xbox 360 + abonnement goed idee?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door poffin, 3 jan 2009.

1. poffin

poffin There is no spoon

Leuk Bevonden:
    0
    Wist echt niet waar ik dit moest plaatsen, maar omdat het over hardware ging heb ik het maar hier geplaatst.

Ik wil binnenkort een nieuwe gsm abonnement halen met een telefoon erbij nu heb ik bij veel sites gezien dat ze xbox 360 arcade en pro aanbieden als "cadeau" bij een gsm abonnement. Ik wou ook wel een nieuwe xbox 360 aanschaffen voor die jasper moederboard, dus mijn vraag is:
    Zijn die xboxen die ze aanbieden bij een abonnement wel nieuwe xboxen? Dus geen refurbished consoles?

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kan me niet voorstellen dat ze gerepareerde xboxen gaan aanbieden :+

Maar dat geeft je absoluut nog niet de garantie dat ie een jasper moederbord heeft, want die zijn pas sinds een maandje of 2 in Nederland.

3. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Koop nooit een gsm + cadeau erbij want je betaald altijd meer dan je normaal betaald voor de losse goederen.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Word @ hierboven.

Reken maar is uit wat je over die hele periode betaalt. En dan heb je vaak ook nog is een crap telefoon

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt aan de telefoon die je erbij krijgt.
    Let maar 's op: Stel je betaalt €30 per maand met het eerste jaar €10 korting op een twee jarig abonnement.
    Dan zijn de uiteindelijke kosten 20x12 + 30x12 = €700 euro!
    Als de telefoon die je erbij krijgt nou €500 lost kost, oké dan zou je het nog kunnen overwegen. Ik gok echter dat je gewoon een simpele Nokia erbij krijgt van €200 dus dan betaal je eigenlijk €500 voor je Xbox360, belminuten e.d. even niet meegerekend.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn zusje kreeg zo'n crappie Motorola GSM.
    Haar ging het gelukkig alleen om de HP laptop , want ze wilde haar eigen gsm blijven gebruiken.

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja dan zou het kunnen. Het lijkt weinig omdat je het per maand betaalt. Maar wss was die laptop wel goedkoper als je hem in één keer zou kopen in een winkel?

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn zusje kon kiezen uit een HP of Acer laptop.
    Na onderzoek ging het bij Acer om een Import en de HP was net in Nederland op de markt.
    De prijs van de HP lag rond de € 550.

Mijn zusje heeft nu een Vodafone €22,50 2jaar. (6 maanden 50% korting).

9. poffin

poffin There is no spoon

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk maar dat ik een abonnement neem zonder cadeau :p. Er is heel weinig kans dat ik een jasper krijg bij dat cadeau, want dan kan je zelf niet door dat gaatje van die doos kijken voor de 12v trail.

Ik denk dat ik toch maar op jacht ga naar arcade jasper in de winkel over een maandje of 2. Trouwens, vraagje: heeft iemand van jullie arcade jaspers gezien in NL of gehoord van iemand uit NL die dat heeft?

Bedankt voor de reacties allemaal!

10. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    towen de xbosx net uit was heb ik at ook gedaan
    een telabbo + een 360 als kado ik betaalde 2 jaar lang 15 uero voor 150 belminuten als je niet veel geeft om de telefoon die je er dan bij krijgt zou je het wel kunnen doen
    ik denk dat ik toendertijd wel goedkoop uit was met die aanbieding maar ik denk als je het nu doet ( waarschijnlijk krijg jew een arcade versie ) dat je die dan beter los kan kopen omdat een xbox nbu bijna niets meer kost

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Een maat van me heeft een Arcade Jasper gekocht, week of 2 geleden, bij de MM/Saturn Groningen

Deel Deze Pagina