FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voeg me maar toe. :)
    Op het moment heb ik nog geen internet boven, maar dat zal binnen zo'n 2 dagen geregeld zijn.

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja EA moet er iets aan doen want hoe hoger je in de ranking staat hoe meer het gebeurd.Ik had gisteren echt zin om die controller door de tv te gooien ik was beter en kom belachelijk achter en dan gaat die lekker tikken

3. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je een plek op de ranglijst?

4. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:8)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Amaai prachtig eigenlijk
    Dank u dat je er tijd voor vrijmaakt
    Maar die 3 zinnen kloppen nog steeds

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  6. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er hier nog meer fifa09 op de ps3 en op de xbox360 gespeeld? Naar mijn gevoel is schieten op de ps3 veel makkelijker dan op de xbox360... iemand nog meer ondervonden?

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Viktor, heb je vandaag nog tijd om een wedstrijd te spelen. Wil een keertje van je winnen :D. Ik ben vanaf half 5 op de xbox.

Pro Evo6, tegen jou wil ik ook een keertje spelen!

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien dat je op de ps3 assists aan had staan?

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op allebei uitgebreid gespeeld, maar ik merk geen verschil. Ja, ik ben op de 360 slechter omdat ik die controller niet fijn in de hand vind liggen voor Fifa. Mede omdat ik al 5 jaar PES heb gespeeld op de PS2 :b:

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niemand keepte bij de vrije trap. Dat is het probleem. Ik had geen balbezit dus kon niet op start drukken. Cech kreeg GELIJK rood, zonder gebazel omdat hij Ronaldo er onderuit maaide buiten het keepgebied.

Ik had in FIFA 08 ook altijd Chelsea als mijn team, nu is het toch wel een omschakeling van Liverpool naar Chelsea in FIFA 09. Liverpool was een paar updates geleden erg fijn om mee te spelen, nu word ik continu verslagen door slecht weggewerkte ballen of verdedigers die pas ingrijpen als iemand ze voorbij zoeft.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal deze avond speel ik fifa dan kunnen we is spelen

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 heerlijke potjes.

Ik Villa, hij Valencia. Hij komt 1-0 voor. Ik begin druk te zetten en kom eindelijk in de 89e minuut op 1-1. Agbonlahor met een lekker lobje helemaal op het einde :). Daarna in de 118e minuut, Carew neemt de bal aan met de borst, hij draait en knalt hem in de kruising :lol:. Die gast helemaal over de zeik natuurlijk.

Daarna tegen Arsenal. Eerste goal voor mij, leuke 1-0. Daarna gooit de keeper uit en mijn aanvaller staat nog bij zijn verdediger. Ik druk op Passen om af te pakken, maar hij kopt hem heel erg rustig over de doellijn. De keeper duikt er zelfs overheen :lol:

En ook weer een typisch potje. Ik Villa, hij Liverpool. 15 schoten op goal, 1 doelpunt :lol:. Het is wel 1-0 gebleven, maar ik heb echt een abonnement op de paal en de lat geloof ik. 3x paal geraakt en 1x de lat. Geweldig.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip voor zo'n dyving header? Het is me nog nooit gelukt :9

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarna wilde hij revanche, nou vooruit. Hij kopt met de kleinste man van het veld -> Lennon -> tussen 2 verdedigers van mij in de goal |:-. Men verdedigers (serieus minimaal een KOP GROTER blijven gewoon STAAN. Ik weet het niet hoor, maar dit lijkt echt wel een bug te zijn ofzo, al heel erg vaak zo een goal tegen gehad.

Daarna begint hij vanaf de 40e minuut superveel smerige overtredingen te maken zodat ik niet eens kan combineren en in de buurt van zen goal kan komen. In de 2e helft gaat hij alleen maar overspelen achterin het veld :lol::lol:. Echt te triest voor woorden, want ik was veeel beter dan hem. Dit zag ik in de vorige wedstrijd al, maar in deze wedstrijd weer. Jammer dat er van die anti-voetbal gasten tussen zitten. Waarom speel je dan in fuckingnaam FIFA. Ga boosten met je nerd vrienden ofzo maar ga geen trieste potjes spelen tegen normale spelers. :lol:

Nadat hij op 1-0 kwam, ook elke keer alle herhalingen laten zien en al die shit, echt te irritant.

15. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe de transfers worden geregeld in fifa die zich nu ook in het echt voordoen?

16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje, als ik online speel doe ik altijd gewoon ranked quick match, maar waar kan ik zien hoeveel ik gewonnen heb en welke rank? dank

17. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat schiet-assist automatisch altijd uit op de xbox360 en ps3, hij had dit ook niet aangezet zei ie... want dit vroeg ik m al... ook zag je gewoon het balkje voor hoeveel kracht etc. die schoot. Toch raar, schoot gister met villa meerdere malen in de kruising vanaf minimaal 20 meter. Ook scoorde ik vanaf de aftrap met ronaldinho :D r1+ schieten, doelpunt!! we konden het niet geloven.

18. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net weer 3 super potjes gespeeld! :) 1e kwam ik vrij snel op 3-0 voor...Is het ook gebleven (gelukkig dit keer NIET tegen een leaver).

2e en 3e potje tegen een andere gast, maar wel 2x tegen dezelfde...

1e keer Schalke 04 (ik) tegen hem Bayern Munchen. Ging mooi gelijk op..Ik had wel meer kansen (3x paal/lat)...Kom ook 1-0 voor..Hij komt paar sec. later op 1-1....Toen kwam hij 2-1....Kwam daarna totaal niet meer door z'n verdediging heen tot de 85e minuut..Hoge pass in de loop op vleugel..die hem doorkopt naar de spits...Kapt zich tussen 2 verdedigers door na het aannemen, en schiet hem GEWELDIG in de kruising :D Mooi gevoel is dat.

Daarna in de verlenging met 4-2 gewonnen.

2e wedstrijd tegen hem ging precies hetzelfde (Alleen nu Ajax - FC Koln)...Ook had ik meer kansen...Hij kwam weer voor...90e minuut....Huntelaar in zn eentje tegen een verdediger...ik wijk uit naar links, hij doet sliding naar rechts en een schuifertje rechts langs de keeper :D)...In de verlenging toen met 3-2 gewonnen..

Maar wat speelt FIFA (als het lukt :p) superfijn...

En zoals ^^ vroeg...waar kan je zien hoeveelste je staat idd :)?

19. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij Xbox Live -> My Fifa 09 -> Fifa 09 leaderboards

Ik verloor 8x (8)) op rij en heb daardoor zo'n 350 skillpoints verloren, sta nu niet meer in de ranking :+

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet wat het is, maar ik verlies nu altijd van Chelsea :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina