het is een mooi spel maar uiteindelijk vind ik het toch niet zo bijzonder in het begin is het saai omdat je helemaal niks kan en dat engels moet je van internet afhalen en later vind ik dat het gebied waar je in kan lopen te groot word en voor dat je bij de opdrachten bent duurt het te lang maar verder is het een mooi spel leuke opdrachten
Is hij bij de Bart Smit ook €15? Dan stap ik zo nog even op de fiets. Voor dat geld lijkt het me een heerlijk spelletje
Ik twijfel nog steeds... Heb dus de ps2 versie gespeeld en die vond ik geweldig. Zijn die beetje betere graphics en extra content de aanschaf van 15 euro waard?
Tja, ik vond het verschil tussen de graphics niet erg groot, dus voor de graphics hoef je het niet te doen Extra Content heb ik eerlijk gezegd ook niks van gemerkt, maargoed Heb je de PS2 versie uitgespeeld? Dan zou ik het niet doen, want dat is dan wel verspilde geld. Ikzelf had de game nog niet uitgespeeld op de PS2, vandaar dat ik het gekocht heb
Ik vind de grafics eigelijk best mooi. Ik speel hem ook op HD en dan ziet het er erg goed uit, leuk stijltje.
gisteren besteld om 19 uur, vandaag binnen gekregen om 12 uur. top dynabyte! uurtje gespeeld en de game is gewoon fun, zeker aan te raden voor 15 euro.