Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is ook niet helemaal waar. ;)

Het ligt helemaal aan je repair skill. Als mijn repair skill 100% is kan in principe elk kapot wapen repareren, zolang ik maar de goede alternatieve onderdelen heb (dat is dus een zelfde soort wapen of een variant daarop).

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ok, maar dat was ik even vergeten aangezien ik niet zoveel repareer in de game. Ik vind meestal zoveel dat ik aan repareren bijna niets meer heb.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, of je veel vind of niet, ik denk dat het erg verstandig is om je wapens wel te repareren. Ik ben lvl. 14 met een Small Guns skill van van 90 en een Repair van 85 en Strength op 4. Ik doe met de Combat Shotgun in de 50 damage en met de Chinese Assault Rifle 46. En dat is nog niet eens volledig gerepareerd! :eek:
    Daarnaast is repareren belangrijk voor wapens met een kijker (Sniper Rifle, .44 Magnu, Reservists Rifle), want dan hangt het vizier mooi stil!

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    argh ik moet nu een GECK vinden maar ik kom in een sooort kasteel met zoveel vijanden dat ik steeds maar dood ga
    heeft iemand miss wat tips bij het vinden van de GECK
    en zoiezo wat tips om minder dmg te krijgen?
    ik ga zo snel door mn slimpacks heen...

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik je beste wapen met de hoogste dmg in vats.
    Gebruik je beste armour met de hoogste damage resistance en het beste gerepareerd.

level eerst anders wat up en investeer in medic, sneaking, luck en small weapons.

6. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je zorgt er gewoon voor dat je de
    Victory Rifle
    in bezit krijgt:)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hey Dude, de Geck bevind zich niet in een of ander kasteel, maar in Vault 87. Als je daar bent kom je, en anders moet je, op een gegeven moment een gevangen Super Mutant tegen. Zijn naam is Fawkes en hij kan dan door een zwaar radio actief gebied omdat ding voor je te pakken. Als hij doodgaat door jouw belissingen ben je de lul, want die radio activiteit op sommige plekken voor- en in Vault 87 overleef je echt niet. Heb op de PC versie met GOD mode gekeken hoeveel radioactief alleen al voor de echte ingang van Vault 87 ligt. Dat loopt snel in de duizenden per sec. ;):9

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als Fawkes doet gaat, wat moet je dan?

Ik heb hem/haar dus laten leven, met als gevolg dat Fawkes een paar van zijn/haar broertjes in elkaar trimde om vervolgens die GECK te halen. Wat zijn de andere mogelijkheden

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je kunt hem vragen of je met hem mee gaat, mits je een goede karma hebt. Heb ik zelf ook en hij is verrekte sterk, kan ook heel veel hebben. Ik zal hem straks eens even mijn Fat Man geven :+

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is die fawkes ongeveer dezelfde als Uncle Joe, die kwam ik i de wastelands tegen die tegen raiders vocht als super mutant zijnde. Alleen kreeg ik geen speciale opties om hem mee te nemen bij het gesprek.

Verder vandaag me character luck naar 9 geupdate. Telkens als ik in de problemen zit of er iets gebeurd krijg ik wel een critical hit, echt super handig. Ik heb niet eens echt super sterke wapens.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik allemaal wel. Heb ik allemaal al lááng gedaan. :+ Ik vroeg me af of je hem kan doden / niet bevreiden, en wat dan de oplossing is om de GECK te halen.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Even wat shots gemaakt van mijn menneke. Sorry van de flits, maar anders zag het er niet uit.

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gaaf spel mensen! En een heerlijk sfeertje.
    Maar ligt het aan mij of zijn er in het begin nog weinig side quests? Althans in Megaton...

Edit: Ik heb nog niet zo lang gespeeld (klein uurtje), maar ik vind het 's nachts op de wastelands écht doodeng! Gevoel alsof ik elk moment door een mutant kan worden aangevallen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ook moeite met vinden van sidequests... heefet iemand miss een tip ze makkelijker te vinden? kan je je map/kaart instellen dat die je automatisch naar iemand brengt die sidequests geeft ofzo?

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, zoiets wil ik voorlopig nog niet tegenkomen...
    Maar iemand misschien nog wat advies qua questen in Megaton of levelen?
    Ik focus mij nu voornamelijk op Lockpick, Repair en Small Guns. Medicine heb ik voor nu nog even achter mij gelaten omdat ik de Bobblehead (of hoe dat ook heet) had gevonden. Goed idee?

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Survival guidence, bij de shop in megaton voor een survival book. Je krijgt er erg veel ervaring door.

18. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik schrok laatst mezelf kapot ik liep in een donker huis en had de pipboy vergeten aan te doen besprong zo'n ghoul mij8)

voorderest gave game ben atm ff codwaw spelen wnat als ik spel heel lang achter elkaar speel vind ik het niet meer leuk

19. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem net gekocht. Moet ik em op mijn hd installeren of maakt het niks uit qua performance?

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien zijn de laadtijden wat sneller...

Anyway,
    Gisteren weer eens wat kleine avontuurtjes megemaakt.
    Ik kwam uit de metro, ineens spreken mij 3 gasten aan, die zeggen dat ik
    te veel slechte dingen doe en dat iemand ze heeft ingehuurd om me te vermoorden..:9

Waren lastige gasten, maar ze zijn gelukkig alle 3 dood.

Voor de rest heb ik nog 1 of ander museum ontdekt, dichtbij rivet city.
    Heb alle supermutants vermoord en ben toen weer verdergegaan.
    Niet ver van het museum, kwam ik een kleine Super-Mutant nederzetting tegen.
    Dat zag er wel tof uit, ze hadden echt een dik nice bunkertje.
    Nadat die mutants dood waren, heb ik een gevangene losgemaakt en daarna ben ik Rivet City ingegaan.
    In Rivet City ben ik 1 of andere dokter tegengekomen, die samen met mn vader gewerkt zou hebben.

Ik zit trouwens vast bij Those!. Weet iemand waar de bron van de Fire Ants is?
    Ik weet dat het ergens onder de grond is, maar waar precies?

Edit: Ohja, Hoe kan het, dat je skills van sommige dingen (Zoals lockpicking) Omlaag kunnen gaan?

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina