Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat je die al kan kope, aangezien de game zelf nog niet uit is...
    Maar ja, who knows...
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de stick en het spel bij bol besteld. Lijkt me wel een leuke ervaring om zo'n spel met een stick te spelen. Ik hoop in ieder geval dat de irritatiegrens een stuk lager komt te liggen. Normaal lukken al die moves niet, dus ik hoop dat het met een stick beter gaat.
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer pre-orderen.

    Supremacy NL: Reken er zeker op dat je de eerste 2 a 3 weken erg moet wennen en dat soms de irritatie grens juist nog hoger komt te liggen :b: Maar als je het eenmaal onder de knie heb is het echt tof maar je moet dus wel doorzetten \o/
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals speurneus zegt zat het wel eventjes wennen zijn. Het is ook een hele andere manier van inputs. Maar als je dat stadium voorbij bent zal je merken dat het je game heel erg gaat helpen.

    Bij bol gaat het trouwen wel een tijdje duren, lijkt alsof ze hem niet op vooraad hebben. Check anders even bij futurezone, dan heb je de kans dat je hem volgende week al hebt. Kan je eventueel met HD remix oefenen aangezien SF4 het meeste lijkt op Super Turbo.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hmmm die anime staat op Blue Ray.

    Aangezien ik geen Blue Ray speler heb heb ik daar niets aan. Ook staat er bij dat je een Ryu poppetje krijgt maar die is er uit.


    "Een echte collectors box voor Street Fighter fans! De box zelf is fraai vormgegeven, maar binnenin zit het echte werk. Limited Edition figuren van iedereens favoriete Street Fighter karakter Ryu en nieuwkomer C. Viper met als achtergrond de bekende China straatscene. Naast deze figuren zit er ook een bonus disc bijgeleverd op Blu-Ray met een video playback van 1080p. Op deze video staat Street Fighter IV: The Ties That Bind: Een animatie van 65 minuten gemaakt door Studio 4C wat het verhaal verteld van SFIV en wat uitleg geeft over de gebeurtenissen na SFII, plus een selectie van de beste gametrailers. Verder krijg je ook een mini strategy guide in de vorm van een stripboek. Deze guide is voor de vier nieuwe figuren die in deze game zitten Viper, Abel, El Fuerte en Rufus. Als laatste is er exclusieve downloadable content. Wat wil je als Street Fighter fan nog meer naast de game Street Fighter IV. Capcom zorgt voor ons :)"
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij krijgt de ps3 versie een blu-ray film erbij. En krijgt de 360 een gamedisc (nieuwe technologie ofzo) waarin je de film op je xbox in HD kunt checke... (die alleen maar op je 360 werkt)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij futurezone was die niet meer leverbaar. Bij bol moet je 2 tot 3 weken wachten. Dat is niet zo erg
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de omschrijving van de PS3 versie.
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom brengen ze die pads nu toch nog niet uit:mad:.
    Op welke character gaan jullie je vooral focussen? Ik wil niet aan de ken-bandwagon meedoen maar hij speelt toch zo gezellig *).
    Ik twijfel nog tussen akuma, ryu en dan nog rufus en abel, die twee nieuwe characters zien er voor mij wel interessant uit. Abel omdat hij wat op brian/paul van tekken lijkt en rufus omdat zijn er precies helemaal niet bijhoort :9
    Zou er trouwens een optie bijzijn om die commentator uit te zetten?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net nog ff sf2 op xboxlive arcade, omg wat speelt het toch rot met die normale controllers. Elke keer zie ik mijn ryu een stoot geven ipv vuurbal:mad:. Met een beetje oefenen lijkt het wel te werken maar in het heetst van de strijd wanneer je die move echt nodig hebt mislukt ie net. Als ik deel 4 haal heb ik het liefst een goede d-pad.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik probeer altijd met alle characters goed te zijn.

    Ik heb wel een stuk of 5 poppetjes bij HD remix bijvoorbeeld waarmee ik echt goed ben, maar ik kan met alle characters winnen online.

    Vind vooral de afwisseling leuk, of om mensen te verrassen door een onpopulair poppetje te nemen
     
  15. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja helaas heeft de xbox controller egt een uber slechte d-pad voor fighters, dus dat gaat niet werken denk ik:p Ik ben zelf nog aant twijfelen over zo'n arcade stick van Hori
    Ook vet buiten de fighting te gebruiken: shoot-em ups als Metal Slug lijken me stoer:)
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook in Amerika nog niet uit.

    Na volgende week is er waarschijnlijk meer info.
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    De normale(groene) versie zeker?
    Want de SoulCalibur 4 hebben ze nog wel.(maarja die moet je ook maar net mooi vinden ;))

    Heb zelf ook gewoon de groene genomen.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yep, gewoon de normale versie besteld.
    Die van Soul Calibur 4 kon ik niet vinden op futurezone.
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok die staat wel in de winkel hier in zoetermeer...naja daar heb je nu ook niks aan :p

    Btw is er al wat bekend over de multiplayer van SF4?

    Of word het hetzelfde als de mp van SSFTHD?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  20. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen GGPO systeem (weet niet precies wat het inhoud maar zorgt wel voor een lag-free gevoel). Hoop dat het ook zonder dit GGPO systeem goed loopt en weinig lag heeft. Maar ik ga er wel vanuit dat je buiten Benelux/Europa niet lag-free kan spelen. Dan maar gewoon party's maken met Nederlanders :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina