EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het in de demo nou mogelijk om je kleding zo aan te passen, dat je een pet op hebt en tegelijk een hoody eroverheen? heb dat op sommige screens wel gezien dat het kan, maar ik krijg het niet voor elkaar (kan ook zijn dat dat pas in de volledige versie zit)

2. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind demo echt vet. Vooral de locaties van de multiplayer onderdelen in de demo vind ik een coole sfeer over zich heen hebben. MUST BUY als je het aan mij vraagt.

Is het bij skate 2 ook mogelijk dat je in de replay editor een stukje kunt laten herhalen (knippen en plakken)? Dat je bijvoorbeeld een clip maak met 3 x dezelfde stunt vanuit verschillende hoeken? Of zit je vastgebonden aan de synchroon lopende tijdlijn bij het editten?

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De video editor is in de demo al veel uitgebreider als iedereen denkt. Het is geloof ik niet mogelijk om 'niet chronologisch' te filmen, maar je kunt je je trucs wel heel mooi in beeld brengen met meerder camera's e.d.

Ik denk dat ik aan de 'video editor' in Skate 2 net zo veel plezier ga beleven als aan de photo mode in Forza Motorsport 2.

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog een DLC voor skate 2 en die heet Camera pack, dus daar kun je waarschijnlijk nog veeeeel meer mee doen.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou goed kunnen dat ik straks meer tjid besteed aan filmen, dan aan skaten :p

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang dat uploaden en die EA site maar goed werkt, vond de site van Skate 1 echt slecht, anders had ik zelf ook veel geupload. Ze moeten gewoon hetzelfde doen als bij FIFA09 dat is erg goed! :)

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van FIFA vind ik juist niet zo goed, want je kan ze offline niet eens terugkijken.

Het is ze trouwens alweer gelukt om buiten de demo area te komen

[yt]EmM8QCxBiqk[/yt]

Hoe weet ik nog niet, ben nog aan het zoeken.

EDIT: haha its easy,just pull an object at the gate with ur back against the back and you'll pop through

[yt]1t3rpOA2owg[/yt]

Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten ze ook de aantallen uitbreiden. Want bij Fifa kan je er maar 6 max doen.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Hopen dat die wel gewoon gratis is, want lijkt me dat ze dat sowieso meteen standaard erin hadden kunnen doen...

10. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of het komt door de press release, want ik hoorde het in de duitse preview en hun hebben natuurlijk een eerdere versie.

11. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hem niet?

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je sleept een object naar dat hek toe, je staat met je rug tegen het hek en je gaat dan door het hek (denk ik). morgen even maar uitproberen :9

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb het net geprobeerd, kreeg het niet voor elkaar :mad:

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zometeen even proberen. Net weer gespeeld en hij speelt toch wel ongelofelijk lekker. Als alles werkt online dan ben ik erg bij, je eigen skatepark maken en daar in met andere gasten skaten, en die gasten hebben allemaal hun eigen kleding die ze hebben gemaakt, awesome! _O_ Bestel hem wel niet, moet hem wel eerder kunnen vinden.

Het lukt me niet, het enigste wat er gebeurd is dat ik mijn botten breek. Maar hier laat het ook wel zien dat het lopen gewoon ongelofelijk suckt. Hopelijk is het in de game zelf beter.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het is me gelukt, met zo'n blauwe 'tafel met bankjes'.
    Dat ding naar die poort slepen, met je rug naar de poort. En soms verplaatst de camera zich dan naar een hoog punt, wanneer je lichaam door de poort is, en als je dan RB loslaat, en dus niet meer met de tafel zit te schuiven, dan sta je buiten. (en de tafel nog aan de andere kant).

EDIT:
    Nog niet gelukt om het te herhalen :mad:

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een vage bug gehad dat ik door het hele level zweefde :confused:.
    Met partymode kwam ik ''in'' die buis en toen flipte ie helemaal en vloog ik door de wereld.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nu nog een manier vinden dat je gewoon door kan spelen als de timer op 0:00 staat ;)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vraag me af of dat mogelijk is, hoop dat er iemand is die een oplossing vind voor die timer want dit werkt gewoon niet. Ben ik net aan het skaten en dan is het alweer tijd :emo:

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het is ook maar 5min ofzo ik bedoel wtf :confused:
    Als ze het nou 20min hadden gemaakt vond ik het nog wel best.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ongeveer 8 minuten als je alles snel doet, te weinig in ieder geval. Vind het ook wel jammer dat het zo snel voorbij is. Ben je net een zieke spot aan het maken maar dan is de tijd alweer om. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina