Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou? een calibratie bug? dat zou even mooi zijn zeg, als je lag hebt is dat je enige optie, dat had ik echt nodig bij GH2!

2. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had eerst ook last van lag bij rockband 2 begreep er niets van maar kbleef het gewoon een paar keer proberen dat calibreren en uit eindelijk staat hij nu wel goed

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je eigenlijk het RB2 drumstel (360) importeren?

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de forums op rockband.com lees krijgen duitse (p)reviewers van magazines en gaming -sites "review" versies binnen van de RB2 hardware.

Dus wie weet.. binnen nu en een maand, dat we eindelijk de hardware van RB2 krijgen..

wie weet...

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ook ja. Eindelijk een teken van leven.

De communicatie van Harmonix is abominabel.

6. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het verschilt niet alleen per TV, maar ook of je surround sound hebt of niet. Ik had eerst zonder 5.1 Dolby lag met rock band 2, want dan moet je tv op het beeld en het geluid letten wat voor vertragen zorgt. Heb 3 maanden geleden Logitech 5.1 Dolby gekocht, waardoor geluid en beeld afzonderlijk van elkaar wordt doorgegeven. Hierdoor heb je geen problemen meer met lag :) Als ik hem trouwens instel doe ik dat gewoon handmatig en speel ik een nummer op 50% waardoor je de noot precies langs hoort en goed en geluid hoort. Zo kan je hem precies instellen.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    RROD! \ö/

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Aaah kut voor je man :mad: Ik mag van geluk spreken dat ie van mij nog heel is (afkloppen).

Heeft iemand trouwens wel eens die sock mod op zijn RB1 drumstel geprobeerd? :+

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar? :)

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lekker behulpzaam weer he :+

Ik weet niet of Amazon.com naar nederland verstuurd maar ze hebben hem wel op voorraad.

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Neej die verzenden niet naar Nederland ;) Die had ik idd ook al gezien.

Ik ken ook niemand in Amerika :+

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zuigt |:- bij mij viel gister de stroom uit voor 1 seconden, ging me xbox dus uit en aan. zag ik ook rode lampjes :x ik dacht neee, maar toen had ik hem uitgedaan, en na 15 minuten weer geprobeert, en nu doet die het al weer een hele dag _O_ Vraag me dus af of het gewoon kwam doordat die geen stroom meer kreeg.

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lenny Kravitz bevestigd als DLC voor Rock Band
    Nieuws | 10 januari 2009 - Vandaag heeft Harmonix officieel bevestigd dat er nieuwe Downloadable Content aan zit te komen voor de game "Rock Band" met daarin muziek van Lenny Kravitz. Eerder werd het gerucht al verspreid dat Lenny Kravitz naar de game zou komen in de vorm van nieuwe content, maar nu is het dus bevestigd. Het gaat hier om een pack van vier nummers, te verkrijgen voor een totaalprijs van 560 Microsoft Points op Xbox Live Marketplace en voor de waarde van zeven Amerikaanse Dollars via de PlayStation Store of individueel aan te schaffen voor 160 Microsoft points per stuk of twee Amerikaanse dollars.

De betreffende nummers zijn:
    * "Are You Gonna Go My Way"
    * "Freedom Train"
    * "Let Love Rule"
    * "Mr. Cab Driver"

Tevens zullen er nog twee andere nummers uitgebracht worden voor een individuele prijs van 80 Microsoft Points of één Amerikaanse dollar, zijnde:
    * "Megasus" - Megasus
    * "Entangled" - Honest Bob and the Factory-to-Dealer Incentives

Alle nummers zullen vanaf dinsdag 13 januari aanstaande verkrijgbaar zijn op Xbox Live Marketplace of op 15 januari voor PlayStation bezitters.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je nu eigenlijk nog steeds die code om 20 gratis nummers te downloaden? Of is die actie alweer voorbij.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Op je boekje, de achterkant. :)

17. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje voor alle gelukkige ION-bezitters: waar is deze zo goedkoop mogelijk te verkrijgen voor Nederlanders en wat zouden leuke toevoegingen voor dit setje zijn? Alvast bedankt!

18. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou zeggen kijk eens naar de berichten die ik eerder in dit forum heb gepost (dit beantwoord al je vragen) :thumbs:

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet iedereen heeft zoveel tijd. :9

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, maar die actie loopt dus nog steeds? ;)
    Ik heb de game nog niet (komt komende week binnen), dus kan het zelf niet checken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina