Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik spoil niks, ik help. 8)

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    I know. Maar ik denk dat ik maar gewoon lekker doorspeel. Ik zie wel wanneer dat armor op mijn pad komt. *)

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bah heb demeeste sidequests gedaan...
    ik wil deze game niet uitspelen!!!!!!!!!!!

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij de laatste sidequest die ik nog moet >> You Gotta Shoot 'Em in the Head

Nu moet ik 5 mensen doden.. maar krijg ik dan geen bad karma???
    iemand tips hoe ik deze quest op een goeie manier kan doen?

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb het spel bij een vriend gespeelt(nouja hij eigenlijk bij mij, hij wou het eens in HD zien) en wat is V.A.T.S toch ongelofelijk Awesome:eek:
    Heerlijk spel, Ff wachten tot ik geld heb , want hij is geniaal:D

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen van wel maar ze sperke het gelijk ook weer tegen. Dus het enige wat we kunnen doen is MP in de gaten houden. Ik haal hem toch nog niet ben pas net op de helft.
    Maar als je de spel al uitgespeelt hebt en daarna de DLC koopt kan je dan gewoon je oude save pakken waar je het al uitgespeelt hebt.

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een hint geven? Ik kom niet verder bij de missie...

Those!
    Ik kan de 'source' van die Fire Ants niet vinden. Er staat ook geen marker op mijn World Map, dus in welke richting moet ik zoeken?

10. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    In de buurt van greyditch zit er een metrostation (merigold dacht ik),
    daar moet je in. Dan is nog wel even een stukje ondergronds lopen maar je komt dan wel bij wat je zoekt...

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt als het goed is bij je slachtoffers nog andere opties naast kapot schieten.. even met ze praten dus

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem net gehaald door praten. En als je Tenpenny dood schiet krijg je juist Good Karma.
    Ik heb zelf nog een vraagje over de quest. Is Fort Constantine een intressant iets of is er niks te halen, en ik krijg zeker ook geen achievement als ik die sleutels niet geef?

13. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Ligt iets heel goeds zelfs, maar daar kun je ook aankomen door de quest af te maken (=achievement) en het dan op een wat minder nette manier van de de opdrachtgever af te pakken (moet ie wel dood)

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is wat te halen, als je alle deuren opent, dan krijg je een
    speciale Power Armor. Je kan ook alle deuren openen, vervolgens de sleutels inleveren (geld) en daarna snel naar Fort Constantine om het Power armor te pakken, dan heb je alles goed gedaan.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had er per ongeluk een sleutel afgeven, maar die heb ik mooi gepakt met de stealthboy. Hij is verder wel sterk maar mooi vind ik hem niet echt.
    Ik heb heb deze nu ook, lekker over the top. ;)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tesla Power Armor. Moeilijk te onderhouden en zonder helm zie je er niet uit. ;) Sowieso moet je nu minstens een Laser Rifle of Big Gun hebben. 8)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik draag hem ook niet eigenlijk. Wat je ook zegt hij is moelijk te onderhouden omdat Enclave niet op iedere hoek staat. En van de de Energy guns ben ik niet, ik ben meer van een kogel door de kop. ;)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ook, maar ik vind dat niet mooi met een Power Armor. :+

Heb overigens laatst gebabbeld met de bassist van Machinae Supremacy, Johan Hedlund. Ging over van alles, onder andere muziek in games, ook een stukje over Fallout 3. Check:

- There is quite a connection between your band Machinae Supremacy and gaming. Would you care to share any thoughts on how to improve the game-industry, talking about music and soundtracks?

Uh, I just feel like flaming a lot here, but let me ask you instead if you by any chance have played Fallout 3?
    If you, as me, think it's a kickass game I ask you to try to remember just a fraction of one of the ingame songs. If you can't it's nothing wrong with you, it's Bethesda's fault for not linking epic game with epic music.
    Easy to improve imo, just stop sucking and hire someone with a bit of music talent and some feel for the cineatic and you're home free. Maybe try to make actual songs with meaning instead of just random sounds.

- I agree on Fallout 3. I missed an epic tune when escaping Raven Rock while opening fire on a dozen armored Encalve soldiers! I missed the great, dramatic score with vocals when dying or seeing something bad happening. On the contrary, I love the emptiness of some of the tunes you hear when wondering the Wasteland. It catches the nothing it is! I also love the different radio stations. For an example, Galaxy News Radio plays a lot of classic '40 songs and after helping an old woman called Agatha she would play the most lovely violin pieces I could listen on the radio!

Agathas violin plying is quite cool but it sorta feels off when you are blasting your way through piles of deathclaws.

19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe is het super irritant als de supplier de gewenste ammo niet meer heeft...
    Ik heb nu nog maar 20 kogels met mijn Sniper Rifle en ik gebruik 'm écht super vaak.
    Je merkt in deze toch dat je écht zuinig moet zijn op je ammo.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    .308 kan je in Rivet City altijd wel op de kop tikken. En zorg dat je de Perk Ammo Scrounger hebt, helpt ook! :eek:
    Ik heb overigens Reservist Rifle, dat is een sniper, maar dan nét iets beter dan die jij hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina