Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mag ik me afvragen, vind jíj het zelf ook echt leuk om zo te spelen?
    Zegmaar, krijg jij het gevoel dat je goed bent wanneer je veel kills hebt?
    Het enige wat je dan gedaan hebt, afwachten totdat er iemand neervalt en dan ernaast staan wachten met je zaag aan. Hoef je niet echt goed voor te zijn toch?

Vind je het dan zelf echt léuk om zo te spelen, heb je hierdoor plezier in het spelen? Dat je wel kills hebt, maar weet dat je er eigenlijk niets voor hebt hoeven doen. Je hoeft immers niet te mikken of iets.

Gewoon even uit intresse. Je goed recht om die shit te gebruiken, ik blame de makers dat ze het er niet uit gehaald hebben.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee maar je kan moeilijk anders in dit spel. Gears 1 gameplay is onmogelijk. Ik probeer het telkens maar wordt dan genadeloos afgeknald als ik probeer te blindfiren met shotty. Het is gewoon een totaal ander spel geworden maar ik ga nu online en zie wel wie er komt :)

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Ik heb nu eindelijk een beetje door hoe GoW2 werkt. Met shotgun moet je inderdaad niet blindfire'en en dat vind ik zelf ook vet zuigen. Wat wel werkt is gewoon actives erin pompen en met LT schieten. Het beste werkt iemand slaan en daarna afschieten, dan heb je ze eigenlijk altijd wel.

Ik hoop echt dat die patch hem weer maakt zoals GoW1 was. Noujah behalve het smoke en chainsaw want dat pakken ze blijkbaar niet aan..

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :eek:

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    voor hierboven:

:lol: _O_ :lol:

maar ik denk eigenlijk dat RedDevil NL bedoelt dat dat een manier is om het te doen en hij het zelf waarschijnelijk niet doet ;), of wel ?

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dat is uiteraard respect voor die reactie.
    ehm.

Ik gebruik het zelf wel als het een 3 of 4 vs 1 situatie is. Ik hou meer van de echte gevechten.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik dacht altijd dat ze dat stun bij bashen er uit zouden halen in gow2. Toen ik ging spelen voor het eerst online, ging ik meteen zo dood. :D

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet het enige wat ik doe en ik zei niet dat ik het in een dodelijke combo gebruik. :b: Overigens vliegt aan het begin vaak rook over en weer, ik kan het niet helpen dat je daardoor omvalt en soms heel langzaam een trap afrolt. En granaten aan de muur plakken om 1 ingang te blokkeren vind ik erg handig, kun je je concentreren op de andere.
    Maar goed, iedereen gebruikt de wapens in het spel en soms zijn die irritant.
    Speel toch heel weinig online, doe mij maar horde, die klagen niet als ze doodgaan. :+
    Ik ben zelf ook heel vaak kapotgezaagd als ik mn best zit te doen met die shotgun of ander wapen, dan ga je op een gegeven moment terugzagen. 8) Maar vind het ook niet echt leuk online, omdat teveel wapens (zoals je al zegt) oneerlijk en irritant zijn.

Edit: en ik ben er niet echt goed in. :x :p

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ging vanavond toch wel lekker Marijn! Weinig lagg, leuke potjes, maar wel veel zagen en nades plakken ;) !

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond was wel mooi, vooral het laatste potje Guardian. Moeten we vaker doen :)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  12. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoi allemaal
    ik vind gow 2 erg vet aleen heb een probleem.a;s ik horde online wil doen heb ik zo een match.maar als ik multiplayer wil doen exucution bv doet hij er heel lang over om een match te vinden mijn nat staat open.weet iemand hoe dat kan

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is een bekend probleem en hier hebben heel veel mensen last van. Maar er komt deze maand nog een update voor de multiplayer problemen. ;)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ze zeiden niets over dit systeem ;) Ikzelf heb er gelukkig ook geen last van.

15. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt voor het antwoord. mijn horde achievement heb ik al aleen de andere achievements wil ik graag ook halen als het lukt

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet zelf nog eens verder met co-op op insane.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee ze patchen alleen dat je minder kwetsbaar bent voor chainsaw als je respawned en dat de oneindige lancer ammo bug/glitch eruit wordt gehaald.

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wel wat meer hoor. Geen shield glitch, wapen-oppak glitch, betere shotgun en beter tijdens lag, niet meer security in glitchen (smoke grenade tegen de lasers) en nog wat. staat allemaal op gow forum ergens bovenaan een sticky.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik bedoelde dan qua chainsaw

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ik er ook wel uit, die chainsaw is soms vooral als je in de hill staat ofzo echt irritant. En dat dacht ik juist dat ze gingen veranderen, dat ie weer net zo is als in Gears 1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina