Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan ik ook mee doen:D

Ik kan soms best goed zijn :p en soms niet

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nog beter wordt, ben ik alleen maar bliJ!

zullen gamers minder kwetsbaar zijn voor granaten en kettingzaag aanvallen tijdens het respawnen en is de shotgun nuttiger in spelletjes met veel ‘lag’.

Dat klinkt echt goed! 8)!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Shotgun nuttiger als je lag hebt, wow. 8) Nou ben helemaal bij, kan dan gelukkig een beetje normaal spelen als ik in een match zit met schijtlag!

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ben meer blij dat de zaag wordt aangepakt! Dat is pas irritant!

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    het zit vol :9
    Maar lijkt me wel leuk als we dit vaker doen en dan gewoon private matches met mensen van xbw :thumbs: stuk leuker dan lag hebben.\o/

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit tegenwoordig een chattopic om afspraak te maken voor party-ups ofzo?
    Ik heb het nieuwsbericht 2 pagina's terug ook gepost.

Heb stiekum toch wel hoop, hoop dat de game weer vet gaat worden.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wil je ook meedoen dan O-)??

8. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vammidag alle 50 Waves gehaalt, wat ik niet snap is de ranking, waneer krijg ik de gouden rank!, en ben blij met de patch die komen gaat, ik werd vandaag echt gek van de chainsaw's.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    je gaat rank omhoog als je een goeie Kd ratio hebt dus meer kills dan deaths en dan telt niet voor horde of singleplayer.

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    FAIL zoek het nog maar even op jongen, heeft geen aker te maken met je K/D ratio.

11. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wins/loses toch? Hoe hoger de totale ranks van de tegenstander is, hoe sneller je rankt. Dit werkt ook andersom. Right?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ohja idd :+ wins losses , K/D ratio. Gewoon winnen :+

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal binnenkort even een linkje neerzetten waar het hele systeem wordt uitgelegd.

(je rankt o.a. ook veel sneller op als je met 5 vrienden speelt, door bijv. veel grotere kans op hostvoordeel, communicatie etc. Ik was zelf lange tijd rank 1 omdat weinig vrienden van mij dit speelde, terwijl ik vaak veel beter dan de tegenstander speelde maar mijn team geen pepernoot begreep van annex bijv. ben nu gelukkig omhoog geranked doordat ik een aantal gasten heb leren kennen die wel samen willen spelen.)

Het systeem probeert 2 teams van gelijke waarde te maken, af en toe lukt dat niet, speel je tegen een beter team en je wint krijg je bijv. veel meer punten dan tegen een team waarvan verwacht wordt (d.m.v. trueskill systeem waar o.a. Halo ook mee werkt) dat je wint.

Daarnaast kun je bijv. op het begin heel snel hoog ranken, maar naarmate je meer potjes hebt gedaan wordt het aantal punten die je hebt verdient door te winnen minder significant ( beginwaarde van 100 punten plus 10 punten voor winst is 10% hoger, beginwaarde van 1000 + 10 punten voor winst is 1 % etc)

Ook is er het probleem dat er eigenlijk maar 4 echte ranks zijn (ik heb ergens gehoord dat er speciale voorwaarden zitten aan het krijgen van de 5e maar dat weet ik niet zeker). Dit zorgt er dus voor dat bijv. tussen trueskill 1-10 je rank één bent tussen 10-20 rank 2 enz. waardoor je misschien wel 4 potten wint tegen een betere ploeg maar alleen van trueskill 12 naar 16 bent gegaan. Hierdoor lijkt het alsof het systeem niet werkt. Wat dat betreft lijkt mij het Halo systeem een stuk duidelijker, omdat ook de kleine verschillen zichtbaar zijn.
    Er zijn nog een aantal waarden van toepassing..

Het is misschien niet allemaal al te duidelijk, maar weet zo snel niet meer waar ik de uitleg had gevonden.

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog wat online gespeeld, waaronder Horde.
    Wel vermakelijk. Moet nu enkel verder met insane co-op en dan kan ik op een mooie 880GS uitkomen als ik me niet vergis. Laatste MP / kills / rounds achievements ga ik niet voor.

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Als er vanavond een party is, ben ik er ook! madd monkey met nu wel invite he! Ik kan namelijk zelf bijna geen matches vinden.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Klinkt goed, die verbeteringen. Maar ik hoor niets over het matchmaking systeem. Dat is in mijn geval het grootste minpunt. Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan om zo lang te moeten wachten en ik wil graag zien in wiens room ik ga. Want de lag is niet zoveel meer dan de lag in GoW1 (daar had ik dus nooit last van lag) alleen kon je in deeltje 1 dus voor je een room in ging zien hoe de connectie van de host was. Dus kies je voor rooms met een goede verbinding en is de kans op lag veel en veel lager. Als ik toevallig 10 vrienden online heb en we gaan GoW2 spelen dan is er ook nooit lag. Maar gewoon een potje joinen is er bijna niet bij.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Patch voor Gears of War 2 deze maand
    Nieuws | 7 januari 2009 - Mark Rein, baas van Epic, heeft laten weten dat er deze maand een patch komt voor Gears of War 2 voor de Xbox 360. Deze patch zorgt ervoor dat je niet meer door de muur kunt worden geslagen, dat er niemand meer rondloopt met een onzichtbaar schild, dat er geen oneindige Lancer-munitie meer is en dat de shotgun minder lag heeft wanneer meerdere spelers dichtbij elkaar zijn.

Dat is niet het enige. Ook worden de regels voor een wedstrijd iets veranderd. Zo zal de speler die vroegtijdig een wedstrijd verlaat nu wel gestraft worden. Enige informatie betreffende de straf zelf is nog niet bekend. Ook zal je minder kwetsbaar zijn voor een granaat en de kettingzaag wanneer je net gerespawnd bent.

Daarnaast komen er ook nieuwe Achievements. Het gaat hier waarschijnlijk om Achievements die je via de downloadbare content die in december uitkwam (de Combustible Map Pack) kunt behalen. Ook zal het metertje, dat af en toe onder aan je beeld verschijnt wanneer je iets hebt behaald, verbeterd worden. Op dat metertje zie je bijvoorbeeld hoeveel tegenstanders je al hebt vermoord en hoeveel online rondes je al hebt gespeeld. Een exacte datum voor de patch is er nog niet, maar duidelijk is wel dat hij deze maand online verschijnt.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    En de twee grootste problemen dan: Lag+ matchmaking?
    De twee redenen waarom ik al lang gestopt ben met GoW2.

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad zeer geslaagd, lekker vlot wave 50 gehaald. Moest alleen even wennen aan dat level (doe ik normaal eigenlijk nooit met horde). :x

@Laconiek: ik heb hetzelfde, public spelen is geen optie meer. |:-

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het de laatste 2,3 dagen hebben geprobeerd? het duurde eerst bijna standaard min. 5 minuten maar laatste paar dagen lukt het bij mij meestal wel binnen een minuut. (alleen en met een groep).
    Ook significant minder lag gehad dan eerst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina