In Principe zijn alle nummers 1 en 2 nu bekend dus de nieuwe fase kan beginnen Alpine (als ie fifa nog niet heeft verkocht..)
1e Klasse en 2e Klasse wedstrijden kunnen beginnen maar ik heb 1 probleem ik kan niet online spelen ...
Maak ff een nieuwe gamertag en koop voor 3 maanden live: www.jasper1675.com Ff gequot zodat ie alsnog onderaan staat Vroeg ik me eigen ook af
1e Klasse Brondby IF 3-1 Wolverhampton Ebanks-Blake Wolverhampton 2-0 Brondby IF 24e Ebanks-Blake 1-0 69e Ebanks-Blake 2-0
Oh, nou moet je gewoon weer iedereen toevoegen van je eigen klasse en daar ook weer 2 potjes tegen spelen? Ik dacht dat er een 2e groepsfase zou komen.
Nee oke, maar ik zit in klasse 2 (niet dat het iets uitmaakt ) Voor iedereen in klasse 2 Xboxgamernr1 is nu MrP NL Dus accepteer de friend-request.
ik wil best nog wel spelen...maar echt niet met setubal! sorry zware nachtmerries van hahaha valt niet mee te spelen
KICK suggestie: Knockout schema voor de beste 2 van elke poule. Tenzij alle ''slechtste'' van de poule het er niet mee eens zijn de verliezers ronde afschaffen? Ik had graag gezien waar ik zou eindigen met Trabzonspor.
Ik denk ook dat mensen der geen zin meer hebben ? Ik wil nog wel de Winnaarspoule afmaken en de als we niet genoeg hebben dan wil ik kijken of er nog van de verliezers bij de winaars kijken Mensen uit Winnaarspoule die nog mee willen doen : 1.Alpinee2009 2.Viktortje007 ? 3.Ferronn ? 4. 5. 6. 7. 8. Verliezers : 1.Shad0w NL