Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nu nog twijfelen en de beste hardware willen hebben eigenlijk geen keuze anders dan die van GHWT !
    Prima gitaar, mic erbij (voor meesten niet boeiend maar zit erbij), en de betere drumset vergeleken met die van RB.
    Er zijn al talloze reviews geweest en qua hardware kwam GHWT gewoon als beste uit de bus.
    Sure, de eerste lichting drums hadden soms problemen maar dat is redelijk verholpen en de service is tot nu toe ook erg goed te noemen.

Qua music pack zal het grotendeels van smaak afhangen maar uiteindelijk koop je ze toch wel en met GHWT kan je de andere 100% spelen, andersom niet.
    Men zegt van wel maar met 4 troms kan je niet 5 simuleren, dus de oranje track zal je moeten missen.

Vwb de nummer collectie, er zullen steeds downloadable nummers bij komen dus kan je zelf aanschaffen wat je interessant vind. vooral bij RB is het aanbod enorm dus hoeft een bundel echt geen stof te happen want het spel is in principe NOOIT uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zit ff die tracklist van rock band te bekijken, maar daar zitten toch wel meer nummers van mijn smaak in zeg!

The Police "Message in a Bottle"
    Police "Can't Stand Losing You"
    Police "Roxanne"
    David Bowie "Heroes"*
    Boston "More Than a Feeling
    Blondie "Call Me"
    Duran Duran "Rio"
    Duran Duran "Girls on Film"
    The Cult - "She Sells Sanctuary"
    Red Hot Chili Peppers - "Under the Bridge"
    AC/DC "Let There Be Rock"
    Duran Duran "Hungry Like the Wolf

Gewoon wat bekendere nummers, ik ben niet zo van dat harde rock. Soms eentje op zn tijd is wel leuk, maar dat verveelt me snel.

De volgende zijn van Rockband 1, zijn deze dan als download te koop. Zal waarschijnlijk niet.

Bon Jovi "Wanted Dead or Alive"
    Radiohead "Creep"
    Soundgarden "Black Hole Sun"

De guitar van word tour doet het hier ook op toch? Ik ga s kijken waar de game goedkoop te krijgen is. :)

3. Masterchief71

Leuk Bevonden:
    0
    Gitaar van GHWT werkt prima op zowel RB 1 en 2 als natuurlijk GHWT.

Tja de tracklist blijft persoonlijk maar je ontkomt er bijna niet aan om uiteindelijk al die games te hebben en zo alles te spelen.
    Overigens zijn een aantal nummers al in eerdere GH (1 of 2) te zien, zoals 'Message in a bottle' en Boston met 'More than a feeling'.
    Toch blijft het jammer dat ze vaak de 'net niet' nummers doen van artiesten, dus de nummers waar ze ECHT mega hits mee hadden. Vaak zie je B-side nummers in de games terug en een enkele keer die #1 hit waar iedereen op wacht, OF je kan ze tegen $$$$ downloaden.

Over downloaden gesproken, dat geld voor de meeste nummers die jij hierboven laat zien. Houd daar wel rekening mee want dat kan aardig oplopen qua kosten (160 points per nummer !!)

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  4. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    waar kan ik de achievements vinden voor GHWT?
    en ook wat al die secrets zijn.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Op World Tour heb je dan net weer van die nummers die echt bovenaan staan van vette nummres. Zoals: Assassin - Muse, Trapped Under Ice - Metallica, Alles van Tool, Hot For Teacher - Van Halen, B.Y.O.B - System of a Down, Stillborn - BLS. En ga zo maar door. Dat had ik niet echt bij de eerdere GH delen die ik heb gespeeld.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga zelf wel enkel voor gitaar bundel. Vind de drums nog wat tegenvallen, zingen ga ik niet doen, en om dan ruim 100 euro extra neer te leggen om af en toe ook even te drummen vind ik wat te veel van het goede. Hou het wel bij gitaar. :)

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tja ik zit daar dus nog over te twijfelen aangezien het dus bijna onmogelijk schijnt te zijn om los een drumstel te kunnen kopen. Dus als je eenmaal enkel een bundel met guitar koopt kan je voorlopig nog geen drumstel krijgen. mja 180 euro is wel weer wat veel

9. Masterchief71

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die downloadable nummers (5 stuks naar keuze) zijn opeens offline en dus nu zijn te NIET meer te downloaden (gratis).
    Waardeloos zo'n korte aktie, op die manier vissen de mensen die hem net hebben achter het net !

10. Masterchief71

Leuk Bevonden:
    0
    2e hands kopen !!!!!!!!!!
    Er zijn altijd mensen die het nu wel gezien hebben en dringend geld nodig hebben na de dure feestdagen. Profiteer daar van :cool:

11. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik had een vraagje over het bestellen van nieuwe gitaren enzo via die warranty van redoctane.
    Is het helemaal gratis?
    Krijg je geen rekening in je bus ofzo die je later moet betalen?
    En, moet je je oudere dingen niet inleveren?

Bedankt

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gratis en je hoeft niks op te sturen ;)

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja heb ik ook gedaan:p voor 140 euro de hele set was pas 2 weken oud dus zo goed als nieuw, scheelt toch weer 40 euro. Ga uhm over 2 uurtjes ophalen:D

14. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest het voor 31 december doen , als je dat niet doet is het je eigen schuld. Heb die liedjes nog steeds niet gekregen...

15. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen nieuwe gitaar meer aanvragen lukt dat bij jullie nog wel dan?

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    GH:WT met gitaar is besteld. Kan ik deze week ook weer eens thuis GH spelen. :)

17. Masterchief71

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt !
    De gitaar zie ik er niet meer bij staan.
    Alleen nog maar stokjes, losse hithat's en het kabeltje maar GEEN gitaar meer :{

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vet grappig, ik heb een manier ontdekt hoe je easy achievements op dit spel kan halen.
    Ik deed dit:

1. Zorg dat je een band career hebt gecomplete op je main account (player 2 als main account doen)
    2. Sign in met een account waar je achievements op wilt. Zorg dat dit player 1 is!
    3. Ga naar band career.
    4. Start een "build your own gig"
    5. Complete een gig
    6. Hoppa! Alle achievements die jij tijdens die hele rit van band career hebt unlocked zijn nu ook unlocked op die andere account. !

Ik weet niet of dit al eens eerder is opgemerkt, ik heb het nergens zien staan dus ik dacht ik post het even:cool:

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  19. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan achievements met een soort bug overzetten naar je andere account? Ik heb maar 1 ... dus hoeft dit niet?

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Niet alle achievements, maar denk enkel die van het voltooien van alle gigs ed.
    Hoop hem zelf dinsdag binnen te hebben. Meeste nummers ken ik ondertussen wel, maar heb er toch weer zin in.
    BTW: Ik speel alleen en heb enkel gitaar. Die achievements als perform as a singer / drummer zal ik dus niet kunnen halen. Waarschijnlijk moet je ook de achievement als perform as a complete band ed lokaal halen neem ik aan? Of zijn er nog een aantal achievements van, die ik kan halen door online met een band te spelen?

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina