Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik dacht tot gisteravond nog wat een gerzeik hier over dat matchmaking, bij halo werkt het toch ook (redelijk) goed. Maar na de singleplayer uitgespeeld te hebben dacht ik gisteravond even een paar uurtjes multiplayer te gaan doen. Het is dan ook bij denken gebleven :mad: . Na 2 x zeker 10 min te hebben gewacht ben ik toch maar weer cod gaan spelen. Als hier niks aan gedaan word zal ik ook zeker geen multiplayer meer spelen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een private potje gedaan wat goed ging, net als Horde en co-op vrijwel geen last.
    Maar voor het private potje met een groepje tegen een 5tal anderen gespeeld, maar dat was gewoon niet te doen. Dan val je gewoon ineens dood neer en wordt het met die lag onspeelbaar.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet vreemd dat ze niks aan lag en aan matchmaking gaan doen. Dat werkt gewoon bij een aantal personen niet. Maar bij het grootste deel van de mensen gewoon geweldig.

4. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Wel erg vreemd dan dat het met andere games niet zo is. Het ligt toch echt aan het spel. Als ik al deze pagina's doorlees en op andere (buitenlandse fora) zijn het niet maar een paar mensen. Gears zou als nieuwe kaskraker op 1 of 2 moeten staan van meest gespeelde games via xbox live. Hoe komt het toch dat dat niet zo is :confused: .

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Zelf heb ik ook weinig last van lag soms wel is natuurlijk. Maar gisteren en eergisteren een aantal potjes gespeeld en ik denk dat ik misschien 1 potje last van lag had en dan in een lichte vorm. Alleen ik hoop wel dat ze er iets aan gaan doen, want dan komen er meer spelers 8)

6. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

ik persoonlijk denk dat de Lag aan de Unreal Engine 3(en 3,5) ligt, omdat zoals je zegt bij andere spellen in mindere mate voorkomt of toch allezins niet zoals in de gear of war's, maar Unreal Engine heeft ook z'n voordeel(grafisch). Ze mogen dus de Unreal Engine 4 een beetje beter maken voor "optimale gameplezier" :+

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    en geen patch voor de veel te sterke chainsaw

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    die staat er toch bij.

Maar net weer een heerlijk potje submission gespeeld. Met 3 vrienden. Ik had alle 2 de captures en had 45 kills en 20 deaths! Terretories (of hoe je het schrijft) is echt vet allemaal!

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zal wel meevallen met je geweldig. Pas weer geprobeerd. Moest weer een eeuw wachten en toen het potje eindelijk begon was er ontzettend veel lag. Online is het gewoon echt een tyfusspel

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ze hadden gewoon nooit Matchmaking moeten maken, ik heb veel liever hoe het ging in GoW1, heb liever host voordeel dan dit. Zelf had ik nooit problemen met host voordeel ( En nee, ik was zelf nooit de host ).

En je kan zeggen wat je wilt, de multiplayer is gewoon een tegenvaller. Dat hij als 4de ( Dacht ik, kan ook 3e ) staat in de meest gespeelde games online zegt al genoeg.

11. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup exact wat Fiasco zegt... en wij zijn niet de enige er staan forums vol mee dus ik hoop dat epic snel met een oplossing komt!

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Is er vanavond nog een Party open, want dan doe ik mee. Noem een tijd en ik ben er!

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Misschien kunnen we met een grote groep 4 vs 4 of 3 vs 3 doen ofzo :) Dat is wel erg tof deden we met Gears of War ook altijd.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    5 tegen 5 moet ook lukken toch? ;)
    Maar vind horde toch leuker. :+

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me cool om een private te starten en lekker zonder lag te knallen....meer mensen die dat zien zitten?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    het zat al vol :eek: sorry hoor

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maarre ik ben vanavond ook wel te porren voor een private match alleen dan niet alleen horde maar juist dingen die ik niet doe omdat het zo verneukt wordt door die kut smoke en chainsaw. Vandaag had ik ook weer een potje vol met glitchers :mad: geweldig hoor en dan krijg je nu ook een 'penalty' als je bij zulke mongolen weggaat.

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel on-line. Ik ben forza 2 aan het doen, maar stuur maar even een invite als jullie gears gaan doen.

Gamertag: Gallardo V10

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zie de invites wel verschijnen :)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heh ik wil wel meedoen, maar ik gebruik ook smoke grenades en chainsaw (niet alleen maar natuurlijk). Als wapens in het spel zitten, gebruik ik ze nml. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina