Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik wordt er af en toe echt gek van van die mensen die bij multiplayer vroegtijdig quiten als ze niet kunnen winnen he :mad:
    daar moeten ze echt eens een oplossing voor gaan vinden vind ik, hoe moet je ooit die achievements halen zo :{
    was bij rockband en gh3 ook al, en hier ook. of ik heb gewoon nooit geluk en kom altijd de verkeerde tegen, of dit is echt een probleem :+
    sterker nog, ik heb eigenlijk nog nooit echt goed een potje via xbox live kunnen doen, ja ik heb 1 iemand in me friendslist die het ook aardig kan, thats it :'-(

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    nee? ik kreeg niet eens een bevestiging :p pas vandaag kreeg ik 2x een bevestiging dat ie was verstuurd..

3. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stond daar wel in dat ze een gitaar verzonden?:p

Vage lui daar , eerst alles gratis weggeven en dan zitten knoeien met de emails

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    @ Nemmi en PePzi NL: Kunnen jullie vanavond zingen/drummen voor die 100%?

5. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel , tot half 11 aangezien school weer is begonnen:{

Wel mooi als we die gelijk halen , dan krijgen we de gewone op 100% er ook gelijk bij.

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag, hoe zit het als je deze game met alleen gitaar koopt? Kan je dan simpelweg niet drummen en zingen (zingen lijkt me logisch dat het niet kan) of kan je 'drummen' met je controller? Net als je gitaar kan spelen met de controller? :emo:

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jahoor ;) Stuur me maar een invite tegen die tijd, ik ben vast wel online dan. Wie gaat er eigenlijk bassen?

Je kan niet gitaarspelen met je controller. Als je wil drummen moet je een drumstel hebben en als je wil zingen een mic.

8. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik bedoelde eigenlijk gisteravond, pumpfer was online maar jij niet dus we kunnen het vanavond wel doen. Oja, een vriend van me die speelt Bass/Guitar dus we zien wel wat ik doe en wat hij doet. En ik had gister trouwens wel al die 100% gehaald voor any difficulty.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb mijn bandbundle gekocht bij Consoleshop.nl, maar mijn drum heeft connectie problemen. Nu heb ik op de warranty site van Red Octane een nieuwe aangevraagt. Als ik de status opvraag via mijn RMA nummer krijg ik al 1,5/2 weken "In Progress". Doe ik misschien iets fout?

10. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , mijn gitaar heeft wel 2 tot 3 weken geduurd en hij is nu verstuurd. Met die grotere dingen duurt het allemaal wat langer. Je krijgt straks gewoon een mail dat hij verzonden is.

@SusPenZz
    Ben 1e u vrij dus kan tot 11 uur. Zeg een tijd en ik ben er:)

11. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zich vrij geïnteresseerd in de drumkit... Ik speel namelijk praktisch mijn hele leven al gitaar (al sinds dat ik kleiner was dan de gitaar zelf ;)) en vind dat hele gedoe van guitar hero ook niets met gitaarspelen te maken hebben (vooral heerlijk hoe ze het in guitar queer-o (south park) hebben laten zien :))

Maar ik had ergens opgepikt dat het drummen op zo'n kitje verdomd dicht bij de realiteit komt en je echt een beetje drumskills kunt leren hiermee...

In hoeverre klopt dit? Mijn pa is namelijk drummer en het lijkt me fantastisch om es een keer met hem te drummen :)

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Rond kwart voor 10 lijkt me wel goede tijd, want kheb tot 9 uur basketbal;)

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waar kan je losse instrumenten voor deze game kopen? Of kan dat nog niet?

14. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    kan nog niet voor zover ik weet.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een crosspost, aangezien ik thuis ook steeds meer de neiging krijg om weer GH te willen spelen.

Guitar Hero 2 + Wired Guitar (€ 59,99) of
    Guitar Hero World Tour met Gitaar (€ 82,95).
    Heb GH2 nog niet gespeeld, GH4 wel aardig wat. Huidige GH3 gitaar is brak. Zit zelf aan GH4 te denken, mede vanwege de nieuwe gitaar, en GH2 game only eens op Xbazar voor een leuk prijsje zien te krijgen.

GH2 en GH:Aerosmith probeer ik dan eens op Xbazar te vinden. Vind nieuwe GH gitaar wel prettig, maar heb GH2 gitaar dan ook nog niet in mijn handen gehad.

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dan voor World Tour gaan mede doordat meer mensen het op dit moment spelen.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja precies. En vind die grote select / back knop wel prettig, om starpower mee te kunnen activeren. Af en toe kun je je gitaar tilten wat je wilt, maar starpower wilt ie dan toch echt niet activeren (ook niet met GH:WT PS3 versie). Als ik die grote knop indruk, heb ik nog wel wat kans om eerste noten erna te missen, maar verder vind ik de gitaar wel fijn en een ruime tracklist en met WT gaat het oefenen op Hard wat beter denk dan met GH2.

18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de tracklist van World Tour echt heel erg goed.
    Maar over dat Star Power; dat is precies het tegenovergestelde van mij:lol: Ik til em altijd ff omhoog voor star power en dat werkt fantastisch. Ik heb die grote knop nog nooit gebruikt:9

19. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nu al sinds 18 december op een nieuwe gitaar en ik krijg nog steeds 'In Process', erg lang duurt dit zeg

20. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang duurt het ja, bij mijn was het ook 3 tot 4 weken en hij is 4 dagen geleden verstuurd. Nog steeds niet binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina