Ik heb vanavond Worms gedownload, die is nu nog maar 400 punten. Heb ik altijd al een tof spel gevonden maar nog nooit er aan gedacht om die als Arcade game te kopen. Echt een leuke game maar ik vind dat er wel wat weinig maps inzitten.
Dilemma: Ik heb 400 punten, welke raden jullie me het meest aan: - Sonic The Hedghog - Worms - TMNT 1989 help me out here!
ik vond TMNT het leukste maar denk niet dat iemand die nu speelt. Sonic Hedgehog is een leuk spel maar erg snel uitgespeeld met het save systeem. Denk dat Worms beste keus is
Is het normaal dat Geometry Wars:Retro Evolved 2 de high scores niet onthoud? Als ik namelijk een high score behaal, de game exit, en vervolgens weer opstart, staat alles weer op 0. Zo is er niks aan.
Nee joh, waarom nou weer Worms? Wel leuk, maar alleen 3 speelmappen, bovendien is de server onstabiel en vaak leeg. Ga voor Braid, banjoKazooie, of Age of Booty!
Streets of rage 2 is toch een Sega game? Komt deze ook op die compilatie-disc van Sega, die megacollection nog wat? Ikzelf download daarom nog geen Sega xbla games, want ik haal die collectiondisc van Sega, vooral om Comix zone.
Kan je ook individueel die games downloaden op XBLA ? want om nou heel die compilatie te kopen is voor mij iets teveel van het goede, aangezien er ook wat kutgames voor mij opzitten.
Ik had (is al een tijd geleden) ergens gelezen dat sonic 3, comix zone en nog wat spellen een rating hebben gekregen van een van die ratingboards. Dus misschien dat ze ook apart er op komen.
ik heb een weekje geleden mortal combat extreme gekocht (omdat ik dat echt elke dag speelde toen ik nog 6 jaar was, op me sega en daar heb ik dus nog hele goede herrineringen van) en het is precies hetzelfde als de classic sega versie en daarom ben ik er zo blij mee, en hij was maar 400 punten TOPPIE
Hey ik zit met een raar probleempje. Ik heb van sommige arcade games de volledige versie gewoon. Maar als ik dan speel zegt ie bij braid bijvoorbeeld opeens in lvl2 van this is a trial unlock the full game now?? En dat terwijl ik gewoon de full game al heb gekocht. En wat ik ook probeer hij blijft zeggen dat het een trial is ook als ik de game opnieuw download. Dit probleem heb ik bij braid en merkte het gister ook bij golden axe. Is dit probleem bekend en/of wat kan ik er aan doen? Ohja btw gister megaman 9 gekocht en godskolere wat is dat kreng moeilijk!!
Heb je toevallig van 360 gewisseld? (een gerepareerde teruggekregen van MS bijv.) Dan moet je naar je downloadgeschiedenis gaan en die games allemaal opnieuw downloaden, zodat je huidige 360 ook de rechten krijgt. Heeft voor mij geholpen, want 25 van mn 40 xbla games waren ineens Trials! Zo niet moet je ff dat gratis nummer van MS bellen. Helpen ze je zo mee. btw, je pakketje ligt al klaar voor je