Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt :b:

    kan je ook gwn terugschakelen naar je tv, als de pc bezet is om op te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk stel de vraag maar hier omdat ook over mn Computerscherm gaat , ik heb namelijk 1 hdmi ingang en heb nu de PS3 en de 360 en wil ze allebei met HDMI aansluiten , weten jullie een goedkope maar ook goeie HDMI splitter ..? bestaat dat uberhaupt ?
     
  3. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een HDMI port op die 26 inch IIyama?
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een monitor met 1 VGA aansluiting. Nu moet ik dus de hele tijd de kabels verwisselen om m'n xbox of pc aan te sluiten. Ik wil dus zo'n KVM switch kopen, maar werkt mijn xbox daar echt op?
     
  5. Freakshock88NL

    Freakshock88NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde wil ik graag weten, zijn deze KVM switches beter dan gewone VGA switches en haal ik daar scherp beeld mee op een tft scherm?
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zo'n KVM switch dan geen VGA switch? 8)
     
  7. Freakshock88NL

    Freakshock88NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in principe heeft het inderdaad onder andere de functie van een vga splitter;)

    Alleen moet je blijkbaar uitkijken welke je koopt, want die ene die ik heb gekocht zoals je een paar posts van me eerder kan lezen geeft het beeld van me pc helemaal niet goed weer..
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader is van plan een 24" monitor te kopen om zijn Xbox 360 op aan te sluiten.

    Wat is de beste optie om de 360 aan te sluiten, VGA of HDMI? Ik las al ergens dat je met een 22" scherm, beter geen HDMI kan gebruiken. Geldt dat ook voor 24" schermen?

    Als HDMI de beste optie is, is het dan gewoon mogelijk om een standaard HDMI to HDMI kabeltje te kopen of moet je dan een specifieke XBOX 360 HDMI kabel hebben?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met een 24" scherm is het om het even of je VGA of HDMI gebruikt. Een gewone HDMI kabel voldoet prima, je hoeft geen dure Xbox360 HDMI kabel te kopen.
     
  10. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,
    Ik heb mijn resolutie vandaag ff verandert.(vond ik leuk) Ik had hem eerst op 1920x1080 op een 24" montitor met een resolutie van 1920x1200 en dat was gewoon fullscreen. Nu zet ik hem weer terug op 1920x1080 en nu krijg ik twee balken aan de zijkant van me scherm en wat achter die balken zit is niks te zien. Hij is wel afgesteld op het hele beeldscherm. Wat moet ik doen?
    Ik heb VGA van xbox naar monitor.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    1:1 pixelmapping aanzetten gok ik zo, of ff een paar keer op de auto knop drukken op je beeldscherm, als je die hebt ;)
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo mensen,

    ik heb er wel is over na gedacht om mijn xbox360 aan te sluiten op mijn computer omdat mijn computer full hd is, ik heb een 24" imac, heeft iemand hier ervaring en dan bedoel ik, dit eerder gedaan, werkt het ook of werkt het niet? en ik heb geen VGA uitgang op mijn scherm wat voor ik hiervoor halen om mijn xbox360 toch op mijn imac te kunnen gebruiken?...
     
  13. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumers,

    Al enkele dagen ben ik op zoek naar een degelijk monitor scherm voor men xbox360 erop aan te sluiten.
    Ik had eerst gedacht aan de samsung T220 tot ik gisteren de samsung 245b zag staan...wat een fantastische grootte.

    Na wa lezen van reviews las ik dat de samsung 245b+ toch niet echt geschikt is, omwille van het uitrekkend beeld.(deze ondersteund geen 1:1 pixelmapping)

    Zijn er hier personen die op een 24" monitor gamen en er geen probleem van ondervinden? Of zal ik dan toch maar bij mijn eerste keuze blijven de T220?

    groeten en dank,

    Krisnik
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik gebruik zelf de HP W2408H (de opvolger is de W2448H, die heeft nog wat extra's en is goedkoper;))
    Heeft wél pixelmapping itt de samsung, en superbeeld :)
    Foto's:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb de Samsung 245B+ en ik merk er eigenlijk niks van, het uitrekken. Maarja, als je een echte kenner bent zul je het waarschijnlijk wel zien.

    Misschien is het een plan om een foto te maken van het zelfde beeld/game. Dat Lenny en ik daar een foto van maken, dan kan je het verschil zien.
     
  17. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. krisnik

    krisnik Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Kk wil natuurlijk wel eens een foto zien als jij je xbox360 erop draait. Van het uitrekken heb ik totaal geen idee.
    De 245b+ is natuurlijk een scherpe 24" budget monitor.

    Maar het moet toch speelbaar blijven.
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de G2400W. (eigenlijk G2400WD maar overal staat W...)
    Anyway: ik heb mijn xbox hierop aangesloten en dat is heel goed beeld. Zelf gebruik ik de HDMI kabel, omdat ik een elite heb. Het is wel zo dat bij 1900*1200 twee balken boven en onder komen omdat de xbox hier niet mee compatibel is, maar dat stoort mij niet. Die balken flikkeren wel een beetje, maar als je bezig bent heb je daar ook geen last van. En het kan ook zijn dat dat alleen aan mijn scherm ligt.
     

Deel Deze Pagina