Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KASSA

    KASSA Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Participerende journalistiek noemen ze dat ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben live in de uitzending vanavond en heb KASSA het forum doorgegeven.
    Iedereen kijken dus 8)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij in de uitzending, ow boy... 8)

    Jij hebt toch ook al een aantal xboxen versleten inmiddels?
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    aan de 4e bezig nu.
    Moet mijn xbox ook meenemen, om op mn schoot te leggen :9
    Maar ik moet ook een paar defecte schijfjes meenemen maar ik denk dat ik die allemaal al bij het groot vuil heb gedaan. ff goed zoeken nu..

    je gaat me zeker wel ff checken vanavond ofniet, cook? ;)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar is het krassen van cd's niet oude koek? Daar heeft Kassa toch al aandacht aan besteed (zie de startpost :+) én met succes! In Nederland is dat tegenwoordig wel goed geregeld en krassende dvd-drives zijn uit de handel.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Spreekt voor zich :cool:

    Ik lees in deze thread ook nog wel af en toe dat Microsoft geen actie onderneemt nadat de 360 krassen heeft veroorzaakt. Echter is dit al een stuk minder dan voorheen dus ik snap het ook niet echt dat men er weer een heel item aan besteedt. Microsoft geeft nog steeds niet openbaar hun fout toe maar ze ondernemen wel steeds vaker actie, mede naar aanleiding van de uitzending van Kassa. Komt ook vooral door het feit dat de mederwerkers vaak niet op één lijn zitten. Ik wilde destijds een nieuwe headset aanvragen omdat de mijne kapot was, deze kreeg ik niet. Toen belde ik maar opnieuw een kreeg een andere medewerker aan de lijn en deze maakte alles direct in orde. In sommige gevallen, zo ook bij het maken van krassen, zijn er binnen Microsoft gewoon geen duidelijke richtlijnen waaraan men zich moet houden. Zo komt het althans vaak over.
     
  7. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zijn bekraste schijfjes opsturen naar striker XD.

    ik ga zeker ook kijken vanavond, hoe herkennen we je?

    ;)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk wel via mijn mobiel , ben ben dat ik niet meer bijkom als ik jouw gezicht zie op mijn FullHD in 1080i :+
     
  9. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn langsgekomen wanneer niemand thuis was =(.
    Even naar UPS gebeld voor een afspraak maar die zeiden dat het alleen mogelijk was tussen 11 en 3 uur. Toen dat ik zei dat het om een xbox ging mocht ik plotseling kiezen welk uur ze moesten komen. Volgens mij heeft xbox werkgelegenheid gecreëerd bij UPS door die eerste generatie xbox360 :9.
    Nu komen ze maandag en als ik dat zo hier lees, heb ik hem een week erna terug denk ik.

    edit: kan je kassa live streamen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  10. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    raar dat zoveel mensen problemen hebben met krassen enzo want ik heb mijn xbox360 nu al 3mensen en in mijn vriendenkring hebben maar 2 mensen RROD gehad en helemaal niemand het kras probleem, ik 1x maar was omdat mijn xbox omviel:p
     
  11. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb krassen op al mijn xbox games maar ze zijn niet erg diep, en alle spellen spelen nog perfect. Op mijn PS2 daarentegen, zijn de krassen een pak dieper. Beide consoles hebben altijd, maar dan ook letterlijk ALTIJD op de zelfde plaats gelegen (horizontaal, niet verticaal).
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb de uitzending gezien en het is best maf om te zien dat er nog zoveel problemen zijn. Ik heb een Premium vanaf begin 2006 waar 1x een disc (Burnout Revenge) is bekrast, maar dat was nog met de Samsung Drive. Die is later vervangen door die van BenQ toen ik een RRoD had (ook gelukkig maar 1x voorgekomen) en er is sindsdien nog geen klein krasje te bekennen op een van de discs. Ze hebben het er over dat na vervanging van de Drive nog steeds krassen voorkomen, maar de BenQ en Lite-On Drive zijn uitgerust met de stootkussentjes waardoor de lens de boosdoener niet kan zijn. Sinds september heb ik er ook een Elite bij met Lite-On Drive en die heeft ook nog nergens een krasje achter gelaten. Een Drive blijft natuurlijk een mechanish stukje hardware, maar ik heb het vermoeden dat bijna alle klachten betrekking hebben op de Samsung en Hitachi-LG Drives. Maar ja, misschien heb ik het mis. Gelukkig heb ik en mensen om me heen met een Xbox 360 geen problemen en ik hoop dat het zo blijft!
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The fack, ik maar denken ik ken hem ergens van. 8) Van die ene foto waar je geconcentreerd bezig was 8)
     
  14. stevanov

    stevanov Antiheld

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Probeer gewoon nog is te bellen, je weet maar nooit. Als je zelf gaat zitten knutselen heb je kans dat je hem voorgoed kapot maakt, en bij Microsoft willen ze misschien wel kosteloos helpen. Moet je dus niet zeggen dat je geen garantie meer hebt he 8)
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jongen met grijze shirt (A)

    Ik werd wel even lekker gepoederd vooraf zeg xD
     
  17. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je naam is Koen he ;)?

    die andere gast naast je had een xbox uit december, en die maakte nog 1 cm grote krassen.

    volgens mij ligt dat gwn aan hemzelf 8)
     
  18. stevanov

    stevanov Antiheld

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebeld en ze zeiden dat ik moet dokken.
    Ik denk dat ik wel al een idee heb
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Koen ja :+
    Die dude naast mij had een xbox uit november en had al 4 kapotte disks lol.
    Werd wel goed voor ons gezorgd daar, kregen warm buffet vooraf en achteraf een borrel met hapjes lol.

    Ze mogen me nog wel een keer bellen :9
    Nu maar hopen dat microsoft het nou eens in gaat zien en de spellen gewoon gaat vergoeden!
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb sins net de beruchte ring of death op mn 360 gekregen en doet dus niks meer. heb wel effe wat dingen geprobeerd maar mag niet meer baten. Ik heb deze 360 al sins de lancering in 2005. Mn garantie is dus verlopen en mn vraag is dus of het duur is om dit te laten maken. Is het te duur naar mn zin dan ga ik gewoon een nieuwe kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina