :b:

11. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toegevoegd, misschien een potje straks of anders morgen ofzo ;)

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Man man juist kom ik in de 80ste minuut 3-2 achter en dan gaat die heel de tijd rondtikken dat is toch triestig ze beven gewoon om tegen mij te spelen en als ze voor staan bewijzen ze dat losers zijn het.Ik ben wel 200 plaatsen kwijt van 1300 naar 1500 en ge gaat al zo traag terug omhoog.Dat ze zo kinderen daar toch uithalen ze verpesten heel die ranking

13. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0

Gast, het is gewoon een kunst om dat uit te spelen. Moet je maar geen 3-2 achterkomen :thumbs:

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Moest je dat juist na de wedstrijd in mijn gezicht gezegd hebben zal je niet meer lachen.
    Ik kom belachelijk 3-2 achter want ik was beter en hij moet gewoon verder spelen.Zo kan iedereen spelen he na 10 minuten voor en dan tikken.Gewoon laf ben als je dat doet laf en schrik
    Als jij dat kunst vind amaai dat kan mijn neef van 3.
    Op grote toernooien zijn daar zelfs mensen uit het toernooi voor gegooid

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  15. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is lullig maar en ik zou het zelf ook niet snel doen maar ik kan het wel begrijpen.
    Het blijft een voetbalspel en in een echte wedstrijd zal een team ook niet meer vol op de aanval gaan als ze voorstaan met nog 10 minuten te spelen.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gezien in een echte wedstrijd dat verdedigers heel de tijd naar elkaar tikken.Gewoon tikken kan ik bergrijpen en dat is gewoon verder spelen en de wedstrijd uitspelen maar heel de tijd met verdedigers tikken nee nog nooit gezien.Je moet het is meemaken dan bergrijp je het wel
    Maar oke hij had schrik van mij dat was duidelijk en daar moet ik eigenlijk fier op zijn

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan er blij om zijn dat ze bang voor je waren, maar dat zal hun niet zoveel uitmaken. Het gaat hun tenslotte alleen om de ranking..
    Ben het overigens wel met je eens, dat is gewoon anti voetbal, maar helaas kan EA daar niks aan veranderen.
    Ik doe het alleen, als ik bijvoorbeeld 1-0 voor sta, tegen een hele moeilijke tegenstander waar ik het gevoel heb dat er ieder moment een goal kan vallen voor de tegenstander, en waar me de kansen om de oren vliegen.
    Maar zelfs dan doe ik het pas vanaf de 90'ste minuut, en dan vind ik dat ook niet zo erg, ook niet als een tegenstander dat vanaf de 90'ste minuut doet.
    Maar vanaf de 80'ste minuut is inderdaad overdreven.

Helaas is mijn xbox nu weg voor reparatie.
    Als ik mijn xbox over 2/3 weken ofzo terug heb, zal ik wel uit de leaderboards staan.:mad:

Sta nu nog iets van 3300

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vooral boos na de wedstrijd omdat ik nog wist dat ik de 3-3 ging maken maar nu ben ik gekalmeerd maar het blijft jammer dat het gebeurd.
    Ik sta nu terug 1400 dus al terug 100 plaatsen gewonnen maar het gaat echt traag vooruit ben nu level 20

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Een kunst?

Ik heb een keer vanaf de 50e minuut rondgetikt omdat mijn tegenstander een arrogante klootzak was die voor rust zelf ging rondtikken en hooghouden.

En de tegenstander heeft de bal 40 minuten lang niet aangeraakt. Is gewoon veel te makkelijk. EA moet hier echt iets aan doen.

20. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zin hebben in een potje voeg me toe:D Ik wil wel ff mijn krachten meten met anderen hier. Sta nu rond de 1500ste plaats en ben niveau 20 geloof ik;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina