Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit is mijn eenvoudig: (het was dus eerst zoals bij jou maar, sinds een paar dagen deze crap.. zal wel een toetsencombinatie zijn ofzo?)

geadvanced:

Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom verander je die rommel niet gewoon in je media player? 8)

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik wil het zelf kunnen doen!

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb een vraag, hij hoort hier mischien niet helemaal thuis, maar ik vraag het maar op zoveel mogelijk plaatsen zodat ik meer kans heb op een antwoord.

Is het mogelijk om het maken van groepen in de taakbalk uit te schakelen? Windows doet dit automatisch, maar ik heb het liever uitstaan, elke keer heb ik net 1 venster te veel, waardoor die groepen maakt, terwijl ik liever heb dat de balkjes gewoon wat kleiner maakt, zoals bij de oudere Windows voor zover ik weet. :)

Alvast bedankt. ;)

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Rechtermuisknop op de taakbalk>eigenschappen>gelijksoortige groepen groeperen oid uitvinken. ;)

Edit: @Vista dan.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dank je, en werkt bij XP ook gewoon. :D

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.874
    Omg, fuck. Ik dacht dat ik mijn Product Key oneindig kon gebruiken. Vanochtend de PC van mijn zusje geformateerd en wil ik de key invullen en dan zegt hij dat hij te veel is gebruikt, jezus. :'-(

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hadden wij ook een keer. Eventjes met MS gebeld en het was weer in orde.
    Ik weet alleen niet of dat kwam doordat het belletje de goede procedure was of omdat mijn vader boos op hun werd. :+

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nadat ik een virus op de pc heb gekrgegen alleen maar k*t gedonder gekregen:mad: Ik heb uiteindlijk windows xp home edition weer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds k*t gedonder:mad: De problemen die ik na de herinstallatie nog had: bij informatie over uw pc staat ergens veilgrheitsdiskette i.p.v. veiligheidsdiskette. Systeemherstel lukt niet altijd. 1programma kreeg ik niet geinstalleerd.

Ik heb toen de drivers opnieuw geinstalleerd maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, want ik kreeg nog meer gedonder. elke keer als id pc wilde opstarten, begon hij weer opnieuw met opstarten en kreeg ik een blauw scherm met iets van onherstelbare systeemfout. Toen heb ik de opstart bestanden opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet. En toen moest ik windows xp home edition weer opnieuw installeren:mad:
    Kan windows gelukkig weer opstarten

Maar nu heb ik het probleem dat als ik de pc opnieuw opstart dat hij blijft steken met het 'intel inside pentium4' scherm. Als ik hem dan eerst ff 1-3min. aan laat en dan uitzet en dan weer aan dat hij dan pas weer opstart. Zouden dit hardware of software problemen zijn? Ik krijg compuserve ook niet via configuratiescherm-software verwijderd (u moet minimaal compuserve 2000 geinstalleerd hebben) maar vaak als ik op een link klik opent compuserve:mad:

Is er mischien een andere manier om compuserve te verwijderen?
    En om te zorgen dat de pc gelijk opstart?

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet het idee dat je de computer hebt geformatteerd. Heb je toevallig niet nu meerdere besturingssystemen op je pc draaien?

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de pc volgens mij toch echt wel geformateerd. Hoezo denk je dat dat niet zo is? Alles van station c zou gewoon gewist moeten zijn.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je windows cd erin heb gedaan en dan alle partities verwijderd en opnieuw heb aangemaakt:+

13. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb pas geleden een nieuwe laptop van asus gekocht. Geen enkele problemen mee alleen na ongeveer een uurtje wordt mn beelds scherm iets donkerder. En ik moet hem dan opnieuw opstarten als ik weer normaal licht wil hebben. Hoe kan ik dit veranderen?

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je problemen allemaal van softwarematige aard zijn en opgelost zouden moeten zijn bij een complete formatatie van je pc. Je krijgt ongeveer hetzelfde effect als wat jij hebt als je ipv van formatteren het besturingssysteem of opnieuw installeert of naast het andere systeem installeert. Weet je zeker dat je alle partities hebt verwijderd en niet formatteert dmv van een Acer herstelprocedure oid? Daarnaast de fout met de diskette in XP lijkt me komen door het niet gebruiken van de legale versie. Probeer eens een andere distributie te gebruiken. Als we het hebben over hardware matige oorzaken van het probleem zou het zo kunnen zijn dat je harde schijf niet helemaal goed meer functioneert. Probeer de bovenstaande mogelijke(!) oorzaken even na te lopen :).

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    maar als je windows opnieuw installeert doe je automatisch toch alles van de harde schijf verwijderen? Ik krijg tenminste nog wel zo'n bericht van: 'weet u zeker dat u wilt doorgaan? alles van stationc wordt gewist'

wat zijn partities?

Ik heb trouwens een Medion pc uit 2003.

en nog bedankt voor dat hele verhaal:thumbs:

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    2 problemen.

1. Ik heb voor mn laptop een HDMI kabel gekocht zodat ik films en foto's kan bekijken op m'n televisie. Beeld is gewoon zuiver maar het geluid stottert verschrikelijk. Iemand die weet hoe dit komt?

2. Vorige week is mijn HD gecrasht en heb nu dus een nieuwe 500 gb Sata disk gekocht. Wanneer ik nu Vista wil installeren loopt de installatie vast bij het onderdeel 'bestanden uitpakken'. Dit gebeurt dan bij 100% 8) Hierna is het scherm een kwartier bevroren en dan meldt ie dat het zaakje is vastgelopen en dat de pc de installatie terugdraait. Heb ook al geprobeerd XP erop te zetten maar ik heb volgens mij een vista mobo. In ieder geval krijg ik dan het geluid + internet niet aan de praat.

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    1. Geen idee :+

2. Het kan zijn dat het geheugen ook kapot is. Ik heb namelijk ook eens gehad dat ik vastlopers kreeg bij het kopieren van bestanden tijdens installatie.. met kapot geheugen als oorzaak.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Maar hoe komt het dat XP dan wel kan worden geinstalleerd? Ik ga denk eerst is een andere disk proberen te regelen

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien gebruikt de installatie alleen maar goede sectoren ofzo, en wellicht heb je niet de juiste drivers gevonden. Er bestaan nagenoeg niet vista only moederborden. Of iig.. de fabrikant heeft in nagenoeg alle gevallen wel XP drivers erbij geleverd. Vista heeft gewoon 'onboard' veel meer driver support. Mja tis een beetje een kwestie van proberen. Dit soort problemen kan echt vanalles zijn. In het ergste geval is de CPU ruk, weet jij veel..

Anyways.. download anders memtest of hirens ofzo en check daar je pc mee met een burnin test. Dan is het meestal wel snel duidelijk of er echt iets defect is.

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    XP is 800MB installatie en zal niet al je geheugen gebruiken. En gewoon een kwestie van geluk dat hij je bad sectors bij de XP install niet heeft gebruikt :+

Als het aan je geheugen ligt hè...

Edit: Trouwens kan je voor je XP install wel drivers vinden, staan wel op internet.. Even op een andere PC waar je wel internet hebt opzoeken en op een USB stick zetten.

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina