Graag gedaan Luke.
Je moet natuurlijk kopen wat jij het mooiste vindt, maar dan moet je het wel getest hebben. Ga er niet klakkeloos vanuit dat het altijd goed is omdat het een Loewe is.
Dat Loewe hele goede crt's maakt, wil nog niet zeggen dat ze het hd onder de knie hebben en de prijs zegt ook niet alles.
Zo heb je de Philips Aurea, kost ruim €3500, maar als ik zie wat voor fouten er in het beeld zitten. Je aandacht gaat eerst naar die geweldige lichteffecten, maar als je dan s op de huidtinten gaat letten en je ziet dat de structuur van de huid gewoon stil blijft staan terwijl de persoon zn hoofd iets beweegt dan denk ik wtf??
Ook heb ik, toen ik in de winkel mn nieuwe surroundset ging kopen en deze mocht testen in de surroundopstelling in een aparte kamer, een blu-ray gekeken op de nieuwste Harman/Kardon full hd lcd tv.
Al in de eerste scène zag ik grote weergavefouten in het beeld. Bij een horizontale panbeweging liep het houtwerk in een raam van een huis op de achtergrond totaal verkeerd! En dat op een blu-ray van een nieuwe film (terminator
.
Met Loewe heb ik totaal geen ervaring. Mijn wantrouwen komt ook omdat ik in werkelijk geen enkel forum Loewe lcd bezitters tegenkom die enthiousiast zijn over het beeld van hun tv. (ook geen mensen die ontevreden zijn overigens).
Nou zijn deze mensen ook niet de type's die gamen natuurlijk, maar ik vind het toch opvallend.
Klik om te vergroten...