Ugh ... Geef iemand deze Sir Ik-heb-gelijk-aLot een pilletje ofzo?
Je kan met die Flamethrower tot level 30 komen. Je moet niet je schietknop inhouden als je hem gebruikt, continu erop tikken, dus GEDOSEERD. De kamer waar ik het over heb is zo makkelijk te verdedigen. Wacht tot Wave 8 in de begin-kamer ( of wacht totdat iedereen het geld heeft om 2x een gokje te wagen), ga dan via de spiraal trap naar boven ( 1 bank wegkopen ) en vervolgens via de andere trap ( wederom bank wegkopen ) naar beneden. Hier kan je met z'n 4'en tot ongeveer wave 40~45 blijven mits je de goede wapens krijgt uit de Suprise Kist.
[EDIT]
Te klein om te zien? Dus ... 2 XBOX'en met 4 spelers is te klein? Mwah, valt mee hoor als je beide een TV hebt van 94~104CM en FullHD is.
Het is niet zo moeilijk. Jij gaat waarschijnlijk via de deur en zo krijg je inderdaad teveel zombies op je af. Je krijgt tussen Wave 20~30 toch genoeg punten en zo kan je telkens PROBEREN om een ANDER / BETER wapen te bemachtigen.
Maar jij hebt nog genoeg te leren, dus zeik me niet af en ga het proberen met een stel MATEN die je waarschijnlijk NIET hebt. En over dat ik een glitcher ben? Ik haat glitchers! Tuurlijk, ik was 1 van de eerste die hier in't begin al verkondigde dat er in Roundhouse, Castle en nog 2 andere mappen glitches zaten ... waarschijnlijk ben ik dan in jou ogen de uitvinder van alles. _0/
[ON-TOPIC]
Die DLC lijkt me best lollig. Ik hoop dat ze nog iets meer variatie in die Zombie Modus kunnen stoppen. Voor de rest mis ik nog wat groot schalige mappen, die zitten er nu wel ... maar niet met dat COD4 gevoel erin.
Laatst bewerkt: 6 jan 2009