Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me niet meer druk maken om die glitchers, ga gewoon eruit en andere map in.
    heeft toch geen zin en op tempo dat patches komen maken zij er ook niet druk om.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er is schijnbaar WEER een nieuwe glitch gevonden in Roundhouse. Heb het nog niet meegemaakt.

3. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt waarschijnlijk de glitch waarin je weer onder de grond kan. Bij search en Destroy zit deze gelijk op de span van de defenders. (hoe weet ik niet en interesseerd me ook niet) Erg triest allemaal het verziekt heel het spelletje. Van mij mogen deze mensen gewoon gebanned worden voor een periode. Ook de tube is een triest wapen op S&D vanaf de span schieten pfff Haal het eruit heeft niets met skills te maken.
    Als deze twee punten (glitches en tubes) eruit worden gehaald dan is het spel een heel stuk beter!

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    roundhouse heeft twee plekken waar je de map uit kunt. helaas, gewoon killen die glitchers! :mad:

5. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja glitchers zijn echt zo zielig, kgeef ze altijd stuk voor stuk file complaint voor cheaten
    als iedereen dit nou even zou doen dan zouden al deze $%&^*^%( gebanned worden, en terecht
    ondertussen maar wachten op die patch...

6. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep doe ik ook en ik player review ze en ik mute ze. Ik mute zodat ik direct in een lobby zie of er cheaters in zitten door het rode microfoontje (erg handig)

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik begrijp je volkomen, maar weet niet of het helpt maar ik file complain ook altijd. Wat wel zeker helpt is avoid player. Dan kom je ze al minder vaak tegen.

Patchen duurt gewoon even.

- inventariseren bugs/glitches
    - fixen
    - testen
    - patch maken
    - patch testen
    - goedkeuring krijgen voor de patch
    - patch distribueren

maar gewoon rustig wachten op de dag dat de patch komt.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Treyarch heeft gelukkig goed naar de community geluisterd. De grotere bug fixes duren wel eventjes maar ze kunnen ook silent patchen. Dus alleen Server Sided zodat wij er weinig van merken.

"The Human Tower" is tegenwoordig ook in gebruik. Gewoon stappelen en over bepaalde "onzichtbare muren" heen springen. Heb dit nog niet in de 360 versie van het spel gezien maar op de PC maken ze er gretig gebruik van.

Tevens krijg ik ook steeds vaker de indruk dat mensen een muis gebruiken om te aimen. Gisteren tijdens een pot mensen gezien die echt SUPER SNEL 180 graden draaien om vervolgens jou een headshot te geven. Ik liep achter hem, m'n neefje ging voor hem "sneaken". Ik en m'n neefje waren binnen 3 seconde dood. Degene die ons doodschoot had geen prestige maar wel een monsterscore. Gelijk gereport die jongen / meid. Met een gamerscore van 15 kan je mij niet wijsmaken dat je vanaf het begin ZO GOED speelt.

Maargoed, mijn vraag luid :

Wanneer en WAT zit er in die DLC? Die zou toch eind Januari komen?

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Muis op de xbox tja het is mogelijk maar erg lame inderdaad, weet niet of ze het kunnen detecteren. Maar ik vind het al erg lame dat ze modified controllers hebben. Maar goed das nog te handelen.

Stacken van mensen heb ik nog niet gezien, komt ook waarschijnlijk omdat ik S&D speel, en als het zoveel moeite kost om de map uit te komen dan is de ronde al voorbij. Maar denk ook dat dit minder problemen zal opleveren dan glitches wat je in je 1tje kan doen.

DLC? waar heb je dat gehoord dan, weet hier namelijk niets van. Heb je misschien een linkje?

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand wanneer er weer DOUBLE XP is? Want ranken duurt wel vet lang zonder double XP!!

En iemand nog wat nieuws over de nieuwe DLC? New maps?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeker, hier istie!
    http://multiplayerblog.mtv.com/2008/12/02/activision-call-of-duty-world-at-war-dlc-will-be-unusual/

Even GOOGLE'N en je hebt een flink aantal links. Weet niet wat ik er van moet denken ... ja, dat het leuk word weet ik. Maar WAT het word?

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey leipe mocro flavor :) dubbele xp dat hebben wij toch helemaal niet nodig jongen :D. Vanavond online?

Tnx even loeren dan :D

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lul niet zo dom.....surprise kist heb je niks meer aan als iedereen zijn wapens heeft. Die kamer waar jij het over hebt is niet te verdedigen op die waves waar jij het over hebt.

Heb het even geprobeerd en de meeste zombies komen dus gewoon van beneden, wat alweer bewijst dat je liegt.....maakt jezelf nog niet zo belachelijk.....flamerthrower werkt op lvl10 niet eens meer fatsoenlijk....laat staan lvl30 hahahah noobje ga maar lekker met je vriendjes glitchen op de bank of kun je met een filmpje bewijzen hoe 'pro' jullie wel niet zijn.

En het scherm is dan te klein om nog iets fatsoenlijks te zien...

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  14. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net het spel uitgespeeld :D Vond de singleplayer toch best wel dope over algemeen! Op naar de multiplayer.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ugh ... |:- Geef iemand deze Sir Ik-heb-gelijk-aLot een pilletje ofzo? :cool:

Je kan met die Flamethrower tot level 30 komen. Je moet niet je schietknop inhouden als je hem gebruikt, continu erop tikken, dus GEDOSEERD. De kamer waar ik het over heb is zo makkelijk te verdedigen. Wacht tot Wave 8 in de begin-kamer ( of wacht totdat iedereen het geld heeft om 2x een gokje te wagen), ga dan via de spiraal trap naar boven ( 1 bank wegkopen ) en vervolgens via de andere trap ( wederom bank wegkopen ) naar beneden. Hier kan je met z'n 4'en tot ongeveer wave 40~45 blijven mits je de goede wapens krijgt uit de Suprise Kist.

[EDIT]
    Te klein om te zien? Dus ... 2 XBOX'en met 4 spelers is te klein? Mwah, valt mee hoor als je beide een TV hebt van 94~104CM en FullHD is.

Het is niet zo moeilijk. Jij gaat waarschijnlijk via de deur en zo krijg je inderdaad teveel zombies op je af. Je krijgt tussen Wave 20~30 toch genoeg punten en zo kan je telkens PROBEREN om een ANDER / BETER wapen te bemachtigen.

Maar jij hebt nog genoeg te leren, dus zeik me niet af en ga het proberen met een stel MATEN die je waarschijnlijk NIET hebt. En over dat ik een glitcher ben? Ik haat glitchers! Tuurlijk, ik was 1 van de eerste die hier in't begin al verkondigde dat er in Roundhouse, Castle en nog 2 andere mappen glitches zaten ... waarschijnlijk ben ik dan in jou ogen de uitvinder van alles. _0/:lol:

[ON-TOPIC]
    Die DLC lijkt me best lollig. Ik hoop dat ze nog iets meer variatie in die Zombie Modus kunnen stoppen. Voor de rest mis ik nog wat groot schalige mappen, die zitten er nu wel ... maar niet met dat COD4 gevoel erin.

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat je glitches test en uitprobeerd is niet erg. Zolang je ze maar niet toepast in een game met andere mensen. Het is ook goed om te weten waar de glitches zitten zodat je er "rekening" mee kunt houden.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb het nooit geprobeerd, speel gewoon eerlijk. Als je er al vanuit gaat dat je niet gepakt zal worden is het voor mij des te leuker om mensen gebanned te zien worden :lol:

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik doe het zelf ook niet, maar ik hoe me wel op de hoogte van de glitches. Zo kan je er rekening mee houden. Bijvoorbeeld nooit mee op B de bom planten op Roundhouse. Nooit de bom planten op de heuvel bij Makin. enz.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, inderdaad. Ik speel nooit die bom modus, vind HeadQuarters, TDM en Free For All nog altijd het leukste. Ben nu al een tijdje level 65 en ga geen Prestige doen, duurt simpelweg VEEL en VEEL te lang.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind daarin tegen HC:confused:&D echt uber vet. Lekker tactisch en pittiger. Dood is dood en je moet langer wachten met gevolg dat je wat voorzichter speelt.

En wat betreft prestige. Tja ik weet niet, ik heb met COD 4 het ook in het begin afgehouden maar dan wordt het toch saai. Ik heb nu met 5 maar gekozen om meteen door te gaan met prestiges. En tja wat betreft wapens en perks. Ik heb ze bijn meteen weer bij level 16 heb ik al me perks die ik moet hebben. Dus daar heb ik ook niet zo'n last van.

Gebruik altijd "Extreme condition" heb je meteen, "Bomb Squad" level 16 en "Camouflage" level 12.

Zit nu in Prestige 3 rond level 36. Ik heb geen haast met Prestige 10, kom vanzelf wel als ik door speel. Of helemaal niet als ik het niet meer zoek :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina