Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de flamethrower wel fijn bij Headquarters, huis binnenlopen en vlammen maar.
    Of als jij de HQ veroverd hebt, gewoon beetje campen en als ze binnnen komen gelopen lopen ze zo m'n vuur in. :9 En de flamethrower heeft ook best een ver bereik en hoge damage.
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4 heb ik zeer veel gespeeld, omdat het gewoon één van de vetste shooters was van de laatste tijden.

    Nu wil ik dus COD5 halen, maar ik hoor ook wat negatieve verhalen, is het de moeite waard om deze te halen? ik ben wel toe aan een nieuwe shooter, en COD4 ( de maps vooral ) heb ik nu wel gezien
     
  3. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel wat anders dan COD4 ik vind het zelf de moeite waard om hem te halen daarom heb ik het ook zelf gedaan, vind hem zelfs nog leuker dan COD4 omdat het zich in de oorlog afspeelt ik vindt het ook gewoon leuk om met allemaal vrienden te spelen enz:p
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de multiplayer van COD5 qua graphics lijken op COD3. Geen toeval aangezien het van hetzelfde team is, maar ik vind licht en kleurstelling bij veel levels zoveel op elkaar lijken, dat je de tegenstander niet goed ziet. Bij COD 4 had ik hier totaal geen last van.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4 is heel strak, recht toe recht aan, maps zijn overzichtelijk, en na een maand spelen is het niks anders dan routine, ik vindt dat zelf een groot voordeel van COD4 t.o.v. COD5... helaas alleen geen DLC voor COD4 meer.

    COD5 is rommeliger, minder overzichtelijk, wel nieuwe en vooral grotere maps en het heeft allemaal veel weg van COD5 (dezelfde engine) dus echt verkeerd kun je niet gaan.. verwacht alleen niet dezelfde kwaliteit die COD4 heeft, steeds als ik terugga naar COD4 na het spelen van COD5 merk ik toch dat ik met veel meer plezier speel, minder frustrerend ook.

    Ik hoop trouwens dat je het over online hebt. :9
     
  6. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eigenlijk wel genoeg van cod4 toen ik cod5beta aan het spelen was...wilde laatst weer een x beginnen maar cd was kapot lelijk!
    maarja ik vermaak me nog wel hard met cod5, zit iets meer skill aan met meer singleshot-weapons, dat is gwoon leuker aan de ww2 setting
    ook betere toevoegingen zoals coop-online en online-gameplay is zelf ook leuker
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Na de eerste paar woorden ben ik al gestopt met lezen.....

    Iemand nog tips voor Nazi Zombies? Ben nu met 2 man tot wave 19 gekomen. We gingen echter dood door een pechje. Tactiek die we nu gebruiken is campen bij de grenade spawn. We laten de bank uit de eerste kamer staan zodat ze daar niet via de trap omhoog kunnen. We blijven net zolang wapens uit de 'random' kist pakken tot we allemaal Zombie Ray gun en de Browning hebben.

    Iemand nog suggesties?
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga voor de MG42 i.p.v. de Browning.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Woei, net het stuk in de metro gehad voor de 'Black Cats' missie, wat eigenlijk erg makkelijk was, werd ik zo gefrustreerd om arggh 8). De eerste keer had ik hem bijna gehaald, alleen toen stonden er ineens heel veel Duitsers om me heen. Daarna steeds stom dood, ik heb lang niet meer met me controller gegooid. (Op bed :+) Maar heb het gehaald, ik denk dat ik niet zo heel lang meer moet!
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom is die beter?

    Op Veteran? Zit nu op Hart of the Reich op Veteran. Die zit even niet mee. Heb alle andere missies zonder veel moeite kunnen halen alleen is deze missie een ander verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Op Hardened speel ik, het meeste haalde ik ook wel snel, alleen hier was het zo frustrerend 8)
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hogere rate of fire, groter magazijn en volgens mij ook iets meer damage.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je tijdens zombie's spelen je team rond ziet rennen met die Ray-Guns en Brownings weet je dat je het ver KAN schoppen. Jammer genoeg droppen die ammo's refills niet zo snel meer op Wave 24.

    Iemand al iets meer nieuws over die DLC?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister wave 24 solo gehaald. MG42 is idd een stuk fijner als de browning, echter zitter er wel evenveel kogels in ;)
     
  15. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal je dat solo ? :confused:
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Of je opent de deur als je SOLO bezig bent of je gaat via boven. Boven is riskanter maar je kan daarna wel lekker bij de Mystery Box campen :)


    Ik ga altijd via de deur als ik SOLO speel, wel net zo makkelijk. Als je via boven gaat open je meer ingangen voor die zombies. Je kan dan een beetje op de trap campen, zorg echter wel dat je een Flamethrower OF Ray Gun in je bezit hebt. Een Browning of een ander snel machine geweer is ook welkom :)
     
  17. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spawnen in COD5 is echt een drama soms..!
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet altijd naar boven. Campen bij de grenade spawn is het beste wat je kunt doen. Ga echter wel via de deur en neem daar de trap naar boven en niet de trap in het begin. De flamethrower is in het begin wel redelijk maar daarna waardeloos. Zombies gaan niet meteen dood en killen jou dus.

    Alien gun is sowieso nodig om hogere waves te halen. Daarnaast heb je de MG42 of Browning nodig.

    Wat wel opgevallen is, is dat wanneer je solo speelt er minder zombies komen. Mijn vorige record was 19 met z'n 2en en toen hadden we samen 750-800 en nu had ik er maar 500 op wave 24.
     
  19. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook wel. Als je met meer man zombies gaat spelen, komen er ook meer zombies.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Flamethrower kan je tot Wave 20~25 nog wel gebruiken, daarna kan je hem net zo goed dumpen want ook al beschadig je de zombies, dood gaan ze niet meer.

    Gisteren tot Wave 44 gekomen samen met m'n neefje en stel maten. Was wel lokaal spel maar dat geeft niet, 5 shotgun blasts en die zombie leeft nog hahaha... dramatisch geschreeuw was het gevolg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina