hmm hebb de saleen s7 gekocht maar hij rijd echt niet lekker, lijkt net of hij soms vliegt zo weinig grip heeft hij. De lambos rijden toch veruit het best
Deze heb ik nu: Mijn Evo Mijn SL65 AMG Mijn Challenger Dub Mijn Camaro Dub En dan heb ik nog een Kawasaki Ninja maar heb ik geen foto van
Hoe kom je in photo mode? Zal ik ook ff wat foto's uploaden En hoe zit dat met social club, kan je R8 vrij spelen ofzo? Hoe gaat dat in z'n werk, waar moet ik registreren?
Op hoeveel procent zitten jullie? Zit pas op 10% . Heb nog steeds m'n VW GTI en gisteren die Camaro gewonnen van Nikolai (?). Vind Muscle cars echt niks aan, doe mij maar tuner . Zal straks even wat foto's uploaden.
36 nu, en heb al best lang gespeeld. Lang zoet met deze game, je moet er even door heen bijten tot je mazda wint/koopt, en dan heb je zo de moters&lambo's. Tip, koop meteen moter wanneer je kan!
Goede tip, net die Ducati gekocht en gaat echt lekker! Jammer dat je zoveel moet doen voor die R8, denk niet dat ik meer dan 25 uur de game zal spelen.
Ik zit op 53% en heb net een Gallardo Spyder gekocht, moet wel nog ff een widebody ofzo vrijspelen hiervoor. Voor mijn gevoel zit ik al rond t einde van de game maar er moet nog van alles komen blijkbaar Online is toch ook echt vet, lekker cruisen of wat racen is toch wel lachen
Ja, is goed. Misschien dat er meer mensen zijn die interesse hebben? Dan kunnen we gewoon een cruise-sessie houden met af en toe wat races ofzo :b:
Waar was je nou gister Cybermaxxx, ik dacht dat we gingen cruisen haha Maar nog iets anders, veel mensen klagen dat de game zo moeilijk is maar ik vind dat echt reuze mee vallen. Zit nu op 65% van de game en heb nog een winstpercentage van 89%...