Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen daar wel eens mee opschieten. En dan koop ik, als ik ook geld ervoor heb (detail), de hele pack, want die gitaar van Rock Band 2 ziet er echt goed uit.
     
  2. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij was ik rond de 95 euro kwijt (het kan een beetje schommelen met die dollar koers).

    Geen idee trouwens of die Rock Band 2 drumstel nog in Nederland komt. Zelf heb ik (zoals op de doos staat) de Premium Rock Band 2 ION Drum Rocker. Deze is wel in Nederland te krijgen, alleen een prijsklasse duurder (en veeeel betere kwaliteit). Die ziet er zo uit:

    [​IMG]


    Pedaal heb ik alleen vervangen door een Rock Pedal, omdat de ION pedaal een beetje een harde klik maakt...niet zo hard als het pedaal van rock band 1, maar toch nog best hard (vinden ze beneden niet zo prettig).. Rock Pedal is vrijwel geluidloos

    Volgende week krijg ik nog extra een Pintech 10 inch TC cymbal + standaard... volgens het rockband forum is dit het ideale bekken om de hihat mee te spelen (geel).
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow dat is wel een beetje erg duur. Denk dat ik daarom ook gewoon het RB2 drumsetje koop als hij uit is in Nederland.
    Nog even een andere vraag over die Skull Pads de Frangster liet zien op die foto. Weet iemand of dat dingen zijn die je erop moet plakken ofzo als dat zo is kun je ze dan ook weer eraf halen voor op een ander drumstel?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ach als hij 200 euro uitgeeft aan die ION Drum Rocker kan hij ook wel 95 euro uitgeven aan een pedal 8)
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp, hoef je niet bang te zijn dat de bassdrum-pedaal van het rock band drumstel Oranje EN een paarse noot is in GH? Dus dat er van 5 naar 4 kleuren in het scherm komen en dat de Oranje bassdrum bij Rock Band de oranje kleur wordt in GH:WT?
     
  6. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    nope, net nog getest :thumbs: werkt prima
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rock Band 2 nu *eindelijk* ook besteld.
    Ben benieuwd of ie nu echt zoveel beter is als GH:WT.
     
  8. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste aan RB2 is volgens mij nog wel dat je in career mode gewoon van instrument kan wisselen zonder opnieuw te hoeven beginnen En dat je ook met meer mensen door kan gaan op ieder gewenst moment. Alleen al daarom wil ik eerst RB2 voor RB1.
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx:D Dan ga ik maar eens dat drumstel bestellen.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar die drum pads, hoe bevestig je die op je drumstel?
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal geweldig maar dat is mijn mening. Eerst alle nummers in 1 keer uitgespeeld voor de achievements en daarna in RB2 "geimporteerd", d.w.z. je kunt de nummers gratis downloaden voor RB2. Ben ooit zelf eens bij een concert van AC/DC geweest en dit komt er dicht in de buurt!
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik had wel liever de studio versies gewild tho...Back in Black vind ik echt zo slecht live..

    Naja, ik heb m niet, ik weet ook niet of ik m binnenkort zal kopen.
     
  13. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou maar gewoon! AC/DC heerscht, extra speciaal op de gitaar. Dus niet zeuren en gewoon kopen :)
     
  14. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo m'n Pintech 10 inch TC cymbal + standaard voor mijn ION Drum Rocker heb ik ook binnen...wat een geniaal bekken is dat. Veel gevoeliger dan die harde bekkens (die je ook vrij hard moet raken). De Pintech is heel licht en daar speel je zo gruwelijk snelle hihat partijen mee (geel in rock band)...aanrader dus als je een Drum Rocker drumstel hebt :thumbs:
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Even een vraag voor iemand die een samsung HD tv heeft, op welke lag heb je hem staan? Ik heb verschillende settings geprobeerd en de elke keer als ie goed lijkt dan blijk ik online een giga lag te hebben (gitaar/drums). In de singleplayer is ie prima. In rock band 1 had je pre-settings en ik weet dat er in het boekje van deel 2 ook settings staan maar die zuigen allemaal. Als ik gewoon manual calibrate doe dan verschilt het er keer :+

    En lag maakt heel veel uit als je de Expert drums speelt, alleen letten op het geluid lukt niet op Expert.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb ook echt heuwl lang lag gehad die ik niet kon fixen met lag calibration en zo. Maar je moet Audio op 35+ doen, en Video op 20+. :) Werkt prima bij mij.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Werkt dat goed bij iedere tv? :9 En werkt dat ook bij RB1? :)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bij Rock Band 1 hoor je gewoon te kunnen calibraten. :) In RB2 zit er een calibration bug ofzo bij de PAL versies. :)

    En helaas heb ik 't niet op iedere tv geprobeerd. :+
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja kweet dat dat kan ;) Maar hoe kom ik erachter welke settings het beste horen bij mijn TV?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Geen idee, beetje kloten moet helpen. :9 Ik zou iig eerst 35+, 20+ proberen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina