Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    oke man kprobeer f een deel te beantwoorden

    euhm, kben het met je eens dat je svt40 neemt, als je wat extra skill hebt misschien wapentje proberen als mosin nagant of kar89(als je die unlocked hebt vooral sniper proberen)
    Perks: vooral stopping power bij perk nr2 gebruiken, zorgt er gwoon voor dat je meer schade bij anderen veroorzaakt met kogelschade dan normaal
    andere zijn gwoon kwestie van smaak/stijl
    S&D boucing betties en dead silence erg handig bij beide andere perks
    anders miss satchel charges en deep impact gebruiken miss

    wat bij het blauwe team iedereen heeft en bij het rode team maar 2 mensen: dit tekentje betekent dat die mensen op dat moment dood zijn
    dat blauwe dingetje betekent met hoeveel mensen je in een party zit, rvdv dus eigenlijk met niemand, want hij zit er in zn eentje in

    je kunt level 65 worden met cod, als je level 65 hebt gehaald, en je haalt nog btje xtra xp erbij, dan kun je prestige doen
    Prestige= je begint met alles opnieuw>nadelen: opnieuw level 65 worden, opnieuw alle challenges doen, alle wapens en unlocks van wapens opnieuw halen,
    voordeel: je kunt een extra custom weaponkit maken(alleen handig als je meerdere gametypes speelt, voor verschillende voordelen bij verschillende gametypes)
    je krijgt ook ander tekentje bij voor je naam, stelt eigenlijk niets voor

    bij rifles raad ik toch stek svt40 aan, of m1a1 als je rank65 bent
    bolt action rifles> mosing nagant(meeste schade)
    smg's> ppsh met groter magazijn
    sniper> kar89 scoped
    Heavy machine guns zijn eigenlijk gwoon gay, dus niet aan beginnnen

    gr BLOEDLINKc3l
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  2. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de dubbel shotgun niet. Vooral handig in kleine levels. Vaak in 1 schot dood. Zo gaat de teller lekker hard :D
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tja prestige is niets meer dan opnieuw beginnen. Andere kunnen dat zien doordat je icoontje veranderd. Zoals Xbneo al zegt je hebt er niet veel aan, naast het feit dat je extra classes kan maken en ander icoontje zijn er nog er voor mij nog twee redenen om te prestige.

    1. Het blijft leuk, anders speel je nergens meer voor (tenzij wapen challanges je kunnen boeien) Bij cod 4 hield ik prestige ook lang af maar op een gegeven moment toch maar gedaan uit verveling :)
    2. 10 x prestige is Achievement van 0 gp :) (vind ik wel kicken)

    Ik speel altijd met deze setup:

    Gewehr 43 (af en toe vervangen door een springfield)
    Extreme condition
    Camoflage
    Bomb Sqaud

    Daarom is voor mij prestigen ook niet zo erg, bij level 16 meen ik heb ik alle perk weer, dus dat snel geregeld.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor de antwoorden kerels!
    Denk dat ik maar niet voor prestige ga dus :9! Ik haal denk ik level 65 sowieso niet eens :lol:! En lijkt mij ook minder leuk om dan alles weer opnieuw te unlocken, daar speel ik de game denk ik niet vaak genoeg voor!
    Dan nog een laatste vraag, hoe ga je het snelst level up? Heb gisteravond alleen wat potjes team deathmatch gedaan, maar omdat ik meestal niet zo veel kills heb (meeste was een keer 13, met 15 keer dood :9) gaat het niet zo heel snel ;)!
     
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Om vele punten te halen moet je headquarters of S&D spelen. Alleen S&D zitten gewoon veel goede mensen en is het voor een beginnend speler erg moeilijk punten te scoren. Bij headquarters scoor je al snel een paar honderd punten per potje ook al doe je het erg slecht :D
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lekker hoor. Bij de 2e speel je ook nog tegen hoger geranked spelers. Bij de eerste waren ze allemaal net begonnen. Hoop dat ik nooit bij jou in het team kom ;) Speel je trouwens hardcore of niet?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel altijd HARDCORE, ik kan dat andere echt niet :). Maar je wilt niet in mijn team :mad: jammer hoor kennen we nooit samen mensen slopen :D. Maar dat van hoger ranks maakt niet uit. Ken zat 10de presitgers die echt zuigen maar gewoon veel gespeeld hebben. Maar ook andersom laag gerankte die gewoon goed zijn :D.

    Tot op het slagveld!!
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net ff S&D gedaan, ook erg leuk, behalve als je als eerste dood bent (zoals ik meestal was :9)! Punten gaan daarbij idd wel snel, 50XP per kill ofzo! Headquarters heb ik nog niet geprobeerd, vanavond ofzo maar eens proberen! Ben nou level 16, maar nou gaat een stuk langzamer heb ik t idee? Naja, vind t niet zo erg, heb nou zo'n viziertje voor de Gewehr 43 unlocked, dus vind t wel prima zo :)!
     
  9. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm.. ik had een K/d ratio van 1.95 en daarna doe ik een potje en toen had ik een K/d ratio van 5.0 dus ik kijk ff gewoon naar me k/d ratio en dan staat er 1.90.
    wtf 5.0 is veel hoger dan 1.95 en dan daal ik.

    En dan nog iets: Vele mannetjes gaan allemaal in huisjes campen bij zo'n map echt zo frustrerend echt 0% skills gewoon.

    Voor de rest is het wel chill.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe blijft niks over als ik met jou speel ;) Ik wil ook kills maken :) Ik heb bijna dezelfde uitrusting als jij. Gebruik met sniper wel altijd claymores ipv bomb squad. Hoe heb jij je G43 uitgerust?
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net nog ff headquaters uitgeprobeerd, dan gaat de score idd redelijk snel ja! Misschien dat maar spelen tot ik wat beter ben, zodat ik bij S&D ook wat kills kan pakken :9!
    Ook ff geprobeerd met sniper, maar daar bak ik dus echt helemaal niks van :eek:! Hou t maar fijn bij de Gewehr 43!
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Level 65, ga geen prestige doen en K/D ratio van 1.75 maar die groeit gestaag. Speel alleen maar WAR, de leukste modus in mijn ogen!
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nog level 20, ik speel het dan ook niet zoveel. Al zal er binnenkort wel een keer een periode komen dat ik het meer ga spelen. Mijn k/d is dacht ik iets van 0.88!
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kben ook al tijdje level 65, geen prestige gedaan want dat is nutteloos
    gametypes die ik speel zijn vooral teamdeathmatch, war en ctf
    kben nu ook meer bezig met S&D en wil miss nog beginnen met headquarters

    kbaal alleen echt weer van die fcking glitchers, vooral in roundhouse
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo, weer paar levels hoger, ben nou level 21! Maar gaat steeds langzamer heb ik t idee! Probeer wel ook zoveel mogelijk challenges te halen, en speel bijna alleen maar HQ en S&D! Maar merk wel dat bijna alleen maar mensen met hoge levels die twee types spelen! Ben meestal degene met het laagste level! Maja, gelukkig lukt t me steeds beter en ben ik niet altijd degene met de minste kills! Net zelfs een keertje degene met de meeste kills geweest, maar liefst 14 ;)!
    Maar ik zie nou idd ook steeds vaker mensen glitchen, en idd vooral bij Roundhouse! Erg flauw zeg! Zeker niks tegen te doen, behalve een complaint filen?!
     
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iid een kwestie van veel doen. Dan word je er vanzelf beter in. En ja je moet steeds meer XP points hebben om hoger te komen. Tussen level 55 en 65 heb je ongeveer 4000 a 5000 xp points nodig voor een level omhoog te komen. Voordeel is dat je dan steeds beter wordt en je makkelijk meer punten haalt per game. Kleine 1000 punten per potje is dan standaard.

    Misschien kom ik je nog wel tegen in Headquarters :thumbs:
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er is nu een glitch dat je al onder lvl 65 een flamethrower kan krijgen. Ik zie steeds veel meer mensen die de glich gebruiken |:-
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vindt die flamethrower niet eens fijn dus van mij mogen ze.
     
  19. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet zo fijn, maar word er toch helemaal ziek van als ik HQ speel. Die gasten komen met hun brander op de plek van bestemming aanrennen en vlammen steeds iedereen dood. Hoogst irritant |:-
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vind het ook maar een schijtwapen ;) maargoed glitchen is nooit goed, als je een lager level als 65 heb klopt het niet! Je kan flamethrower niet oprapen!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina