EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb meestal 9 en halve minuut over om te skaten als ik alle challenges heb gedaan.

Het is me net trouwens gelukt om buiten de demo te komen. Het is echt supervet en ik heb er alle vertrouwen in dat het volledige spel geweldig zal worden. Skitchen is trouwens ook wel grappig om te doen.

Hier nog even een tutorial die ik vond waarin te zien is wat je moet doen om buiten de demo te komen.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mij is het nog niet gelukt. Ik zal het morgen nog eens proberen. Hoe verander je trouwens de camera in de replay editor?

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Door op edit ofzo te klikken volgens mij. Ik weet niet meer welke knop maar het staat er onder als je de replay aan het editen bent. Moet je maar even kijken en dan opent er een scherm waar je 3 mogelijkheden hebt om de soort camera te veranderen. Ook kan je daar de snelheid aanpassen.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben er net ook uit geweest, had nog maar 1:50 minuut dus kon niet heel ver komen. Was bij een spot gekomen, een zwembad vol met water :) Echt vet dit :D

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een must-buy voor mij :) Speelt echt geweldig weer. Weet iemand waar ik 'm het goedkoopst kan krijgen?

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet iemand of je ook objecten op elkaar kan plaatsen? Ik heb een geniaal idee met die funbox ergens achterin, bovenop die ramp en de rooie handrail + een kicker :9

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben er vanmiddag uitgeweest, had nog 8 minuten over. Ziet er echt vet uit, heel stuk geskate. Kwam helemaal beneden, auto's zien er nog wel gay uit en het voelt een beetje dood aan, maar kan in de game zelf anders zijn. Zitten wel veel zieke spots! :cool:

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Fail op de releaselijst van Xbw. De game komt de 23e uit, niet de 31e ;). Ik heb ook gelijk weer Skate 1 weer uit de kast getrokken, zo maar weer is ff spelen :cool:

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben aan het proberen Skate 1 nog even 1000/1000 te halen. Moet op dit moment nog 3 achievements. Icon racer, Icon trickster en die 2000 exp. points. De eerste twee zijn nog wel te halen, mits er wat mensen online zijn in een ranked match en de verbinding met de EA servers eens stabiel zou werken. Die laatste zal me niet lukken denk ik, heb nu bijna 1000 :D

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die party mode al geprobeert? Zo hoog mogelijk punten halen in 10 seconden ofzo :D Ik had net 4825

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou het is dus echt niet 'easy as hell' om er uit te komen, want ik heb het 8 minuten staan proberen en het is me nog steeds niet geluk =(

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Meen je dat nou?
    Ik was er gelijk bij mijn eerste poging uit. :eek:

13. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Heb de demo zojuist voor het eerst gespeeld. Iemand het met me eens dat het lopen zwaar gaar gedaan is? Ze hadden het op z'n minst een beetje natuurlijker kunnen doen. Ik vind Skate 1 de beste skate game ooit en in heb het spel dan ook helemaal gaar gespeeld maar dit lopen vind ik tot nu toe echt kut. Character creation is wel beter gedaan en qua besturing is er gelukkig niets veranderd. Ik heb de game in pre-order staan, hopelijk wordt het geen teleurstelling.

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat ze dat lopen zo kut hebben gemaakt.
    Lopen ze eerst een halfjaar te verkondigen dat je eindelijk van je board afkan en dingen verplaatsen etc, lijkt het wel alsof ze dat in 5 minuten erin hebben gepropt. Zonde. Het gewone skaten is nauwelijks verbeterd(wat misschien ook niet nodig was) maar er was veel meer uit een 2e deel te halen dan dit.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, dacht dat ik de tijd weg had geglitched. Ik kan nu easy eruit komen, net weer 8 en een halve minuut over. Kwam bij een standbeeld en dat moesten boeken voorstellen. Was gewoon Own The Spot en die kon je gewoon spelen, dus dat deed ik en opeens was de tijd weg, dacht echt van 'Shit ik heb de tijd weggehaald'. Helaas, paar minuten later hoorde ik die gast zeggen dat ik nog weinig tijd had en ja, later stopte de demo. :mad:

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik had vanochtend dus precies hetzelfde.:+ Ik deed dat bij die ABC spot die je ook kan kiezen in de demo zelf zeg maar... Al met al blijft het super vet om eruit te komen.

17. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hihi en ik had vannacht ook :D had het bijna gepost dat het me geluk was :D

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had ff alles achter en op elkaar gezet. Vond het zelf wel lachen. Uit de demo gaan lukt me nog steeds niet.

[yt]IQ2gBffbv88[/yt]

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik gebruik deze voor uit de demo te gaan, lukt makkelijker dan met een bank ofzo.

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij draait deze game met meer FPS als deel 1. Ik zat net deel 1 te spelen en het viel me eigenlijk meteen op.

Het lopen iriteert me steeds meer, maar dat komt misschien omdat je alles snel wilt doen omdat de timer zo onmogelijk kort is. Ik denk dat het wel mee gaat vallen als je geen tijd meer hebt want het doet gewoon wat het moet doen. Je gebruikt het toch alleen maar om dingen te verspelen en trappen op te lopen denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina