Er is een alternatieve oplossing om de expert achievements te halen, ik ga ze vanavond even proberen maar een paar van mij vrienden zijn achter een glitch gekomen.
EDIT: Spoilers vallen weg dus dan maar zo. Hier volgt een glitch, als je die niet wilt gebruiken of weet van wilt hebben lees dit dan niet.
komt ie
Bij deze glitch hoef je alleen de laatste chapter van een missie op expert te halen om de achievement te krijgen. Het is de bedoeling dat jij een game host en de laatste chapter van een missie start met 3 AI spelers. Zorg dat je hem hebt ingesteld op speel met friends en dan een friends only lobby hebt. Vervolgens als je gestart bent moet je ervoor zorgen dat je vrienden de xbox opnieuw opstarten en NIET het spel starten. Ze moeten het spel in de lade doen maar meteen vanuit het dashboard jouw game joinen. ze mogen niet eerst zelf in het menu terecht komen. Vervolgens stromen ze vanzelf jouw game binnen en vervangen ze de AI spelers in de laatste chapter.
Volbreng de missie en de 1-3 spelers die vanaf het dashboard zijn ingestroomt zullen de expert achievement krijgen. Wat wij vanavond gaan proberen of het mogelijk is dat de host vervolgens als alle andere 3 erinzitten de xbox uit zet en dan zelf ook weer opnieuw vanaf het dashboard binnenkomt of dat , dat resulteert in een connection loss voor alle spelers in de party. Goed we moeten echt nog met deze glitch experimenteren en of je er patches voor ongedaan moet maken weet ik ook nog niet maar het is het proberen waard.
Laatst bewerkt: 3 jan 2009