Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben toch wel zéér competente mensen bij de xbox klachtenlijn, wel wat wachten maar heb er verder niets op aan te merken :).
    UPS komt nu binnen 3 dagen, en ze hebben me gevraagd mijn xbox in een neutrale verpakking te steken, nu vraag ik mij af, waar vindt je dat nu toch in godsnaam :eek:. Ik heb hier allemaal dozen staan met reclame op :confused:.
    En hebben jullie ervoor gezorgd dat de xbox véél ruimte heeft in deze doos?
    Hopelijk zetten ze er een nieuw moederbordje in, en wie weet misschien een stillere lezerO-)
     
  2. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een doosje van de supermarkt en klaar. :)
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Of een schoenendoos
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Op mijn reparatie formulier dat ze de hele Xbox360 unit hebben vervangen. Net nog even de xbox360 aangehad en damn wat is deze toch stil, ik stond er echt versteld van
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is wel fijn inderdaad. Was je oude xbox niet meer te maken, of wat moet ik me er bij voorstellen dat ze iemand een nieuwe xbox geven?
    Weetniet wanneer je je xbox had gekocht?
    Misschien dat ze nu alle xboxen wat 2 jaar of langer oud zijn, vervangen door nieuwe, omdat die oude dan toch maar blijven komen voor reparatie's.

    Ben benieuwd wat ik voor iets terug krijg, vorige keer is het moederbord vervangen, eens kijken wat ze nu hebben verandert.
    Ik zie 't wel.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    "fingers crossed" he :9. Mijn lezer lijkt meer op een helikopter als je hem hoort, hopelijk heb ik zoveel geluk als jij:)
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    mijn kapotte xbox360 was van 2006. Ik weet niet wat er kapot was gegaan maar de xbox sloeg elke keer vast na 2 a 3 minuten en kreeg daarbij een vreemde pieptoon uit mijn xbox en zag allemaal blauwe en witte strepen in beeld verschijnen, schijnbaar was het niet meer te repareren,
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ingepakt, moet je er trouwens iets bij opzetten of doet UPS dat allemaal voor je?
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Je moet die labels, wat je via email of post hebt ontvangen, erop plakken.
     
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ze gaven me de keuze:
    ofwel alle benodigdheden krijgen via post of UPS die het pakje komt halen maar dan vraag ik me af... hoe weten zij wat er mee moet gebeuren, krijgen zij via MS een sticker meer ofzo? :{

    /edit.. heb net de mail met verdere instructies gekregen, ik ga het blijkbaar per email krijgen, hopelijk vóór UPS hier is :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  11. baszert

    baszert Gewoon ik...

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam UPS met de stikker/label meuk... nog geen dag later :thumbs:

    Mijn Xbox is ondertussen in Herne Boernig, dus hij komt al weer lekker in de buurt \o/ Hoop dat ze veel plezier hebben gehad met me xbox in een kerstpakket doos. :p
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb nu dit staan.

    Zal nog wel even duren.
     
  13. baszert

    baszert Gewoon ik...

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die van mij zojuist weer binnen gekregen! Een nieuwe :p nu effe alles weer checken!
     
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Een anderhalve week moeten wachten, toch zeker niet slecht, hopelijk, is mijn xbox vertrokken voordat het weekend begint:). Laat zeker weten hoe je nieuwe xbox gaat?
    Ik heb trouwens je vorige post gelezen en heb net hetzelfde met mijn xbox, ook af en toe strepen en vastlopers en dan plots die rode ring.
     
  15. baszert

    baszert Gewoon ik...

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt echt als een zonnetje, lekker stil, niet teveel lawaai en gewoon goed :thumbs: kan weer lekker rustig gamen op mijn xboxje.. ow ja, de xbox is van 16-10-2008, me vorige was uit 2006, dus! :D
     
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook van 2006 en ik kan me niet voorstellen dat ze de nodige materialen hebben om een xbox van 2006 te repareren, er zijn al 3 nieuwere versies uitgekomen, dus ik verwacht ook een nieuwe! ;)
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nice, Baszert!:)
    Die van mij is ook van 2006, hoop natuurlijk dat ik ook een nieuwe krijg.

    @ Shagoe.
    Waar bevindt jou'n xbox zich momenteel dan? Heb je toevallig ook gisteren de melding gekregen dat hij klaar is om verzonden te worden?
     
  18. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox staat hier nog altijd :+
    UPS komt hem zelf ophalen, hopelijk hebben zij dan een plakker want ik heb hem iig nog niet aangekregen via mail.
     
  19. elsido

    elsido Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde kreeg vandaag een mailtje dat ie was aangekomen in het repaircentre en terwijl ik die eergisteren al had gehad en als je bij status kijkt zie je dat ie al gerepareerd is en opgestuurd word. Het is trouwens wel erg snel gegaan vind ik hij is pas sinds afgelopen vrijdag weg.
     
  20. elsido

    elsido Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste xbox was gemaakt in 2005. Toen die stuk ging eentje uit 2006 gekregen maar die had al een aantal krassen erop zitten. Daar was ik niet echt tevreden over. Ben benieuwd wat ik die nu weer terug krijg. Wat wel een voordeel is als je een nieuwere terug krijgt, is dat die weer langere garantie heeft :thumbs:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina