Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oasis is nog best wel moeilijk te vinden. ;)

2. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje. ik heb het T51B power armor, maarre ik kan niks vinden om het te repareren! anders moet ik zoveel caps gaan betalen, en daar ben ik nog al gesteld op :9

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kan je hem ook niet repareren omdat er maar een van is.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, die kan je niet zelf repareren en zal dus altijd door iemand anders gedaan moeten worden. Jammer is dat, maar kan niet anders.

5. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de game gewoon even de hemel in prijzen hier :) Ik heb hem vorige week gekocht voor de PC en veel gespeeld, maar sinds donderdag ook weer een x360 aangeschaft en gelijk via xbw trade hok een 2nd versie gekocht van F3 voor de X360. Dit is 1 van de weinige games die me aan het begin gelijk opvrat. Het mooie vind ik vooral da tje keuzes moet maken die daadwerkelijk het hele spel zullen veranderen!

Weet iemand trouwens hoeveel verschillende wapens je kan maken?

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Shishkebab
    bottlecapmine
    Rock-It Launcher
    Railway Rifle
    Nuka Grenade
    Dart gun ( die wil ik nog ^^ heb al een paar honderd dart pijltjes verzameld )
    Deathclaw Gauntlet

7. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe nu de quest van dat ik naar dat museum moet gaan, ik ben er bijna maar er is dus een stukje waar heel veel van die super mutants zijn en waar je zo'n bunker in kan gaan waar je ook kan slapen enzo. Maar ik heb geen ammo meer voor me wapens, alles is op, ik heb alleen nog zo'n grote hamer !!! wat kan ik nu nog doen om verder te komen?

En al geld heb ik uitgegeven!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ooh baby.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Caps jatten/verdienen en ammo/wapens kopen.

Begin het spel eindelijk leuker te vinden.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zijn redelijk oud. Maar dat neemt niet weg dat ze er heel tof uitzien. ;)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik denk dat ik al begrijp waarom je eerder een bericht plaatste dat je oblivion leuker vond etc.
    Dit spel laat je gewoon nadat je de vault uitbent helemaal je eigen wil gaan en er wordt niets uitgelegd.Zelf had ik er geen moeite mee maar heb er veel mensen al over gehoord.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen heeft dit. Ik kwam ook de vault uit en dacht toen ook, wat nu? daar stond ik dan met me honkbalknuppel. Maar ik ben blij dat er gewoon voor ben gaan zitten en langzaam ren je niet meer weg voor Raiders en zoek je ze juist op. ;)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ging gewoon meteen naar rechts, wist dat Megaton daar ergens was. Vind Oblivion wel beter, maar dat komt vooral door de sfeer. Vind het gewoon héérlijk om in die dorpjes te lopen of met mijn paard een stuk te gaan lopen. Ben wel blij dat ik bij Fallout 3 niet zo snel schrik, bij Oblivion scheet ik gewoon in mijn broek als ik langs een Oblivion gate kwam of ergens in een grot was, stond je ergens rustig en wordt je opeens aangevallen. :+

Al een paar dagen in ieder geval geen Fallout 3 gespeeld, is gewoon een game die je niet even snel speelt, maar je de tijd voor moet nemen. Binnenkort maar weer eens verder. :)

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  14. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een beetje vertrouwd raken met de Fallout omgeving voordat je echt gaat genieten van het spel. Ik vind het spel geweldig. In mijn ogen beter als Oblivion. Even een quest doen, een stuk wasteland doorzoeken, alle mutants in een gebied/gebouw in DC doden. Heerlijk!

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zijn er nu wel of niet al vaste releasedata voor de DLC???

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Januari, Februari en Maart.

Moet je Oasis missie spelen dan krijg je wel weer een beetje een Oblivion gevoel. ;)

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daarnaast heeft het ook wel een beetje te maken met geluk.

Stel dat je als nieuwe speler de verkeerde kant oploopt en plots overhoop wordt geknald. Of je het vechten in de Vault nog niet helemaal onder de knie had, en met weinig/geen Stimpaks in de 'echte' wereld beland.
    Of je merkt na vier uur spelen dat je de skills helemaal verkeerd gekozen hebt.

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ff een vraagje moet je altijd die gesprekjes afkijken en alles wat je kan klikken in die gesprekjes klikken om te begrijpen wat je moet doen enzo

want ik skip ze altijd door :$

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja, he he. anders weet je toch niet wat je moet doen voor een persoon, of weet je niet waar welke interessante plaatsen zijn.

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie vraag ik me af wat er gebeurd als je dat 'snelgroeisap' in dat hart doet. Heb m zelf gewoon vernietigd..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina