Nou, ik zal eens een poging wagen om je te laten uitvogelen wat ik bedoel
Single player is het spel geweldig, een grote intense achtbaanrit, meesten zijn het er denk ik ook wel over eens dat deze beter is dan die van Gears 1.
Multiplayer, laatste tijd speel ik vooral local aangezien ik in de kerstvakantie bij mijn ouders ben en daar geen live heb. Op local is de multiplayer ook echt heerlijk; goede maps, toffe wapens en leuke spelvarianten.
Online zijn er inderdaad wat probleempjes.
De lag is vervelend maar schijnt van het principe 'een plaatselijke bui' te zijn. Niet iedereen heeft er (evenveel) last van. De matchmaking vind ik eigenlijk best goed, zo speel je elke keer wat anders en zijn de potjes minder voorspelbaar.
Verder blijven de punten van local staan plus het toevoegen van mensen als mede- en tegenspelers wat het alleen nog maar leuker maakt.. op de leavers na inderdaad want daar erger ik me ook dood aan
Ik kan over het algemeen wel blindfiren met een shotgun, maar dit doe ik ook alleen als ik zo'n beetje tegen die ander aansta. Waarom zou je anders uberhaupt blind gaan schieten? Weet niet of dat in Gears 1 kon, maar in deel 2 werkt dit blijkbaar niet meer. Je kan het jammer vinden of het er mee eens zijn, je doet er weinig aan dus er constant over zeuren schiet ook weinig op.
Chainsaw kan vervelend zijn maar het blijft de meest toffe melee aanval uit een shooter ooit. Over het algemeen vallen chainsaw kills goed te ontwijken tenzij iemand je van achter een hoekje van achter doorzaagt, echter als dit gebeurd met een shotgun ben je even goed dood en daar wordt blijkbaar niet over gezeurd.
Vergelijken met de Gears 1 multiplayer gaat lastig want die heb ik zelf maar een paar keer gedaan. Heb ook pas sinds de zomer een Xbox360 en toen ik Gears online ging doen werd ik constant afgemaakt zonder dat ik uberhaupt doorhad waar vandaan er geschoten werd.
Maar goed, dat is een bekend fenomeen bij spellen waar je als newbie instapt die al paar jaar op de markt zijn.
Begrijp je het al wat beter nu dan?
Klik om te vergroten...