[360] Far cry 2,Gta4,Saints row 2,GoW 2 Kijk aan een goede nacht inmiddels haha is al tijdje geleden weer dat ik hier wat poste maar het werkt allemaal nog Nu terug dus met een 360 en een paar games te ruil Gaat om de volgende: Far cry 2 collectors edition ---> verkocht GTA 4 Saints row 2 ---> geruild voor Fable 2 Soul caliber 4 Bioshock Halo 3 limited edition Forza 2 collectors edition Gears of war 2 ---> geruild voor Left 4 dead ben op zoek hier naar Left 4 dead,Prince of Persia en een beetje naar fable Far cry 2 kan als box geruild worden met alles er bij wat er bij zit,tshirtje enzo zit nog gewoon in verpakking nog uit gepakt geweest ofzo Maar kan ook los geruild worden,geen enkel probleem Nou mocht er iets leuks in de aanbieding zijn laat het dan zeker even weten Met vriendelijke groet!
Mmm enige waar ik mischien een beetje interesse in heb is de eerste Far cry en Call of duty 3 Maar ik kijk sowieso eerst even aan nog of er nog iets recenters geboden gaat worden
Helaas ook geen interesse hier in race spellen of sport spellen ofzo enige wat heel mischien nog kans maakt is een Moto gp
Heb net met je geruild maar goed. Hebbie miss nog interesse in COD 3 en/of Motog GP 07? Hoor het wel!!!