Was zelf heel de zaterdagmiddag en zondagmiddag tot ca. 16.30 uur....... Vandaag/vanavond ben ik niet online en morgenavond een clanavond. Kan dus niet meer voor de 7e. Overdag is voor mij geen keuze i.v.m. werk Als iik geen uitstel krijg, kan je mij beter vervangen door iemand anders, heb weinig te zoeken tussen jullie topspelers.....
heb je nergens een gaatje van een half uurtje? anders helaas maar dan zit er niks anders op dan na 7 januari te spelen
nee sorry gipsy king ik vind winnen veels te leuk!! maar ik moet eerlijk toegeven op bepaalde momenten valt het net de goede kant op! het is niet zo dat de andere spelers er niks van kunnen!! en bovendien de meesten willen wel hun wedstrijden spelen!
en die ali reageert steeds niet op me berichten...en die 3-0 overwinning van laatst speelde die ook maar 1 helft
jongens wie neemt stuttgart over want hij reageerd nergens op en ik wil wel graag mijn wedstrijden spelen!! want de meeste doen er alles aan om alles te spelen! dus kletskop wat doe je?
Jongens, ik ben nieuw hier en zou graag eens mee doen aan een online comp. Kan ik nog aan deze meedoen of weet iemand misschien een andere leuke competitie? thnx