Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisterT

MisterT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link van de website waar je een nieuwe gitaar kunt aanvragen? Ik kom zowel bij Activision als Redoctane niet verder dan "kijk in je boekje voor lokale support". In het boekje staat uiteraard niks voor Nederland...

Mijn gitaar slaat overigens noten aan terwijl ik niks doe, heeft iemand anders dat ook?

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
  3. RacerX

RacerX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net career op expert gehaald Yeah!. Kreeg ook gelijk achievements van easy/medium/hard. Alhoewel ik satch boogie 9x over moest doen

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zat net een beetje door de Downloadable Content van Guitar Hero te snuffelen.
    En toen zag ik Johnny van Di-rect ertussen staan.
    Maar die kon ik alleen vinden als ik op Markteplace keek, bij GH Tunes kon ik hem nergens vinden.

Afijn, maar even gedownload en het is best een leuk nummer om te doen!

Omg, derde met zingen! 8)

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, heb je nu ook die andere gratis dingen?

Trouwens, dat Reggae rock track pack is best moeilijk :) En niet zo moeilijk dat het niet leuk is om te doen, perfect gebalanseerd (Y)

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb guitar hero 2 weken geleden voor t eerst geprobeerd bij een kennis (met een Wii) en ik vond het zo leuk dat ik de dag erna er meteeen eentje heb gehaald! (world tour voor xbox360).

Vind het echt bijzonder leuk om te doen! Wel jammer dat veel nummers zo hard zijn. Ik zou liever wat meer andere songs zien zoals U2, dire straits, tears for fears, pink floyd. Hopelijk komt dat nog!
    Steely Dan met Do it again, band on the run en het prachtige Shiver van Coldplay zijn toch wel mn favorieten.

Mijn vraag is of je de nummers van de Aerosmith als downloadable content kunt krijgen? Ik kan ze niet vinden maar eigenlijk verbaast me dat een beetje.

7. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    guitar hero aerosmith is gewoon een apart spel dus als je die nummers wil spelen moet je dat spel kopen

8. dvdspeler

dvdspeler Guest

Is de drum eigenlijk ook los te krijgen?:cool: ik heb namelijk al een gitaar van de vorige delen :thumbs:

9. -SlaYeR^

-SlaYeR^ New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit vraag ik me nou ook al af.... ik heb 2 gitaren en alle delen van GH .... en ik kan zingen met mijn headset (wat ik overigens nooit doe maargoed:p), dus ben ik opzoek naar de drum.

Als iemand me hier mee kan helpen zou dat top zijn :)

10. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de demo van GH:Aerosmith downloaden, zitten 6 nummers bij, onder andere Dream On en Walk This Way.

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De drums zijn (nog) niet los te koop. Je kunt overwegen om een Rock Band 1 drumstel te kopen maar die is wel relatief duur vergeleken met de hele set van Guitar Hero World Tour.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

bedankt, ga ik doen!
    edit: gedaan en hartstikke leuk!

Hm, die downloads bij bijv guitar hero 2 en 3 doen het zeker ook niet op world tour?

Als ik de ruimte had dan kocht ik meteen dat ion drumstel. Dat lijkt mij toch wel het betere werk?! Ik twijfel nog, maar ik zou niet weten waar ik dat ding moet neerzetten als ik m niet gebruik.

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  13. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitmekaar halen en opbergen? is zo gefixt denk ik.

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zal met die ION drum rocker niet zo snel gaan (ik heb hem zelf). Hier zitten niet van die simpele plastic klemmetjes op zoals bij het Rock Band 1 drumstel. De ION is omringd door een metalen drumrack, waar je met schroeven werkt. Het in elkaar zetten duurde me al een uur, het uit elkaar halen (om hem even aan de kant te zetten) ben je ook wel even bezig. Wel een geniaal drumstel trouwens :thumbs: Geeft je een echte (elektronische) drumervaring!

15. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook zo dat met vloerbedekking de pedal steeds wegglijdt of zo? Wat ik nog altijd raar vind, omdat parketvloeren gladder zijn.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zit een soort "rubberen" strip onder, dus hij glijd niet zo makkelijk weg op mijn parketvloer. Na verloop van tijd moet ik hem wel even terugduwen, maar dat is niet storend.

17. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey wie wil een gh band met mij vormen? voeg me toe op xbox live!!!
    gamertag: Volley 2

P.S. ik kan alle instrumenten spelen maar mijn voorkeur gaat uit naar drums

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Ik was al bang dat t niet zo gemakkelijk zou gaan. Het is in mijn situatie niet handig. Maar ben bang dat de andere sets problemen gaan geven.
    Ach, het heeft geen haast zullen we maar zeggen. Jammer dat er nergens zo'n ding staat, zou het wel s willen proberen in een winkel.

19. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen, ik speel zelf Guitar/Bass op Hard, (Schism Guitar & Bass allebei FC't met 340K op hard:cool:) maar ik kan ook wel op Expert spelen. Ik heb nu alleen geen Gold, maar dat ga ik toch binnenkort kopen, ik heb trouwens nog wel een 48-uur kaartje.

20. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brunow , had jij toen je je gitaar aanvroeg ook dat er een verkeerd iets in de mail stond?

Ik vroeg een gitaar aan en dat stond ook in de bevestiging.

Nu krijg ik een email dat dit is verstuurd:
    Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow) CMP-00013 Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow)

Hopen maar dat de gitaar er wel komt.

edit:
    Ik krijg nu een 2e verzendings mail nu is weer hetzelfde verstuurd.

Vage shit:eek:

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina