Ik probeer niet jouw verkoop te ondermijnen maar ik wil wel de evt. kopers erop wijzen van de risico's, lijkt me wel zo eerlijk.
Het adverteren hier op het forum heeft wellicht als nadeel dat mensen kunnen reageren en dat zie je dagelijks (bijv. "bij XXXX kost ie maar 20 euro !") en dat zal niet altijd even leuk voor de verkoper zijn.
Als je daar niet tegen kan is marktplaats een betere oplossing.
Dit is een forum, en het doel van een forum is het delen van informatie. Verkoop van artikelen heeft in mijn ogen een lagere prioriteit hoe lullig dat ook klinkt.
Met 'houtenbek' bedoel ik dat mensen met een defecte PS3 buiten de garantie periode gewoon een PROBLEEM hebben, dit is niet iets wat ik verzin maar het internet staat er vol mee en TROS Radar besteede er zelfs aandacht aan en ook de normale media.
Mbt de garantie enzo, je verteld het allemaal heel leuk en dat je 'mag verwachten' dat zoiets langer goed functioneert dan 12 maanden, etc etc. Dat is leuke advocaten praat maar dat wil NIET zeggen dat bijv. Bart Smit jouw schadeloos stelt.
Tros Radar liet dat onlangs duidelijk zijn, en ik heb ook de advocaat gezien die vertelde dat het niet kon en dat er een protestbrief online stond, allemaal erg leuk maar nogmaals je gelijk halen en daadwerkelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen, zeker hier in Nederland.
En dit laatste wil ik dus mensen op het hart drukken want tot nu toe verloopt de garantie afhandeling van de PS3 bijzonder moeizaam en dat in tegenstelling tot MS die het WEL goed oplost.
Laatst bewerkt: 7 jan 2009