[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    QQ!

Net Malygos down na 5 minuten en 1 seconde |:- Dat geloof je toch niet. De boss mod gaf aan dat er nog 15 seconden te gaan was.

De achievement is 5 minuten, en was een van de laatste voor "Glory of the Raider" (inclusief 310% speed mount :9) .
    Better luck next week I guess.

2. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik hiervan af ben (soort van!). Heb het 3 jaar gespeeld en na mijn maandje vakantie in India toch maar besloten om is een keer wat te doen met mijn vrije tijd dan in WoW steken.. Heb zelf teveel gespeeld, ook 2x acc. verkocht / 3x overnieuw begonnen :)
    Nu na mijn laatste quit heb ik op het moment:
    80 Warr - Naxx 10M / 50% gecleared (ging op vakantie week nadat ik 80 hitte QQ)
    70 Pala
    71 Priest
    42 Shammy :)

Heb / ben ook aan het twijfelen om mijn acc. te verkopen, maar via de vekroop sites word er niet meer dan 100$ geboden. Dus besloten om mijn acc. te houden voor het geval dat ik mijn poten breek / werkloos / vriendinloos wordt :p.

Voor de rest heeft de game me erg veel plezier gegeven, maar teveel tijd gekost. Toch 1 van de betere MMORPGs :). Geprobeerd over te stappen naar AoC - 1 week gespeeld en toen tot de conclusie gekomen dat de hele game 1 groot lachertje was :) daarna gewacht op Warhammer Online met de grootse verhalen - was ook niet bepaald boeiend :> en dus bleef WoW me maar interesseren. Toch bliuj dat ik er mee gestopt ben en al meer dan 5 weken CLEAN!

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje. Ik probeer wat gear bij elkaar te sprokkelen om uiteindelijk te gaan raiden. Maar ik mag met bijna geen enkele heroic mee :eek: (ik ben mage) ze vragen vaak spellpower? en ik heb maar 1289 spellpower. en dat is dus kennelijk niet genoeg want vaak mag ik niet mee :mad: Dus hoe kregen jullie in het begin gear?

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Enchants, rep gear en koop desnoods wat epics op de AH. Je kan natuurlijk ook altijd je eigen gear craften door een BS'r, Tailor of LW'r.

Ik ben nu zo'n beetje full epic :) Linkje. Silent Crusader dropte 2 keer in 2 weken :9 Eerst won een andere Rogue hem, die dag erna de guild verliet, en week erop dropte hij nog een keer toen een andere Rogue nét even uit de instance was :9

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Skills > gear! Probeer een guild te vinden die niet moeilijk doet over een iets te laag aantal spellpower, zolang je gewoon goede enchants en craftables hebt moet je makkelijk mee kunnen in elke heroic :thumbs:

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs zonder gear kan je als Mage mee zolang je maar weet wat je doet.. 8)

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    wat.. Blizzard spammen?

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn gear nu. Ik had toen ik 80 dingde ff wat blues van de AH gehaald. Maar ik kan niet echt geld gaan gebruiken om epics te kopen omdat ik nog steeds geen epic flying heb :confused:

nouja toch morge maar weer een guild proberen te zoeken die niet zeurt over spellpower...

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tip: fix je enchants.. Scheelt je een shitload aan spellpower en het ziet er beter uit voor mensen die je inspecten. Het helpt ook niet als je een nieuwe guild zoekt zonder dat je gear op orde is..

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben zelf ook een frost mage (level 77 nu) en ik keek naar je talents, maar voor welke spells spec je nu? Want aangezien je improved en empowered frostbolt gespecced hebt neem ik aan dat je frostbolt gebruikt, maar dan zie ik het nut niet van sommige talents uit de fire tree. Ook heb je wel shatter maar geen frostbite, terwijl dat in mijn ogen een enorm rendement geeft aan je critical strikes. Nou ben ik geen WoW expert maar dat viel me wel op.

Aan mage raiders hier: Kun je beter fire/arcane of fire/frost speccen?

Dit is trouwens mijn mage. Suggesties zijn welkom

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ik dat deed.

we lvlden / deden instances vanaf lvl 75 samen.

(dps dk/ tank dk / holy priest)

toen we 80 hitte gingen we gelijk heroics.

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Frostfire-bolt specc werkt pas zodra je 35%+ crit hebt. Anders verdoe je je tijd en zal je dps stinken.

(Dus molten armor aan + molten armor glyph en dan 35%+ hebben)

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geprobeerd een frostfire spec te maken maar dan main frost. Maar het werkt voor geen flikker. Nog iemand die een goede frost spec aan kan raden? Met hoge dps :} of een high dps raid spec?

en oja ik zal me enchants enzo gaan fixen bedankt voor de tip :}

En wat voor sockets zijn dat met 32 spellpower :eek: en heeft het zin om allemaal +30 spellpower enchants die toch aardig duur zijn op blues te zetten?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kan je wel een "hoge dps" specc geven. Maar het ligt toch echt aan hoe je speelt en je gear of je ook hoge dps doet. :)

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je hebt geen hoge dps Frost raid spec. Je zult toch echt voor de Frostfire spec moeten gaan: 0/53/18. Met deze specs halen mages vrijwel altijd de top op de DPS meter.

17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je speelstijl altijd aanpassen :+ Dus ik zou het zoiezo wel waarderen als je hem geeft.

Bestaat daar zoon voorbeeldje van? dat je precies ziet welke je dan kiest? En frostfire spec moet je dan de hele tijd frostbolt fireball of frostfirebolt spamme?

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lees mijn comment? Zonder 35%+ crit zal je _minder_ dps doen dan je andere speccs. Kijk anders even op Elitistjerks voor meer info. :)

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tival jij verdient een sticker en een ballon.

Misschien wat basic info:
    Hoeveel kosten de rijd lessen voor een mount, + een mount (bijv. Night elf Tijger)

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Normal: 80 + 8 voor de mount
    Epic: 460 + 90 voor de mount
    Normal flight: 800 of 900 ofzo + 100 voor de mount
    Epic flight: 5000 + 200 voor de mount.

Zoiets geloof ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina