FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Die talenten slaan echt nergens op. Ook in Be A Pro, speel je met iemand in het reserve elftal en die heet dan Van Persie of iets anders, is hij donker gekleurd en heeft een gele snor/kapsel :lol:

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja haha, er zit inderdaad weinig inspiratie in de namen van nieuwe spelers:lol:
    Bij FIFA 05 zat ik in me 15de jaar van me carriere en alle spelers waren met pensioen, de enige spelers toen die nog klopte waren dan Van Der Vaart en Sneyder die ook al tegen hun voetbalpensioen aanzaten.

Er zaten toen minstens 5 negers in me carriere die Van Der Vaart heten8)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cvitanich doet het bij mij erg goed. Ik speel met Ajax op wereldklasse. Sinds Huntelaar een beetje begon tegen te vallen stelde ik Cvitanich op. Met succes, want laatst tegen NEC scoorde hij 5x. (!) Hij heeft nu een doelpunt saldo van 12, en Huntelaar komt er meestal in. Rond de 75'ste minuut gooi ik Huntelaar erin en Klaas jan heeft al vaak een belangrijk doelpunt gemaakt de afgelopen wedstrijden! Vaak ook de winnende. Emanuelson is ook een 'talent'.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nice:cool:

Ik zit in me 3de seizoen, me 2de bij Tottenham en ik had Huntelaar daar meteen gekocht.
    Op Legendary heb ik met 1-0 van Manchester United gewonnen in de supercup en ik sta nu vrij vroeg in de competitie 1ste met Huntelaar als topscorer

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een probleem waar ik heel veel last van heb is dat, als ik de bal onderschep of probeer op te bouwen en ik naar Huntelaar pass omdat hij vrij staat, er niemand meeloopt. Ik kan wel terug draaien maar ik kan echt nooit de bal kwijt aan de zijkanten of dat ze direct meelopen. Ik kan wel de LB + pass combinatie gebruiken maar het is handiger als ik opbouw ze meelopen als ik naar de vrijstaande spits pass. Beetje vaag verhaal maarja.

6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Huntelaar al naar Real verhuisd?

7. Emiel 1337

Emiel 1337 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij is gister in de basis begonnen maar het ging niet super.
    Kort na rust werd hij gewisseld en Robben scoorde het enige doelpunt in de wedstrijd.

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat hij ingame bedoelt ;) En toen ik gisteren keek was er nog geen update of live update waar hij door verhuisde.. Voorlopig nog bij Ajax in FIFA dus

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Na de winterstop zal er wel een update vrijkomen met transfers. :)

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je weer bij de opstelling een soort laatste man,dus dat er altijd een verdediger achter blijft ik ben mijn save game kwijt en weet niet meer hoe het moet ik heb al zitten schuiven maar ik weet het gewoon niet meer.

Kan iemand mij helpen

12. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Weet je wat ik nou klote vind? Heb ik net mijn Nederlands elftal helemaal kloppend gemaakt en in Ajax iedereen goede schoenen etc., komt er weer zo'n live update en is alles weer terug bij het oude.. Is er een manier om mijn aangepaste shit te bewaren?

13. Emiel 1337

Emiel 1337 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke nahja de mensen die het wouden weten hadden er mis wat aan :9

Net echt een kak potje gespeeld.

silkmaril [niveau 1] tegen Shipkip [niveau 3] 4 - 5 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 28

Hij was Inter en ik was Man UTD. ( ja ik weet te goed enz maar ik speel nog maar 3-4 daagjes live en ben sowieso niet al te goed)

Ik had me opstelling gemaakt en ik d8 nu moet ik toch echt even een grote boodschap doen ik sprint naar beneden en doe me boodschap sprint naar boven ( ik dacht dat ik C. Ronaldo was)
    Kijk ik naar me scherm Doelpunt Cruz 2e minuut ik dus bale.
    Vanaf de aftrap een solo met Ronaldo en maak in de 4e minuut de 1-1 dus ik d8 dat kunnen we nog wel naar een overwinning zetten. ik maak in de 10e minuut de 1-2 ik zag dat hij aan het praatte was dus ik doe me headset op en hij zit flink te schelden dus ik doe maar meteen af. vanaf de aftrap gaat ie opbouwen tikt een beetje heen en weer en rost de bal lomp de diepte in ik liet net toen hij schoot al een verdediger er naar toe gaan maar daar ging de bal overheen dus ik laat edwin het oplossen maar hij stompt de bal tegen me verdediger op en ibra maakt het af. Hij was zwaar blij met de gelijkmaker maar 3 minuten later maakte ik alweer de 2-3. in de 20ste minuut maakt hij koelbloedig 1 op 1 met edwin ijskonijn de 3-3 ik baalde toch wel een beetje.
    Tot de rust bleef het 3-3. Na de rust maakte ik rond de 65e minuut de 3-4 en ik begon wat liedjes te zingen zoals life if life. Hij maakte in de 82e minuut de 4-4!!! toen stopte ik wel met zingen. Verlenging moest er nog aan komen en in de 98e minuut werd het gelukkig 4-5 en in de resterende tijd heb ik hem geen kansen meer gegunt.

Ik heb hier toch wel een les van geleerd voor fifa nooit voor de wedstrijd na de wc gaan brengt je uit je concentratie.

PS: vinden jullie het leuk om zulke verhalen te lezen of vinden jullie het zonde van jullie tijd? ik ben nieuw hier op het forum dus vraag ik me dat af.

PS2: Hoeveel skillpoints heb je nodig om in de rankings te komen?

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik lees ze bijna altijd, Emiel :D
    Ik zet ze ook vaak neer :9
    En trouwens... vandaag heb ik 12 winst 4 verloren!!!!!!!!!!!!

WINS: 53 AWAY WINS: 23 YELLOW CARDS: 56
    LOSSES: 72 HOME LOSSES: 39 RED CARDS: 27

Kom al dichterbij!

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    En tog heb ik meer Vaardigheidspunten in 3 wedstrijden (562 VP) dan jij in 121 wedstrijden (340 VP) :p

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ongeveer 1700.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En dan verlies je weer... zo veel kansen gemist :mad::mad: en hij scoorde met een penalty :mad::mad:

Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  18. Emiel 1337

Emiel 1337 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke dat is denk ik nog heel wat potjes spelen heb er nu rond de 650.
    Bedankt voor je antwoord

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Smoesjes:

- Ik begon gelijk met live (Wist toen de knopjes nog niet uit me hoofd, kwas superslecht)
    - Veel tegen Manchester United gespeeld toen ik net begon wist niet dat het nog overpowered was :9

Maarja ben nu aan het proberen om me winst en verlies gelijk te maken of meer winst dan verlies! :9 Want anders blijf ik voor eeuwig level 1 en daar heb ik geen zin in [​IMG]

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook eerst een manager mode in singleplayer starten man ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina