Goeie dag allemaal. ik heb windows movie maker gestard en heb er een filmpje in gezet en fotos nu speelt hij het gewoon allemaal af. maar als ik op film publiseren druk en dan wil openen met real player of andere video programma. speelt hij wel de muziek en de fotos af maar niet de filmpjes dat is dan zwart. terwijl hij het wel afspeeld in windows movie maker. wie weet mischien een programma dat ik het kan opnemen de filmpje met geluid via windows player? of heeft iemand een ander idee hoe ik het kan afspelen? of kan ik iemand mijn project toesturen zodat jij ff kan kijken wat ik fout doe? Hoop dat iemand mij kan helpen..... Mvg Ricardo vermeulen
Met fraps kan je wel dingen opnemen zoals filmpjes, ingame, etc etc. op fraps site zelf kan je hem downloaden maar dan kan je maar 30 sec opnemen, voor onbeperkt opnemen moet je de Registered hebben. Als je het hiermee wilt proberen stuur dan ff pm dan kan ik je het adres geven waar je de Registered vandan kan halen.
heey bedankt voor je reactie kan je mij verder helpen? Heeey bedankt voor je reactie!! Hij duurt langer dan 30 seconden.... Heb je dan iets voor me hoe ik het tog kan opnemen via een manier ofzo? Maar daan voor langere tijd? mischien is het makkelijker als je me via msn toespreek? ricardovermeulen12@hotmail.com Alvast heel erg bedankt
kijk inderdaad eventjes alle dingen na of alles staat aan gevinkt. fraps is echt een hele slechte oplossing vind ik aangezien dat elke keer dat je dat doet je een stukje kwaliteit vind en aangezien dit ergens in het programma zelf zit is het daarom totaal onnodig. misschien dat bij exporteren er alleen staat aan gevinkt audio only? alles eventjes goed na checken!